quote:A high speed police chase in northeast Dallas has an SUV on the run.
Die komen vast welquote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef -skippybal- het volgende:
Best saai om naar te kijken zo zonder crashes...
De tering zegquote:
http://www.khou.com/quote:Op maandag 30 juli 2007 22:11 schreef sociologist het volgende:
[..]
whahahaha die is echt vet
vette link trouwens! Hoe komt ts hieraan trouwens?
In de richting van de volgende afrit.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:15 schreef Knoekie het volgende:
Weet iemand welke kant ie opgaat?
TRAFFIC UPDATEquote:Op maandag 30 juli 2007 22:16 schreef MikeAtTilburg het volgende:
[..]
In de richting van de volgende afrit.
"Driver took off during routine traffic stop"quote:Op maandag 30 juli 2007 22:05 schreef Knoekie het volgende:
wat heeft die persoon gedaan?
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef ELdudeness het volgende:
Lachen man, Maar is dit echt live?
Het is daar licht hier is het donker
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef ELdudeness het volgende:
Ik dacht 2quote:
Jah, worden programma's voor onderbrokenquote:Op maandag 30 juli 2007 22:25 schreef ELdudeness het volgende:
Gebeurd dit dagelijks in Amerika , dat dit op tv komt?
Dude..quote:Op maandag 30 juli 2007 22:23 schreef ELdudeness het volgende:
Zolang je dat zelf gelooft is het goed hequote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Lol eigenlijk zei ik het express, om reactie's uit te lokken.
uhuhquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Lol eigenlijk zei ik het express, om reactie's uit te lokken.
Als de camera's weg zijn begint de pret pasquote:Op maandag 30 juli 2007 22:27 schreef Meddo het volgende:
tis geen neger, ze gaan gewoon rustig met hem om![]()
waggel waggelquote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef NoizEkick het volgende:
Ze lopen ook allemaal op dezelfde manier he, die agenten
Ja inderdaad, zo breed mogelijk en ze zijn allemaal dik en kalendquote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef NoizEkick het volgende:
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef Knoekie het volgende:
Word die man nou geinterviewd?
Ik mis het commentaar van die SBS6-commentatorquote:Op maandag 30 juli 2007 22:28 schreef NoizEkick het volgende:
Ik zou zeggen vlieg naar Amerika jat een auto en dan ben je live op tv. Wij houden de boel hier wel in de gaten.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:29 schreef -Mo- het volgende:
Hoe laat begint de volgende politieachtervolging?
Aanmelden bij http://www.khou.com voor breaking news alerts. Die heeft ze heel vaak live, sommige andere tv stations ook. Of https://twitter.com/LiveChaseAlert .quote:Op maandag 30 juli 2007 22:31 schreef NoizEkick het volgende:
Is er geen site waar je dit soort dingen kunt zien? Zeg maar, een site die dus alle achtervolgingen in de V.S. bijhoudt?
CNN maar dan 3000 x kleiner.quote:Op maandag 30 juli 2007 22:32 schreef ELdudeness het volgende:
Trouwens channel 8 is dat zoeist als cnn of is dat een lokale zender in Texas?
Dudequote:Op maandag 30 juli 2007 22:35 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Dus lokaal of gewoon een landelijke zender?
Andersom is het ook triest, achter 1 auto aanzitten met 14 politieauto's, en het dan nog zolang uithoudenquote:Op maandag 30 juli 2007 23:02 schreef NorthernStar het volgende:
Wel weten dat het hopeloos is met 4 nieuwshelicopters en het halve politiekorps achter je aan en toch zo lang mogelijk doorrijden.
O well.
Dat moet sneller kunnen inderdaad...quote:Op maandag 30 juli 2007 23:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Andersom is het ook triest, achter 1 auto aanzitten met 14 politieauto's, en het dan nog zolang uithouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |