Ik heb expres geen titel over C&S verzonnen, beginnen jullie er alsnog over...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:09 schreef TheVulture het volgende:
Ik hier
Je zou die twee toch een dikke poliep op de stembanden toewensen![]()
Je komt niet onder die kansloze tyfuskutkneuzen uitquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb expres geen titel over C&S verzonnen, beginnen jullie er alsnog over...![]()
Je suis op vakantie dan... dus ik ben er nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:24 schreef Toad het volgende:
Zonet maakte Rabbering bekend dat Reverend & the Makers ook op Lowlands zullen staan.Wie zijn eigenlijk de LL-ers in dit topic?
Mmhm.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef SilentChaos het volgende:
Zo ff druk gewerkt
Tu es en vacances?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je suis op vakantie dan... dus ik ben er niet
Dat klinkt ambitieus! Hoop dat het leuk wordt, toch lastig om grappig te zijn op de radio.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:18 schreef Sirolf het volgende:
Er is wat meer bekend over 'MetMichiel Pre Late Night':
[..]
Bron: RadioFreak.nl
Ik vind het klinken als een gigantisch project (dagelijks live publiek en band, of zou het slechts 1x per week zijn?), blijkbaar had de NPS nog ergens een zak met geld liggen.![]()
zag vanochtend het filmpje, zag er ambitieus uit!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:37 schreef Toad het volgende:
[..]
Dat klinkt ambitieus! Hoop dat het leuk wordt, toch lastig om grappig te zijn op de radio.
Het hoogtepunt kan ook niet tussen 4 en 7 op de radio zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:53 schreef DomienVerschuuren het volgende:
![]()
Laaaaange dag... Maar het hoogtepunt komt nog!
Tussen 4 en 7 zitten Martijn Muijs en Giel Beelen hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het hoogtepunt kan ook niet tussen 4 en 7 op de radio zijn.
quote:Voormalig Caz!-dj Timur Perlin gaat aan de slag bij BNN. Hij zal per 1 september de coördinatie verzorgen van de 3FM-middagshow 'De Coen & Sander Show', zo laat een woordvoerster aan RadioFreak weten
Herman van der Zandt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:01 schreef Toad het volgende:
Het hoogtepunt is toch komende nacht, uurtje of 1?
Krijg ik net een berichtje of ik lid wil worden van de Herman van der Zandt fanclub. Daar moet ik even over nadenken...
Nieuwslezer op de radio, maar hij is ook wel 'ns te zien in het NOS Journaal en het Journaal op 3.quote:
Had ik inmiddels idd ook uitgevonden... Google is your friendquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Nieuwslezer op de radio, maar hij is ook wel 'ns te zien in het NOS Journaal en het Journaal op 3.![]()
Vond ik ook, Stenders wil nog wel is arrogant uit de hoek komen imo.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:10 schreef Glacier het volgende:
Avond
Ik vond de uurtjes tussen 12 en 2 opeens stukken leuker met VeenstraDie weet er wel echt iets leuks van te maken!
Sorry? Are you talking to me?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:57 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Domien, vandaag wél mijn request?
Ik luister altijd naar het nieuws als 3FM op dat moment aan staat... ik ga daarvoor niet overschakelen... Maar als Winamp aanstaat, dan ga ik niet speciaal het nieuws aanzetten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:11 schreef Toad het volgende:
Luisteren jullie wel naar de nieuwslezers of knallen jullie Winamp aan?
Ze hadden hem beter aan kunnen nemen om die show te sanerenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:00 schreef -Hans- het volgende:
Haaaj mensen, er is HOT 3FM nieuws want.............. Timur Perlin komt terug op Radio 3FM!!!!![]()
Timur Perlin coördinator De Coen & Sander Show op 3FM
[..]
Hij gaat het optiefen van beidequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:00 schreef -Hans- het volgende:
Haaaj mensen, er is HOT 3FM nieuws want.............. Timur Perlin komt terug op Radio 3FM!!!!![]()
Timur Perlin coördinator De Coen & Sander Show op 3FM
[..]
Yup, wordt 't nóg gezelliger!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hadden hem beter aan kunnen nemen om die show te saneren![]()
en wat doet een coördinator
Het lijkt mij dat het dus gewoon een triouitzending wordt ipv een duouitzending
quote:
Ik zie het al voor me, Timur die vanuit de regiekamer roept 'Meer zeiken! Meer zeiken!'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij gaat het optiefen van beideheren
coördineren, begrijp ik?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, Timur die vanuit de regiekamer roept 'Meer zeiken! Meer zeiken!'![]()
* Glacier zwaait terug en geeft Michiel een zakdoekjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai! (en snif)
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai! (en snif)
Ik ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:19 schreef purplerose het volgende:
jeej, ik ga the levellers zien festival deBeschaving 1 sept!
Ik ook, van Rachidquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:01 schreef Toad het volgende:
Het hoogtepunt is toch komende nacht, uurtje of 1?
Krijg ik net een berichtje of ik lid wil worden van de Herman van der Zandt fanclub. Daar moet ik even over nadenken...
Roosjequote:
Wie was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, een tijd hier niet meer gepost
Geen GD iigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
En, er al uit wat je vandaag gaat requesten?
quote:
Zeer goede vraag ! zou het echt niet weten wat Timur precies gaat doen. Beetje vaag, imo. Overigens zou ik het niet erg vinden als Timur weer een eigen show krijgt. Ik mocht altijd graag naar zijn show luisteren toen hij nog op 3FM zat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:
en wat doet een coördinator
Het lijkt mij dat het dus gewoon een triouitzending wordt ipv een duouitzending
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij gaat het optiefen van beideheren
coördineren, begrijp ik?
Niets mis met oudjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen GD iigIk heb een paar dingen in gedachten, vooral oudjes...
Ik vrees dat die zomer dan zegt 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:
Iemand die op zijn werk nu een maand lang weer radio kan luisterenquote:
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Als iemand nog weet wat 'Los del Radio' ook alweer was, dan weet 'ie wat ik vandaag ga requesten (al zal het toch wel niet gedraaid worden, daar schamen ze zich vast voor).
En na die maand dus niet meer...?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die op zijn werk nu een maand lang weer radio kan luisteren
Dan ben ik niet meer op mijn huidge werk. En in Japan verwacht ik geen 3FM eigenlijkquote:
Met een webstreampje is dat geen probleem hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer op mijn huidge werk. En in Japan verwacht ik geen 3FM eigenlijk
Ik denk dat ik meer te doen heb in Japan dan webstreamenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een webstreampje is dat geen probleem hoor...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Hee, dit is dus een nummer wat ik heb gemist toen ik vakantie was. De nieuwe Moke! [afbeelding]
[..]
Ik vrees dat die zomer dan zegt 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
ROFL ! haha stoer ja en dit is nog eens een stuk beter dan .mine.nuquote:Trouwens Hans, ga eens naar http://hans.3fmfan.nl
Moi !quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai! (en snif)
Om mezelf heel brutaal even te quoten (quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Moi !![]()
Vanavond trouwens weer Rudy on-air! playlist van deze week vind ik niet zo sterk als die van vorige week, maar er staan toch weer een aantal erg prettige liedjes op.
http://www.llink.nl/MoveYourAss_Radio.66.0.html (ff naar beneden scrollen)
Coen en sander hebben anders wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Beginnen ze weer over die kansloze smartlap te blaten... hebben ze nou niet door dat zij de enige twee zijn die deze 'grap' leuk vinden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Coen en sander hebben anders wel een leuk programma.
quote:Geboortedatum: 14-08-1993
Ik ook van hem.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ook, van Rachid
Ben maar lid geworden
Ekdom heb ik ook al in geen tijden meer gezien, jammer...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook van hem.Vandaar mijn post. Maar Rachid is hier niet meer.
![]()
Idd! En dat terwijl we eigenlijk proberen alleen maar meer drie effemmers hier te krijgen! Gaat de verkeerde kant op!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekdom heb ik ook al in geen tijden meer gezien, jammer...![]()
Sommige mensen hebben nou eenmaal weinig met foraquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De verklaringquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn geboortedatum te maken met het feit dat ik de Coen en Sander show leuk vind?
Iets met z'n accountant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, op Coen's hyves stond anders een mevrouw van 19, die coen en sander haar "vriendjes" in de middag noemdequote:
Als je 14 bent is het misschien wel leuk ja, die afzeikradio... maar als eind-twintiger ben ik in staat om de radio uit het raam te keilenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Coen en sander hebben anders wel een leuk programma.
Ik vind een beetje ontspanning en gegrap wel leuk anders
Ieder z'n smaak, en ja, de Smartlap IS leuk!![]()
Idd, Hot Chip, Suede en Feist genieten mijn voorkeurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !![]()
Vanavond trouwens weer Rudy on-air! playlist van deze week vind ik niet zo sterk als die van vorige week, maar er staan toch weer een aantal erg prettige liedjes op.
Je kan 'm ook op een andere zender zetten, handig knopje!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je 14 bent is het misschien wel leuk ja, die afzeikradio... maar als eind-twintiger ben ik in staat om de radio uit het raam te keilen
Enige tijd terug postte Michiel nog per ongeluk via Ekdoms account tijdens Ekstra Weekend...quote:
Hoi Peeresjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
Hai Cosmie!
Wanneer ben je nou es op msn!![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal weinig met fora
Net als ik
quote:D.Rose
116623
een mevrouw van 19quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, op Coen's hyves stond anders een mevrouw van 19, die coen en sander haar "vriendjes" in de middag noemde![]()
In mijn lijst sta je als offline, heb je me wel toegevoegdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi Peeresje. Nou, ik heb msn bijna elke avond aan staan hoor.
He, jij hier?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, Hot Chip, Suede en Feist genieten mijn voorkeur.
Ik luister op mijn werk en ik ben helaas niet de enige die er iets over te zeggen heeft... en ik vind Skyradio of Radio2 ook niet echt alternatieven... om over Ruud de Wild maar te zwijgen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je kan 'm ook op een andere zender zetten, handig knopje!
Ik ook maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ook, van Rachid
Ben maar lid geworden
Ha heequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, jij hier?
Je link werkte niet hoor
Zegt me niets, maar je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha hee.
O. Even checken.
Heb trouwens die Nexus VST. OMG, wat een geluiden.. echt geweldig.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verder is 3FM gewoon erg goed maar die uren tussen 4 en 7 zijn echt ultieme horror
Zegt je positie dan wel wat? #6quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn maar cijfertjes, dat zegt niet
De show was leuk, maar dat lag niet aan Ruud, dat was een stoorzender.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Maar De Wild vind je sowieso niets? Ten tijde van 3FM vond ik het altijd wel geinig.
* Glacier heeft zijn request al gedaan, om 19.08quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:
Geen GD iigIk heb een paar dingen in gedachten, vooral oudjes...
Nou toen ie net op 3FM zat was ie leuk, samen met Jeroen en Sander... tegenwoordig is hij wel heel erg verzuurd en maakt ie ook geen leuke radio meer...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Maar De Wild vind je sowieso niets? Ten tijde van 3FM vond ik het altijd wel geinig.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar je maakt me wel nieuwsgierig
Is de slupreclame tóch goed gelukt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Toad het volgende:
Michiel!
Door al die Disneylandmuziekjes wil ik steeds weer naar Disneyland!
Ik gewoon kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
[..]Ga je ook als vrijwilliger?
Ik doe security
![]()
Ik heb nog geen idee hoe die VST's werken (nouja, wel een idee, maar geen praktijkervaring) maar Nexus loopt binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.refx.net/?page=Nexus
Hier zit in feite alles in wat de moderne man nodig heeft; vette bassen, pads, synths, arps etc.
En ook heel lekker te filteren.
Die is drukjes geloof ik. Maar ik zal em binnenkort nog wel eens deze kant op schoppenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook van hem.Vandaar mijn post. Maar Rachid is hier niet meer.
![]()
Als je met Cubase ofzo werkt, is dit gewoon een plugin. Je maakt dan een instrument aan en voegt de vst toe. Dan heb je dus, al dan niet over je midi-klavier, de beschikking over al de geluiden. Dus je hebt eigenlijk geen losse syntheseizer meer nodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe die VST's werken (nouja, wel een idee, maar geen praktijervaring) maar Nexus loopt binnen
quote:
Wat een romantische ideeen heb jij toch steedsquote:
Zo dacht ik het ook jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je met Cubase ofzo werkt, is dit gewoon een plugin. Je maakt dan een instrument aan en voegt de vst toe. Dan heb je dus, al dan niet over je midi-klavier, de beschikking over al de geluiden. Dus je hebt eigenlijk geen losse syntheseizer meer nodig.
Soft-sampler?quote:Ik sample eigenlijk alleen nog mijn beats en eventuele vocalen.
Tentje opzoeken dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik gewoon kijken
Ben festivalcoordinator voor de Nationale Jeugdraad, maar dat is voornamelijk werk voor- en achteraf
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat een romantische ideeen heb jij toch steeds
Johquote:Als ik sex wil, pak ik het toch anders aan dan een plaat aanvragen hoor
Yup, gewoon met Audition. Of heeel veel drumkits en loops ergens van dan halen (de EZ Rollers Samplepack voor drum 'n bass bijvoorbeeld) en die fijn verknippen.quote:
Alsof ik zin heb om de hele dag plaatjes op te zettenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je zelf steeds een plaat opzette als je sex wilt met je vrouw/vriendin
Dan stuur je een fax en ga je vooraan staan met je vlaggetje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat een romantische ideeen heb jij toch steeds
Als ik sex wil, pak ik het toch anders aan dan een plaat aanvragen hoor
Eh, ja, diequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, gewoon met Audition. Of heeel veel drumkits en loops ergens van dan halen (de EZ Rollers Samplepack voor drum 'n bass bijvoorbeeld) en die fijn verknippen.
Wat bedoel je precies met mijn vlaggetje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Dan stuur je een fax en ga je vooraan staan met je vlaggetje?
Idd, leuk zo dat mixje...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind de liedjes die Michiel nu draait wel wat hebben (Hi-Tack - Say Say Say, en de originele versie hiervan)
Die heb ik geen, en scharen welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neen, dat is uit den boze.
En met een schaar knippen...
[afbeelding].![]()
En wiens k*tkloon ben jij danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Idd, leuk zo dat mixje...
hallo trouwens
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Idd, leuk zo dat mixje...
hallo trouwens
En heb je ook een tapedeck?quote:
Fleur is my homegirl.quote:Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....
Je hebt gestemd op: Fleur Wallenburg
Jurgen vd Bergquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....
[knip]
3 stuksquote:
Heb het ooit geprobeerd, maar de plakband bleef niet zittenquote:Zo heb ik wel eens ge-edit. Man wat een gezeik. Heeeeeeeeeel knap dat die BVD-gasten gewoon zo 4353 knipjes (en 5 meter plakband) in hun mix hadden
.
Uhmm ja... dat mag niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent een nieuwe user die zich speciaal aanmeldt om die reactie te plaatsen?
Ik kan niet stemmen, ik ken de helft nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ook niet. Volgens mij is de helft niet meer werkzaam bij NOS Headlines.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen, ik ken de helft niet
Tuurlijk mag dat welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uhmm ja... dat mag niet?![]()
Kwam hier via 3fmfan... en dacht goh; wat leuk ....
Wat wil je weten??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel
Vond het alleen een rare eerste post. De meeste nieuwe stellen zich eerst even voor
Welkom! en uiteraard 3fmfan ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uhmm ja... dat mag niet?![]()
Kwam hier via 3fmfan... en dacht goh; wat leuk ....
Ik weet niet of 3fmfan ook een gebruiker is maar ik bedoelde de .nl uitvoering..quote:
Really? Coolquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
3 stuks
[..]
Heb het ooit geprobeerd, maar de plakband bleef niet zitten
Valt het ook op nu Domien daar zit we iedere dag TH te horen krijgen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Het is heel erg vreemd, maar ik zie alwéér Winamp tevoorschijn komen...![]()
Herman, no doubts about that! Wat een voice heeft die man, damn! De Barry White onder de nieuwslezers, qua stem dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Tis verdorie ook elke keer weer wat bij jou hequote:
Ik hoorde 'm vanmiddag bij Veenstra Eetvermaak ook al (althans, ik hoorde de eerste seconde, waarna ik overschakelde op MP3). Het is dus niet alleen Domien die daar de oorzaak van is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Valt het ook op nu Domien daar zit we iedere dag TH te horen krijgen?
http://hyves.nl/gr.php/320731/nm8Bquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herman, no doubts about that! Wat een voice heeft die man, damn! De Barry White onder de nieuwslezers, qua stem dan!
De mijne staat in de garage hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
je auto alweer gevonden?
Dat is toch die van het NOS Journaal?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herman, no doubts about that! Wat een voice heeft die man, damn! De Barry White onder de nieuwslezers, qua stem dan!
oohh okay! welkom geldt trouwens ook voor Feivel1, die is ook nieuw hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:51 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Ik weet niet of 3fmfan ook een gebruiker is maar ik bedoelde de .nl uitvoering..
jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
@Michiel/Domien
Is Beeker voortaan een terugkerend item?
Daarom staan die er ook niet bijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Plaatjes bij de poll zou m'n keuze kunnen beïnvloeden.
Ik heb het ander nummer niet gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat een wansmaak de stemmers op dit nummer
Nou, in het kort; alexander, man (gok ik), val momenteel in bij de npsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie je bent. Da's het idee achter voorstellen
Michiel IN-COG-NI-TOOOOOOOOquote:
Nix van DRose aantrekken hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:57 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, in het kort; alexander, man (gok ik), val momenteel in bij de nps
Welkom!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:57 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, in het kort; alexander, man (gok ik), val momenteel in bij de nps
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmutsquote:
Ja, dat maakt de boel een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmuts![]()
hoeft ook niet.quote:
Dat bedoel ikquote:
Je kunt vast wel wat beters verzinnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Welkom!
Misschien kom je wel in aanmerking voor de OP (openingspost)!
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..quote:Wat doe je bij de NPS?
De mijne is zwartquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
hoe zit dat met je wagen nou dan
Niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet zo he
Van jou heb ik ook nog geen voorstelpost gezien trouwens
Was jij toevallig in het weekend aan het werk in de studio met je laptop toen de uitzending op locatie (zwarte cross) bezig was??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmuts![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
geobsedeerd door Eddie Vedder (maar doe geen Qweatjes)
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Ah, ben jij dat! Hallooooo..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..
met die eerste 3 zinnetjes was je al wel klaar toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Domienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat! Hallooooo..
aaaaaaaaaaaaaaaaah.......m aar dan snap ik je topic nietquote:
He Domien, lang niet gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat! Hallooooo..
Je vergeet een paar dingen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Domien, had je niet ff naar de beste man toe kunnen lopen en hem een kopje koffie aan kunnen bieden?
Die auto is gestolen. Welk gedeelte snap je niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaah.......m aar dan snap ik je topic niet
Koffiemetietslekkers punt en-el-hel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dít jouw request dennis![]()
wtf man gayplaat.
ja dat snap ik, maar het is jouw wagen niet, who cares? ik ga toch ook niet topics maken die niet over mij gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die auto is gestolen. Welk gedeelte snap je niet?
We zetten namelijk alle 3FM medewerkers die ook op FOK posten in de openingspost van ieder 3FM topic. Maar als je er maar twee weekjes bent.... dan is het bijna de moeite niet joh!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Je kunt vast wel wat beters verzinnen![]()
[..]
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..
qwea is onze fok psychopate die dr ex stalkte toen het uit gingquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.![]()
Nee. Lois heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben je er i.v.m. de ambitieuze plannen voor MetMichiel?
Nope, had nog niks te doen in mn vakantie (heb nu 2 weken vrij van mn werk)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
[..]
We zetten namelijk alle 3FM medewerkers die ook op FOK posten in de openingspost van ieder 3FM topic. Maar als je er maar twee weekjes bent.... dan is het bijna de moeite niet joh!
Ben je er i.v.m. de ambitieuze plannen voor MetMichiel?
Oude nineties cd gevonden die ik deze week één voor één aanvraagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dít jouw request dennis![]()
wtf man gayplaat.
Dus als je het zelfde doet ben je een qweatje, oké!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
qwea is onze fok psychopate die dr ex stalkte toen het uit ging
Bij Eddie houdt het eigenlijk wel op hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
met die eerste 3 zinnetjes was je al wel klaar toch?![]()
![]()
Jij maakt alleen topic die over jezelf gaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar het is jouw wagen niet, who cares? ik ga toch ook niet topics maken die niet over mij gaan
Domien, staat deze wagen toevallig op het parkeerterrein?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Één van onze redacteuren heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!
Ja, alleen in kalagbaak, en dan nog wat bagger in ONZ.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij maakt alleen topic die over jezelf gaan?
Kom op PR. Houdt jezelf niet voor de gek! Er zijn wat verslavingen meen ik....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij Eddie houdt het eigenlijk wel op he
Toad wat!?
Oh, Domien is onze eigen FOK-NPS-Insider!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Één Lois heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!
Die spoort idd niet neequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
qwea is onze fok psychopate die dr ex stalkte toen het uit ging
Lavalamp, versta jij dat ook?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:12 schreef purplerose het volgende:
Lavalamp!
Ben en Jerry's chocolate chip cookie dough omg glij
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Lois heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!
Ah op die manier!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nope, had nog niks te doen in mn vakantie (heb nu 2 weken vrij van mn werk)
Je klaagt over jezelf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ja, alleen in kalagbaak, en dan nog wat bagger in ONZ.
Eh. Nee!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien, staat deze wagen toevallig op het parkeerterrein?![]()
[afbeelding]
Nu zingt ie het weer "Your lavalaaaaamp!"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Idd Feivel
Hoe kon ik het vergeten Toadterwijl ik vanmiddag nog een Xtal gr via de TNT verstuurd heb gekregen
only in holland
![]()
![]()
ik wist het toen ik dat typtequote:
Dat weet ik maar hoor toch ook lavalampquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lavalamp, versta jij dat ook?
Ze zingen: "Your love alone is not enough"
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
Slim die Rachid Finge. Begint direct het nieuws te lezen nu we hier een poll hebben.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
ow, jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik wist het toen ik dat typteik ga het niet uitleggen
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!
Oh, dan zit ik hier precies goed....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!
johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lavalamp, versta jij dat ook?
Ze zingen: "Your love alone is not enough"
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...
Of zou ik soms een fax gemist hebben?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Of hij staat misschien op de kabelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?![]()
Vooral "cosmic girl" vind ik erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik vind die Jamierooookwaaaaaaai steeds beter eigenlijk
Nee, ik val alleen 2 weekjes inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen wekko, maar jij werkt bij 3fm heb ik dat goed opgevangen nou![]()
Erg lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
Da's trouwens Alyssa Milano bovenin Fok! hè. Alleen in spiegelbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, jullie zijn me lievjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding] Heej lieverd (hihi, zo noem je ons ook altijd [afbeelding])
http://domienverschuuren.nl/cms/entry.php?id=498&w=domienverschuurennl#commquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
OF een draadloze fax? (dan wil je ook nog wel eens achterlopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of hij staat misschien op de kabel![]()
Nachtdienst!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, jullie zijn me lievjes
Is die buurman aan het schreeuwend bellen of is die op vakantie en zit die daar hard te bellen
Nu je 't zegt, volgens mij is m'n kabel naar de Palestijnen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Soms verdwijnen ze nog wel es zomaar hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...
Of zou ik soms een fax gemist hebben?![]()
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op [quote=michiel]Alles wat michiel opnoemde[/quote]quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] de popkwis!
Had ik al een tijdje niet gedaan....
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op [quote=michiel]Alles wat michiel opnoemde
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op [quote=michiel]Alles wat michiel opnoemde
Zoiets dus inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op (michiel)Alles wat michiel opnoemde
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZES
Na de Popkwis-aankondiging was dat opzich wel zo toepasselijk, niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
schreeuwplaat blegh
Toevallig, beiden tegelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
wwwwwwwwwwwwwoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
John Mayer
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZES
Wat toevallig dat je hier opeens bent...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Wow
Bigger than my body![]()
Wist niet dat het ooit een single was![]()
Ik zet net de radio aan en val binnen met de eerste tonenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat toevallig dat je hier opeens bent...
NULNEGERNULNEGEREENDRIEDRIEZESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]ik las neger, ik durf niet meer BRRRRRRRRRRR
wat is vmware? shcuilnaam voor tweakers ofzo ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Loop werkelijk alleen maar te switchen tussen VmWare en dit topic.. gaat hard vanavond.![]()
Draag jij Michiel's hoofd ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na de Popkwis-aankondiging was dat opzich wel zo toepasselijk, niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |