een mevrouw van 19quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Nou, op Coen's hyves stond anders een mevrouw van 19, die coen en sander haar "vriendjes" in de middag noemde![]()
In mijn lijst sta je als offline, heb je me wel toegevoegdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:06 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hoi Peeresje. Nou, ik heb msn bijna elke avond aan staan hoor.
He, jij hier?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:03 schreef cosmick het volgende:
[..]
Idd, Hot Chip, Suede en Feist genieten mijn voorkeur.
Ik luister op mijn werk en ik ben helaas niet de enige die er iets over te zeggen heeft... en ik vind Skyradio of Radio2 ook niet echt alternatieven... om over Ruud de Wild maar te zwijgen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Je kan 'm ook op een andere zender zetten, handig knopje!
Ik ook maar.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ook, van Rachid
Ben maar lid geworden
Ha heequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
He, jij hier?
Je link werkte niet hoor
Zegt me niets, maar je maakt me wel nieuwsgierigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:10 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ha hee.
O. Even checken.
Heb trouwens die Nexus VST. OMG, wat een geluiden.. echt geweldig.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
verder is 3FM gewoon erg goed maar die uren tussen 4 en 7 zijn echt ultieme horror
Zegt je positie dan wel wat? #6quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn maar cijfertjes, dat zegt niet
De show was leuk, maar dat lag niet aan Ruud, dat was een stoorzender.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Maar De Wild vind je sowieso niets? Ten tijde van 3FM vond ik het altijd wel geinig.
* Glacier heeft zijn request al gedaan, om 19.08quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:
Geen GD iigIk heb een paar dingen in gedachten, vooral oudjes...
Nou toen ie net op 3FM zat was ie leuk, samen met Jeroen en Sander... tegenwoordig is hij wel heel erg verzuurd en maakt ie ook geen leuke radio meer...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
.
Maar De Wild vind je sowieso niets? Ten tijde van 3FM vond ik het altijd wel geinig.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zegt me niets, maar je maakt me wel nieuwsgierig
Is de slupreclame tóch goed gelukt!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Toad het volgende:
Michiel!
Door al die Disneylandmuziekjes wil ik steeds weer naar Disneyland!
Ik gewoon kijkenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:51 schreef purplerose het volgende:
[..]Ga je ook als vrijwilliger?
Ik doe security
![]()
Ik heb nog geen idee hoe die VST's werken (nouja, wel een idee, maar geen praktijkervaring) maar Nexus loopt binnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:14 schreef cosmick het volgende:
[..]
http://www.refx.net/?page=Nexus
Hier zit in feite alles in wat de moderne man nodig heeft; vette bassen, pads, synths, arps etc.
En ook heel lekker te filteren.
Die is drukjes geloof ik. Maar ik zal em binnenkort nog wel eens deze kant op schoppenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook van hem.Vandaar mijn post. Maar Rachid is hier niet meer.
![]()
Als je met Cubase ofzo werkt, is dit gewoon een plugin. Je maakt dan een instrument aan en voegt de vst toe. Dan heb je dus, al dan niet over je midi-klavier, de beschikking over al de geluiden. Dus je hebt eigenlijk geen losse syntheseizer meer nodig.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee hoe die VST's werken (nouja, wel een idee, maar geen praktijervaring) maar Nexus loopt binnen
quote:
Wat een romantische ideeen heb jij toch steedsquote:
Zo dacht ik het ook jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Als je met Cubase ofzo werkt, is dit gewoon een plugin. Je maakt dan een instrument aan en voegt de vst toe. Dan heb je dus, al dan niet over je midi-klavier, de beschikking over al de geluiden. Dus je hebt eigenlijk geen losse syntheseizer meer nodig.
Soft-sampler?quote:Ik sample eigenlijk alleen nog mijn beats en eventuele vocalen.
Tentje opzoeken dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:17 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik gewoon kijken
Ben festivalcoordinator voor de Nationale Jeugdraad, maar dat is voornamelijk werk voor- en achteraf
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat een romantische ideeen heb jij toch steeds
Johquote:Als ik sex wil, pak ik het toch anders aan dan een plaat aanvragen hoor
Yup, gewoon met Audition. Of heeel veel drumkits en loops ergens van dan halen (de EZ Rollers Samplepack voor drum 'n bass bijvoorbeeld) en die fijn verknippen.quote:
Alsof ik zin heb om de hele dag plaatjes op te zettenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:27 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je zelf steeds een plaat opzette als je sex wilt met je vrouw/vriendin
Dan stuur je een fax en ga je vooraan staan met je vlaggetje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:23 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wat een romantische ideeen heb jij toch steeds
Als ik sex wil, pak ik het toch anders aan dan een plaat aanvragen hoor
Eh, ja, diequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yup, gewoon met Audition. Of heeel veel drumkits en loops ergens van dan halen (de EZ Rollers Samplepack voor drum 'n bass bijvoorbeeld) en die fijn verknippen.
Wat bedoel je precies met mijn vlaggetje?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:30 schreef Sirolf het volgende:
Dan stuur je een fax en ga je vooraan staan met je vlaggetje?
Idd, leuk zo dat mixje...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef Feivel1 het volgende:
Ik vind de liedjes die Michiel nu draait wel wat hebben (Hi-Tack - Say Say Say, en de originele versie hiervan)
Die heb ik geen, en scharen welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Neen, dat is uit den boze.
En met een schaar knippen...
[afbeelding].![]()
En wiens k*tkloon ben jij danquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Idd, leuk zo dat mixje...
hallo trouwens
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:39 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Idd, leuk zo dat mixje...
hallo trouwens
En heb je ook een tapedeck?quote:
Fleur is my homegirl.quote:Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....
Je hebt gestemd op: Fleur Wallenburg
Jurgen vd Bergquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....
[knip]
3 stuksquote:
Heb het ooit geprobeerd, maar de plakband bleef niet zittenquote:Zo heb ik wel eens ge-edit. Man wat een gezeik. Heeeeeeeeeel knap dat die BVD-gasten gewoon zo 4353 knipjes (en 5 meter plakband) in hun mix hadden
.
Uhmm ja... dat mag niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent een nieuwe user die zich speciaal aanmeldt om die reactie te plaatsen?
Ik kan niet stemmen, ik ken de helft nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ook niet. Volgens mij is de helft niet meer werkzaam bij NOS Headlines.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen, ik ken de helft niet
Tuurlijk mag dat welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uhmm ja... dat mag niet?![]()
Kwam hier via 3fmfan... en dacht goh; wat leuk ....
Wat wil je weten??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel
Vond het alleen een rare eerste post. De meeste nieuwe stellen zich eerst even voor
Welkom! en uiteraard 3fmfan ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uhmm ja... dat mag niet?![]()
Kwam hier via 3fmfan... en dacht goh; wat leuk ....
Ik weet niet of 3fmfan ook een gebruiker is maar ik bedoelde de .nl uitvoering..quote:
Really? Coolquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
3 stuks
[..]
Heb het ooit geprobeerd, maar de plakband bleef niet zitten
Valt het ook op nu Domien daar zit we iedere dag TH te horen krijgen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:50 schreef Sirolf het volgende:
Het is heel erg vreemd, maar ik zie alwéér Winamp tevoorschijn komen...![]()
Herman, no doubts about that! Wat een voice heeft die man, damn! De Barry White onder de nieuwslezers, qua stem dan!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Tis verdorie ook elke keer weer wat bij jou hequote:
Ik hoorde 'm vanmiddag bij Veenstra Eetvermaak ook al (althans, ik hoorde de eerste seconde, waarna ik overschakelde op MP3). Het is dus niet alleen Domien die daar de oorzaak van is.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Valt het ook op nu Domien daar zit we iedere dag TH te horen krijgen?
http://hyves.nl/gr.php/320731/nm8Bquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herman, no doubts about that! Wat een voice heeft die man, damn! De Barry White onder de nieuwslezers, qua stem dan!
De mijne staat in de garage hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
je auto alweer gevonden?
Dat is toch die van het NOS Journaal?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Herman, no doubts about that! Wat een voice heeft die man, damn! De Barry White onder de nieuwslezers, qua stem dan!
oohh okay! welkom geldt trouwens ook voor Feivel1, die is ook nieuw hier.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:51 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Ik weet niet of 3fmfan ook een gebruiker is maar ik bedoelde de .nl uitvoering..
jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:43 schreef D.Rose het volgende:
@Michiel/Domien
Is Beeker voortaan een terugkerend item?
Daarom staan die er ook niet bijquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:54 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Plaatjes bij de poll zou m'n keuze kunnen beïnvloeden.
Ik heb het ander nummer niet gehoordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
wat een wansmaak de stemmers op dit nummer
Nou, in het kort; alexander, man (gok ik), val momenteel in bij de npsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wie je bent. Da's het idee achter voorstellen
Michiel IN-COG-NI-TOOOOOOOOquote:
Nix van DRose aantrekken hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:57 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, in het kort; alexander, man (gok ik), val momenteel in bij de nps
Welkom!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:57 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, in het kort; alexander, man (gok ik), val momenteel in bij de nps
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |