Nee joh! http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWarequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat is vmware? shcuilnaam voor tweakers ofzo ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die vond ik vroeger best leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
Da's trouwens Alyssa Milano bovenin Fok! hè. Alleen in spiegelbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mij klinkt dat als een pot natquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWare
Zeg, we zijn hier met (bijna) allemaal volwassenenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef IedeK. het volgende:
Fipo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen dank! handtekeningen na afloop van de uitzending.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef IedeK. het volgende:
Fipo?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, we zijn hier met (bijna) allemaal volwassenenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
done. lekker makkelijk zo dat groenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn we weer.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
AYTTM, zet je de inhoud van http://fok.3fmfan.nl/op nog even in de OP?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ieder zijn ding zeg ik dan altijd maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Voor mij klinkt dat als een pot natom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Snap er de ballen van.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ze vraagt ook dat nare Pink-ding aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
Tja, als je Nirvana niet kent...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef D.Rose het volgende:
Tja, als je Nirvana niet kent...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die vond ik vroeger best leukom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mooi beroep heeft die Domien.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef Toad het volgende:
Lief meisje hoor die Eva.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook mensen zonder smaak kennen vaak Nirvana wel hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze vraagt ook dat nare Pink-ding aanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoe oud was ze? 11?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mooi beroep heeft die Domien.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop