quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef MutZ het volgende:
Alleen aardbeienStond nog meer dan een halve doos in de koelkast, nu iets minder
Het zit ons hoog geloof ikquote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ook, een item dat maar liefst 3 uur duurt... de C & S-show![]()
![]()
green fuzzz groeit er dan op maar dat lijkt totaal niet op slagroomquote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tip: bewaar ze niet oneindig, dan komt er een soort slagroom op..wat geen slagroom is
Dat doe alleen jij toch?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef Glacier het volgende:
[..]
Tip: bewaar ze niet oneindig, dan komt er een soort slagroom op..wat geen slagroom is
Ik hou niet zo van regelrecht bashen. Ik bedoelde meer items als onwetende mensen lastigvallen met onzin (of het plaatsen van onzinbestellingen bij pizzeria's e.d.).quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
![]()
Heeft Michiel wel goed geregeld... Ik krijg het ook niet voor elkaar, meestal ben ik juist degene die het moet zetten...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:36 schreef -Hans- het volgende:
Michiel zet zijn mok neer en direct wordt er koffie voor hem gehaald... uuuhhm, als ik dat doe op het werk dan komt het er uiteindelijk toch op neer dat ik hetzelf moet halen.![]()
Ik had heel die bak aardbeien niet gezien toenquote:
Lijkt me inderdaad heel erg vervelend..veel sterkte ermeequote:Ik ben om dat te voorkomen nu al hard aan het eten... En oh, wat vind ik dat toch erg...
RdW - Jeroen Kijk in de Vegte - Sander de Heer.. beste wat ik ooit in de middag heb gehoord, wat een chaos. Wat een dolleboel was dat, heerlijk !quote:Op maandag 30 juli 2007 20:34 schreef TheVulture het volgende:
![]()
Zal ik producer voor je spelen komend weekend?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Heeft Michiel wel goed geregeld... Ik krijg het ook niet voor elkaar, meestal ben ik juist degene die het moet zetten...
De grens is onderhand wel bereikt bij mij mbt die tweequote:
Heeeel herkenbaarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef MutZ het volgende:
Heeft Michiel wel goed geregeld... Ik krijg het ook niet voor elkaar, meestal ben ik juist degene die het moet zetten...
Ruud de Wild is ook een enorme zuurpruim geworden sinds die tijd... wel jammerquote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
RdW - Jeroen Kijk in de Vegte - Sander de Heer.. beste wat ik ooit in de middag heb gehoord, wat een chaos. Wat een dolleboel was dat, heerlijk !
Ja vast... Dat zeg je nuquote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Glacier het volgende:
Ik had heel die bak aardbeien niet gezien toen
Had ik je wel eens lastig gevallen met de foto ervan?
Thnxquote:Lijkt me inderdaad heel erg vervelend..veel sterkte ermee
Hoeft niet alleen aankomend weekendquote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef Glacier het volgende:
[..]
Zal ik producer voor je spelen komend weekend?
Mooi donsvachtje toch...?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:37 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik had heel die bak aardbeien niet gezien toen
Had ik je wel eens lastig gevallen met de foto ervan?
[..]
Lijkt me inderdaad heel erg vervelend..veel sterkte ermee
Klopt... werd snel minder toen Jeroen vertrok, die was geweldig! RdW schijnt nu helemaal bagger te zijn, maar dat was wel te verwachten als je werkt bij het station met de stippen.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef TheVulture het volgende:
Ruud de Wild is ook een enorme zuurpruim geworden sinds die tijd... wel jammer
Als je em wilt (of andere mensen hier in het topic), dan load ik em wel ff upquote:Op maandag 30 juli 2007 20:39 schreef MutZ het volgende:
Ja vast... Dat zeg je nuIk heb de foto overigens nooit gezien...
Geloof as. vrijdag in het Ek-stra weekend, maar kan ook een week later zijn. 't gaat in elk geval vast een feest worden.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De grens is onderhand wel bereikt compleet overschreden bij mij mbt door die twee irritante kutkneuzen
Jeroen KidV en Sander de Heer waren gewoon perfect voor het programmaquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef -Hans- het volgende:
Klopt... werd snel minder toen Jeroen vertrok, die was geweldig! RdW schijnt nu helemaal bagger te zijn, maar dat was wel te verwachten als je werkt bij het station met de stippen.
Zoalng er mensen zijn die het pikken/slikken (figuurlijk dusquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom worden er de laatste tijd zoveel platen OPNIEUW uitgebracht? Maak eens nieuwe leuke liedjes.
Gemakzucht. En gewoon niet luisteren naar het publiek. Als een plaat de eerste keer niet aanslaat is dat niet voor niets hèquote:Op maandag 30 juli 2007 20:42 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom worden er de laatste tijd zoveel platen OPNIEUW uitgebracht? Maak eens nieuwe leuke liedjes.
Ja?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:46 schreef Glacier het volgende:
Het lijkt wel of jij van dezelfde muziek houdt als ik
Volgens jouw redernatie worden alle goede platen een hit..hier ben ik het dus niet mee eensquote:Op maandag 30 juli 2007 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gemakzucht. En gewoon niet luisteren naar het publiek. Als een plaat de eerste keer niet aanslaat is dat niet voor niets hè. Dan moet je een plaat maken die wèl goed is.
De Pigeon Detectives?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:44 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk wie er van mij de Singlestrijd moet winnen.
Nah. ik beperk me nu ff tot de groep platen die opnieuw worden uitgebrachtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:49 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens jouw redernatie worden alle goede platen een hit..hier ben ik het dus niet mee eens
Daar verschillen we dan dus van meningquote:
Helemaal mee eens.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:45 schreef Glacier het volgende:
[..]
Jeroen KidV en Sander de Heer waren gewoon perfect voor het programmaHet programma werd idd duidelijk minder toen die weggingen..
En het was wel erg jammer dat Ruud op de dag dat hij het contract had getekend, opeens anders ging presenteren..niet meer door platen heen praten enzo ..
Erg jammer..ik luister het overigens nooit meer. Heb het ooit nog een paar keer gedaan en het viel me enorm tegen.
Leuk, Ronson heeft gewonnen!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:56 schreef Glacier het volgende:
He jammer, Ronson heeft gewonnen..
quote:
inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Ongelofelijk dat de Arctic Monkeys hier toestemming voor hebben gegeven. imo weer zo'n niets zeggende cover.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |