We slaan dit jaar een jaartje over qua zomerhits kennelijk.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Iemand al een goed vermoeden wat de zomerhit van dit jaar zou kunnen worden trouwens (behalve Mahalageasca)?
Ooh dat O-zone liedje.. Ja, die is wel OK! Is trouwens al de schijf geweest op een andere radiozender en ook al Superclip op TMF. Zal wel een grote hit gaan worden.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hello Goodbye - Here (In My Arms). Fo' sho'!
Vind het wel prima zo, lekkere temperatuur en ik regen gelukkig niet nat, moet er niet aan denken telkens met 30 graden aan t werk te zijn. Nog 1,5 week dan mag het los.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het hier nou maar eerst eens zomer worden, dan praten we wel verder over de zomerhit van dit jaar.'t komt hier weer met bakken uit de hemel vallen. Mahalageasca is voor mij in elk geval de zomerhit van 07.
nooit (meer wat) van gehoordquote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Hello Goodbye - Here (In My Arms). Fo' sho'!
Hier is het al de hele dag droog + regelmatig zonquote:Op maandag 30 juli 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Laat het hier nou maar eerst eens zomer worden, dan praten we wel verder over de zomerhit van dit jaar.'t komt hier weer met bakken uit de hemel vallen. Mahalageasca is voor mij in elk geval de zomerhit van 07.
Weet niet waar je zit, maar het is hier serieus al de hele dag grijs en grouw. Temp is niet boven de 15 graden gekomen (nu zelfs 12.3 graden!) en het regent vrijwel de hele dag. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de harde wind.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Vind het wel prima zo, lekkere temperatuur en ik regen gelukkig niet nat, moet er niet aan denken telkens met 30 graden aan t werk te zijn. Nog 1,5 week dan mag het los.
Je hebt geluk! en ik wat minder...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
Hier is het al de hele dag droog + regelmatig zon
Groningen en Buitenpost. Heb al tijden geen jas meer aan, regen valt in buitjes, in de zon is het lekker en de wind vind ik wel fijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Weet niet waar je zit, maar het is hier serieus al de hele dag grijs en grouw. Temp is niet boven de 15 graden gekomen (nu zelfs 12.3 graden!) en het regent vrijwel de hele dag. En dan heb ik het nog niet eens gehad over de harde wind.![]()
Ik hoorde 'm vanmorgen ook al op Donna (zapte even langs één, vandaarquote:Op maandag 30 juli 2007 19:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ooh dat O-zone liedje.. Ja, die is wel OK! Is trouwens al de schijf geweest op een andere radiozender en ook al Superclip op TMF. Zal wel een grote hit gaan worden.
Grunn?! Vaag... schijnbaar toch erg plaatselijk dan. Naja, als het over een week maar mooi is want dan begint mijn vakantie. Was eigenlijk niet van plan weg te gaan, dus een beetje lekker weer zou wel prettig zijn.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:51 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Groningen en Buitenpost. Heb al tijden geen jas meer aan, regen valt in buitjes, in de zon is het lekker en de wind vind ik wel fijn.
Hm... O-Zone...quote:Op maandag 30 juli 2007 19:44 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu je 't zegt, dat zou best eens een goede kunnen zijn inderdaad. Beetje terug naar het O-Zone-genre.
We zullen het zien...
heerlijkquote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... O-Zone...
herinnert u zich deze nog?
http://nl.youtube.com/watch?v=vqr2q3YPu4E![]()
.
OMFGquote:Op maandag 30 juli 2007 19:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm... O-Zone...
herinnert u zich deze nog?
http://nl.youtube.com/watch?v=vqr2q3YPu4E![]()
.
Ziet er goed uitquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Zo, omdat de wiki steeds werd ondergespamt heb ik zelf maar een scriptje in elkaar geknutseld om de OP in op te slaan. Zie http://fok.3fmfan.nl/op daarvoor.
Iemand nog op/aanmerkingen?![]()
Domien, als je voor mij dan ook ff meeneemtquote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Domien, ga jij eens koffie halen."
"Doe ik, Michiel.".
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Domien, als je voor mij dan ook ff meeneemt
Dat is serieus precies zoals het ging.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Domien, ga jij eens koffie halen."
"Doe ik, Michiel.".
quote:Op maandag 30 juli 2007 20:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat is serieus precies zoals het ging.
Vanmorgen hoosde het hier een kwartier ofzo..precies toen ik op de fiets zatquote:Op maandag 30 juli 2007 19:47 schreef MutZ het volgende:
Hier is het al de hele dag droog + regelmatig zon
Je neus groeitquote:
Gelukkig je bent weer terug, je bent hevig gemistquote:Op maandag 30 juli 2007 19:09 schreef MichielV het volgende:
Bonjour tout le monde!
Alleen aardbeienquote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Glacier het volgende:
Aardbeien
Iets erbij? Of alleen aardbeien?
Ik ook niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:30 schreef TheVulture het volgende:
Nou daar was ik zelf nooit opgekomen.... dat dit Multiply was
ctrl + dquote:Op maandag 30 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
Zo, omdat de wiki steeds werd ondergespamt heb ik zelf maar een scriptje in elkaar geknutseld om de OP in op te slaan. Zie http://fok.3fmfan.nl/op daarvoor.
Iemand nog op/aanmerkingen?![]()
inderdaad.quote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef purplerose het volgende:
dat stukje ervan was genoeg, hij hoeft hem niet te draaien
Ik ook, een item dat maar liefst 3 uur duurt... de C & S-showquote:Op maandag 30 juli 2007 20:31 schreef Sirolf het volgende:
Och Michiel, er zijn wel ergere items op de Nationale radio hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |