Vooral blijven drammen, komt ie misschien vanzelfquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.![]()
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/John_mayer
Singles: "Dreaming With a Broken Heart" (2007)
Maar niet hier...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwen
Raar dat zoiets per land kan verschillen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar niet hier...![]()
ik zeg dat je niet op je lerares mag vertrouwenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
M'n geschiedenis lerares zegt aldoor dat je niet op Wikipedia mag vertrouwen
In februari riep de platenmaatschappij dat het Dreaming zou worden. Nooit meer wat van gehoord...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Vooral blijven drammen, komt ie misschien vanzelf
Is al bekend wat de nieuwe single wordt?
Eigenlijk zijn alleen WOTWTC en Gravity echt gereleased.
Oehhhh wel een heel mooi nummer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Maar niet hier...![]()
Mijn collega`s worden gek van me als ik weer intro`s aan het raden ben. Heb ze wel (bijna) allemaal goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen? Ik kan bijvoorbeeld bijna alles meezingen (collega's vinden dat minder) Veronica zing ik sowieso alles mee en 3fm glipt nog wel eens dansplaat tussendoor, maar titels zou ik heeel weinig zo op weten te noemen.
Is 't ook geworden, volgens je vorige post(s)?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
In februari riep de platenmaatschappij dat het Dreaming zou worden. Nooit meer wat van gehoord...
Ja, maar wij praten met de NL maatschappij... Dus als die zegt dat dat 'de nieuwe single' wordt, betekent het meestal de nieuwe single in NL. Maar hier is 'ie nooit verschenen!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:47 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Is 't ook geworden, volgens je vorige post(s)?
Kan altijd nog komenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:48 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ja, maar wij praten met de NL maatschappij dan dus. Als die zegt dat dat de nieuwe single wordt, betekent het de nieuwe single in NL. Maar hier is 'ie nooit verschenen.
Tja, moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:45 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ben jij Beatleman of Stonesvent?
Beatlesvoor mij.
Kan echt niet wachtenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] een heppiehakken plaat [afbeelding]
Welke?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Glacier het volgende:
Nakatomi
Helaas heb ik mijn request van Depeche Mode niet gehoord..
Of je boxen zachter/uit doen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Damnik ga even zo'n wattenstok op een plasticje halen om in m'n oor te peuteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |