Heb je ook al posters van d'r aan de muren van je slaapkamer hangen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[img=580xnull]http://www.roelonline.net/images/joss_stone_giechel.jpg[/img]
Joss wordt wat verlegen als ze aan Veenstra denkt...
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb je ook al posters van d'r aan de muren van je slaapkamer hangen?![]()
Het levert de Kaiser Chiefs geld op vermoed ik..ik vind het ook een boudplaatquote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Ongelofelijk dat de Kaizer chiefs hier toestemming voor hebben gegeven. imo weer zo'n niets zeggende cover.
Hee, zie ik daar nou opeens Winamp openen...?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
Sirolf! Je favoriet!
Geld zal inderdaad wel een belangrijke factor zijn, jammer..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
Het levert de Kaiser Chiefs geld op vermoed ik..ik vind het ook een boudplaat
Bij mij staat Winamp ook open... Maar dat is meer omdat ik m'n muziekcollectie aan het uitzoeken ben... (lees: +30k nummers)quote:Op maandag 30 juli 2007 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hee, zie ik daar nou opeens Winamp openen...?![]()
Inderdaad, ik vind hem ook niet bijster origineelquote:Op maandag 30 juli 2007 21:02 schreef Glacier het volgende:
[..]
Het levert de Kaiser Chiefs geld op vermoed ik..ik vind het ook een boudplaat
10 minuten werkquote:Op maandag 30 juli 2007 21:05 schreef MutZ het volgende:
Bij mij staat Winamp ook open... Maar dat is meer omdat ik m'n muziekcollectie aan het uitzoeken ben... (lees: +30k nummers)
Ah, je komt helpen begrijp ik hieruit?quote:
Wat moet ik me bij 'werk' voorstellen?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef MutZ het volgende:
Ik heb vandaag eens werk gemaakt van m'n request
Ben jij datquote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekker nummer, ken het niet. heb Love is Gone van Guetta aangevraagdhopen dat eindelijk mijne weer eens gedraaid wordt.
Fijne plaat man!quote:Op maandag 30 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekker nummer, ken het niet. heb Love is Gone van Guetta aangevraagdhopen dat eindelijk mijne weer eens gedraaid wordt.
Ze heeft zelf een liedje opgenomen en die als MP3 verstuurd?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'werk' voorstellen?
Heel vaak is het bij mij alleen artiest - titel met een paar woorden meer, maar nu heb ik er een verhaaltje bij geschreven...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij 'werk' voorstellen?
Gelukkig niet nee... Dat zouden de ramen niet overleven daarquote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze heeft zelf een liedje opgenomen en die als MP3 verstuurd?![]()
Ik druk op shift, jij op del en ik op enter, goed?quote:
Dat heb ik laatst ook voor het eerst gedaan. Maar tevergeefsquote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heel vaak is het bij mij alleen artiest - titel met een paar woorden meer, maar nu heb ik er een verhaaltje bij geschreven...
Heb ik een paar keer gedaan..maar helaas..quote:Op maandag 30 juli 2007 21:15 schreef MutZ het volgende:
Heel vaak is het bij mij alleen artiest - titel met een paar woorden meer, maar nu heb ik er een verhaaltje bij geschreven...
Jup. Nu wel draaien hequote:
Ze zijn medogenloos daar bij 3FMquote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef Glacier het volgende:
[..]
Heb ik een paar keer gedaan..maar helaas..
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
I Bet You look good at the dancefloor [afbeelding]
Je bent altijd lief hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef MutZ het volgende:
Maar maar... Ik ben heel lief
(als het mij uitkomt dan hè)
quote:
Uiteraard welquote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Greenday is dan weer een beetje jammer ja
quote:Op maandag 30 juli 2007 21:27 schreef MutZ het volgende:
She is ook niet echt een optie, want mijn voorkeur gaat toch uit naar het mannelijke geslacht, en dan naar 1 iemand in het bijzonder en dan heb ik het over m'n lieve vriend Pim!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |