quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jammer
Krijg zo niet echt de indruk dat je van muziek houdt
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:30 schreef D.Rose het volgende:
Jammer
Krijg zo niet echt de indruk dat je van muziek houdt
Ik heb niets tegen GD hoor.quote:
D'r heeft iemand naar Paul Rabbering geluisterd vanmiddagquote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Yeaaaah, lekkere voetjes van de vloer plaat.![]()
Starlight![]()
Dit is wel lekker jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Yeaaaah, lekkere voetjes van de vloer plaat.![]()
Starlight![]()
Ik vraag vaak genoeg wat anders aan, maar je hebt wel gelijk dat GD er erg vaak uitgeplukt wordt...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:32 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen GD hoor.
Vroeger waren ze best leuk
Maar jij vraagt nooit iets anders aan, dus dat komt qua muzieksmaak erg 'kortzichtig' over.
Maar ik was het niet want ik was druk *kuch* aan het werk.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:33 schreef Glacier het volgende:
D'r heeft iemand naar Paul Rabbering geluisterd vanmiddag
Daar kan het ook aan liggen jaquote:Op maandag 30 juli 2007 21:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik vraag vaak genoeg wat anders aan, maar je hebt wel gelijk dat GD er erg vaak uitgeplukt wordt...
Ik viel ook even van mijn stoel....quote:
en terecht Editorsquote:
Dat het niet iemands favoriet is kan ik me voorstellen, maar dat het iemands minst favoriet is...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik viel ook even van mijn stoel....
Zó m'n best gedaan!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Makkelijke popkwis trouwens, ik had er wel 6 goed
Maar goed ook, je hebt al te veel opquote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb zin in een biertje, maar ik daar dacht ik net niet aan toen ik de keukenvloer ging dwijlen....![]()
Ik kan maar niet snappen wat er goed is aan deze plaat....quote:
anticiperenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:42 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb zin in een biertje, maar ik daar dacht ik net niet aan toen ik de keukenvloer ging dwijlen....![]()
Hoe zit het met m'n request Domien?quote:
Schijnt nogal een matige film te zijn.. heb de film zelf niet gezien.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
ik had saw III late liggen dan
Je bedoelt de nieuwe Megahit?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kan maar niet snappen wat er goed is aan deze plaat....
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Maar goed ook, je hebt al te veel op
Nee man, lekker griezelen. Ok, het verhaal stelt niks meer voor, maar dat boeit me ook niet zoveel.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Schijnt nogal een matige film te zijn.. heb de film zelf niet gezien.
Ze maken er nu al een soort Megahit van door 'm in elk programma te draaien... ik blijf erbij dat het gewoon een overhypte single is omdat het toevallig de zoon van Sting is...quote:
Ik hoorde vanmiddag pas voor het eerst de naam van de band. Daarvoor dacht ik dat ze Sting Jr. heettenquote:Op maandag 30 juli 2007 21:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze maken er nu al een soort Megahit van door 'm in elk programma te draaien... ik blijf erbij dat het gewoon een overhypte single is omdat het toevallig de zoon van Sting is...
Dan moet ik 'm toch maar eens gaan checken!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Nee man, lekker griezelen. Ok, het verhaal stelt niks meer voor, maar dat boeit me ook niet zoveel.Geweldig film.
Ik niet, sorry.quote:Op maandag 30 juli 2007 21:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik had toch echt gedacht dat mijn request een kans had
en de mijne danquote:Op maandag 30 juli 2007 21:54 schreef Litton-Lane het volgende:
^
Er zitten wel leuke plaatjes tussen in die fok-forum-banner hierboven.![]()
Ik ookquote:Op maandag 30 juli 2007 21:44 schreef purplerose het volgende:
ik had saw III late liggen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |