Roosjequote:
Wie was jij ook alweer?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, een tijd hier niet meer gepost
Geen GD iigquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:24 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Mutsefluts
En, er al uit wat je vandaag gaat requesten?
quote:
Zeer goede vraag ! zou het echt niet weten wat Timur precies gaat doen. Beetje vaag, imo. Overigens zou ik het niet erg vinden als Timur weer een eigen show krijgt. Ik mocht altijd graag naar zijn show luisteren toen hij nog op 3FM zat.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:04 schreef TheVulture het volgende:
en wat doet een coördinator
Het lijkt mij dat het dus gewoon een triouitzending wordt ipv een duouitzending
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij gaat het optiefen van beideheren
coördineren, begrijp ik?
Niets mis met oudjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geen GD iigIk heb een paar dingen in gedachten, vooral oudjes...
Ik vrees dat die zomer dan zegt 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'quote:
Iemand die op zijn werk nu een maand lang weer radio kan luisterenquote:
Ik twijfel nogquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Als iemand nog weet wat 'Los del Radio' ook alweer was, dan weet 'ie wat ik vandaag ga requesten (al zal het toch wel niet gedraaid worden, daar schamen ze zich vast voor).
En na die maand dus niet meer...?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Iemand die op zijn werk nu een maand lang weer radio kan luisteren
Dan ben ik niet meer op mijn huidge werk. En in Japan verwacht ik geen 3FM eigenlijkquote:
Met een webstreampje is dat geen probleem hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan ben ik niet meer op mijn huidge werk. En in Japan verwacht ik geen 3FM eigenlijk
Ik denk dat ik meer te doen heb in Japan dan webstreamenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Met een webstreampje is dat geen probleem hoor...![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:33 schreef Sirolf het volgende:
Hee, dit is dus een nummer wat ik heb gemist toen ik vakantie was. De nieuwe Moke! [afbeelding]
[..]
Ik vrees dat die zomer dan zegt 'ik zal kijken wat ik voor je kan doen!'
ROFL ! haha stoer ja en dit is nog eens een stuk beter dan .mine.nuquote:Trouwens Hans, ga eens naar http://hans.3fmfan.nl
Moi !quote:
quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:08 schreef MichielV het volgende:
Zwaai! (en snif)
Om mezelf heel brutaal even te quoten (quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:45 schreef -Hans- het volgende:
Moi !![]()
Vanavond trouwens weer Rudy on-air! playlist van deze week vind ik niet zo sterk als die van vorige week, maar er staan toch weer een aantal erg prettige liedjes op.
http://www.llink.nl/MoveYourAss_Radio.66.0.html (ff naar beneden scrollen)
Coen en sander hebben anders wel een leuk programma.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:58 schreef TheVulture het volgende:
Beginnen ze weer over die kansloze smartlap te blaten... hebben ze nou niet door dat zij de enige twee zijn die deze 'grap' leuk vinden![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Coen en sander hebben anders wel een leuk programma.
quote:Geboortedatum: 14-08-1993
Ik ook van hem.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:14 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Ik ook, van Rachid
Ben maar lid geworden
Ekdom heb ik ook al in geen tijden meer gezien, jammer...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef Toad het volgende:
[..]
Ik ook van hem.Vandaar mijn post. Maar Rachid is hier niet meer.
![]()
Idd! En dat terwijl we eigenlijk proberen alleen maar meer drie effemmers hier te krijgen! Gaat de verkeerde kant op!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ekdom heb ik ook al in geen tijden meer gezien, jammer...![]()
Sommige mensen hebben nou eenmaal weinig met foraquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De verklaringquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Wat heeft mijn geboortedatum te maken met het feit dat ik de Coen en Sander show leuk vind?
Iets met z'n accountant.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, op Coen's hyves stond anders een mevrouw van 19, die coen en sander haar "vriendjes" in de middag noemdequote:
Als je 14 bent is het misschien wel leuk ja, die afzeikradio... maar als eind-twintiger ben ik in staat om de radio uit het raam te keilenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:54 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Coen en sander hebben anders wel een leuk programma.
Ik vind een beetje ontspanning en gegrap wel leuk anders
Ieder z'n smaak, en ja, de Smartlap IS leuk!![]()
Idd, Hot Chip, Suede en Feist genieten mijn voorkeurquote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moi !![]()
Vanavond trouwens weer Rudy on-air! playlist van deze week vind ik niet zo sterk als die van vorige week, maar er staan toch weer een aantal erg prettige liedjes op.
Je kan 'm ook op een andere zender zetten, handig knopje!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je 14 bent is het misschien wel leuk ja, die afzeikradio... maar als eind-twintiger ben ik in staat om de radio uit het raam te keilen
Enige tijd terug postte Michiel nog per ongeluk via Ekdoms account tijdens Ekstra Weekend...quote:
Hoi Peeresjequote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:04 schreef purplerose het volgende:
Hai Cosmie!
Wanneer ben je nou es op msn!![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:59 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nou eenmaal weinig met fora
Net als ik
quote:D.Rose
116623
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |