Nee joh! http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWarequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat is vmware? shcuilnaam voor tweakers ofzo ?
Die vond ik vroeger best leukquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
Da's trouwens Alyssa Milano bovenin Fok! hè. Alleen in spiegelbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Voor mij klinkt dat als een pot natquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nee joh! http://nl.wikipedia.org/wiki/VMWare
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, we zijn hier met (bijna) allemaal volwassenen
done. lekker makkelijk zo dat groenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar zijn we weer.
AYTTM, zet je de inhoud van http://fok.3fmfan.nl/op nog even in de OP?
Ieder zijn ding zeg ik dan altijd maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:36 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Voor mij klinkt dat als een pot nat. Snap er de ballen van.
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..quote:
Ook mensen zonder smaak kennen vaak Nirvana wel hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ze vraagt ook dat nare Pink-ding aan.
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Nog even over John Mayer. Die pino speelt nu 2x in de UK in september....
En NL dan????
Da's geen excuusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..
Ze klonk wel heel jong jaquote:
Lief dat je je eerst in mijn topic melddequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich ook maar in dit topic
D'r zijn er weer eens 2
Zoals ik al zei, INSIDER!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...
ik ook, weet ik veel of het achterloopt, ik hoor het maar op 1 manierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..
Edit; merk dat ik 1 van de weinig ben die via internet luister... loop iets achter..
*wacko gaat een korter snoertje halen*
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's geen excuus
Yesterday van de Beatles ken je vast ook wel?
Denk je dat het er nog wel aan zit te komen in de winter oid? Jullie zijn volgens mij wel redelijk op de hoogte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...
2/3 seconden, meer zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik ook, weet ik veel of het achterloopt, ik hoor het maar op 1 manier
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar (al zeg ik het zelf) ik heb ook wel een redelijke platenkennis.... (moet ook wel bij de radio etc)
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Denk je dat het er nog wel aan zit te komen in de winter oid? Jullie zijn volgens mij wel redelijk op de hoogte.
Denk dat hij er ook op gokt dat echte fans wel naar UK komen. Wat als het zo blijft wel het geval zal zijn.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamen
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen? Ik kan bijvoorbeeld bijna alles meezingen (collega's vinden dat minder) Veronica zing ik sowieso alles mee en 3fm glipt nog wel eens dansplaat tussendoor, maar titels zou ik heeel weinig zo op weten te noemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar (al zeg ik het zelf) ik heb ook wel een redelijke platenkennis.... (moet ook wel bij de radio etc)
5e keer dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.![]()
Naja. Die vent doet niet anders dan touren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Opnoemen, meezingen etc..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen?
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_mayerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
5e keer dan maar?
En geduld is een schone zaak, zegt mams altijd
Ben jij Beatleman of Stonesvent?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamen
Vooral blijven drammen, komt ie misschien vanzelfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.![]()
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/John_mayer
Singles: "Dreaming With a Broken Heart" (2007)
Maar niet hier...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwen
Raar dat zoiets per land kan verschillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar niet hier...![]()
ik zeg dat je niet op je lerares mag vertrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwen
In februari riep de platenmaatschappij dat het Dreaming zou worden. Nooit meer wat van gehoord...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vooral blijven drammen, komt ie misschien vanzelf
Is al bekend wat de nieuwe single wordt?
Eigenlijk zijn alleen WOTWTC en Gravity echt gereleased.
Oehhhh wel een heel mooi nummer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar niet hier...![]()
Mijn collega`s worden gek van me als ik weer intro`s aan het raden ben. Heb ze wel (bijna) allemaal goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen? Ik kan bijvoorbeeld bijna alles meezingen (collega's vinden dat minder) Veronica zing ik sowieso alles mee en 3fm glipt nog wel eens dansplaat tussendoor, maar titels zou ik heeel weinig zo op weten te noemen.
Is 't ook geworden, volgens je vorige post(s)?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
In februari riep de platenmaatschappij dat het Dreaming zou worden. Nooit meer wat van gehoord...
Ja, maar wij praten met de NL maatschappij... Dus als die zegt dat dat 'de nieuwe single' wordt, betekent het meestal de nieuwe single in NL. Maar hier is 'ie nooit verschenen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is 't ook geworden, volgens je vorige post(s)?
Kan altijd nog komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, maar wij praten met de NL maatschappij dan dus. Als die zegt dat dat de nieuwe single wordt, betekent het de nieuwe single in NL. Maar hier is 'ie nooit verschenen.
Tja, moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ben jij Beatleman of Stonesvent?
Beatlesvoor mij.
Kan echt niet wachtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] een heppiehakken plaat [afbeelding]
Welke?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Glacier het volgende:
Nakatomi
Helaas heb ik mijn request van Depeche Mode niet gehoord..
Of je boxen zachter/uit doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Damnik ga even zo'n wattenstok op een plasticje halen om in m'n oor te peuteren.
Ik weet nog dat mijn request bij Ekstra Weekend was. Gerard zei toen voor ie de naam bekend maakte 'het is een echte dance-klassieker' Michiel 'Nakatomi'?quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Glacier het volgende:
Nakatomi
Helaas heb ik mijn request van Depeche Mode niet gehoord..
Zo had ik het nog niet bekeken..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Nee ik heb smerige oren, daar help ik niks mee met geluid uit zetten
Hé, waar is starlight....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
dit numer van Muse is dan weer beter
gélukkig niet zegquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:55 schreef WackoDacko het volgende:
Mensen, tot een volgende keer... ga ff roken, tv kijken en dan richting bed...
![]()
Ik ook, heb hem wel gehoord vandaagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:58 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
gélukkig niet zegben dat zo zat.
voor het komende jaar .quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik ook, heb hem wel gehoord vandaag![]()
Playlist al gezien?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:00 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra's Vreetvermaak...
Zometeen Rudi met BeweegJeKont.
Prachtig, een echte dance-klassieker ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik weet nog dat mijn request bij Ekstra Weekend was. Gerard zei toen voor ie de naam bekend maakte 'het is een echte dance-klassieker' Michiel 'Nakatomi'?
Zeer zeer vette plaat idd.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Playlist al gezien?![]()
http://www.llink.nl/MoveYourAss_Radio.66.0.html![]()
Hierna trouwens een zeer vette plaat, imo !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |