Iedere keer een verschillende. strand/ vurig rood met twee mensen/ een vrouw in een witte top/ eikenblad-vaag-blauw-grijzig etc etc...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
en de mijne dan
welke had jij eigenlijk?
ja verkeerde gequotequote:Op maandag 30 juli 2007 21:56 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Iedere keer een verschillende. strand/ vurig rood met twee mensen/ een vrouw in een witte top/ eikenblad-vaag-blauw-grijzig etc etc...
Edit: Welke is van jou dan? (ik denk dat ik dat gemist heb.)
Mayo? Wij hebben altijd fritessausquote:Op maandag 30 juli 2007 21:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ja verkeerde gequote
mayo gepakt op EPO net op nos.nl......... omg.....
Daar sluit ik me helemaal bij aanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 09:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dat plaatje van Róison Murphy (ex-Moloko) is lekker.
Valt anders best mee hoorquote:
quote:
Die is vanaf vandaag op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
Waar is Rob?
Veenstra Veenstra is ook wel leukmaar het voelt zo vreemd zonder Rob
Wheatus was ook wel weer een lekker plaatje
Probeer hetquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:28 schreef Sirolf het volgende:
Veenstra Eetvermaak, leuk.
Net met die makkelijke 06-nummer... Dat was dus iemand van KPN.
Zou 06-33333333 bestaan trouwens?![]()
Ik geloofde het net zo min als jij... maar het was ECHT echt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:59 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij hebben ze Karl Noten net niet echt gebeld... het was me net iets te toevallig allemaal, msngeluidje enzo
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ik geloofde het net zo min als jij... maar het was ECHT echt!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
In that casequote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Bron: RadioFreak.nlquote:Meer in humor in 'Met Michiel' op Radio 3FM
Michiel Veenstra start vanaf komende maandag met het item 'Met Michiel Pre Late Night' in zijn avondprogramma op 3FM. Hierin bespreekt de dj de dag voorzien van de nodige humor.
"Michiel beklimt dagelijks zijn nieuwe 'Pre Late Night'-podium om het nieuws van de dag van humoristisch commentaar te voorzien. Er is live publiek bij en een vaste huis-band," aldus eindredacteur Jurre Bosman tegenover RadioFreak.
Topformat heeft de jingles gemaakt, geheel in stijl van Amerikaanse 'late night'-shows. Een voorproefje hiervan is te zien op YouTube.
Naast 'Met Michiel Pre Late Night' blijven de andere items van het avondprogramma gewoon gehandhaafd. "'Met Michiel is het elke dag feest', 'de Popquiz' en het Request-uur blijven natuurlijk gewoon in de lucht," zo verzekert Jurre Bosman. 'Met Michiel' is maandag tot en met donderdag van 19:00 tot 22:00 uur bij de NPS op 3FM te horen.
Ik heb het niet gehoord... Wat was de clou? Hing ie op?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:04 schreef MichielV het volgende:
[..]
Telefoon wordt opgenomen, MSNpingeltje, "Met Karl"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:23 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik heb het niet gehoord... Wat was de clou? Hing ie op?
Ghosts - The world is outside bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kutnummer, 'Bitch'
Maar hoe heet dat vrolijk poppy nummer hiervoor? Iets met 'Open your eyes'?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |