En heb je ook een tapedeck?quote:
Fleur is my homegirl.quote:Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....
Je hebt gestemd op: Fleur Wallenburg
Jurgen vd Bergquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....
[knip]
3 stuksquote:
Heb het ooit geprobeerd, maar de plakband bleef niet zittenquote:Zo heb ik wel eens ge-edit. Man wat een gezeik. Heeeeeeeeeel knap dat die BVD-gasten gewoon zo 4353 knipjes (en 5 meter plakband) in hun mix hadden
.
Uhmm ja... dat mag niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Je bent een nieuwe user die zich speciaal aanmeldt om die reactie te plaatsen?
Ik kan niet stemmen, ik ken de helft nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:44 schreef Toad het volgende:
Poll: Je favoriete nieuwslezer op 3FM is....Martijn van Beek Jurgen van den Berg Christiaan Bonebakker Nathalie van Eck Rachid Finge Gerard de Kloet Marco Koeleman Jan van de Putte Sophie Verhoeven Peter de Vries Fleur Wallenburg Margriet Wesselink Martijn van der Zande Herman van der Zandt
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ook niet. Volgens mij is de helft niet meer werkzaam bij NOS Headlines.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik kan niet stemmen, ik ken de helft niet
Tuurlijk mag dat welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uhmm ja... dat mag niet?![]()
Kwam hier via 3fmfan... en dacht goh; wat leuk ....
Wat wil je weten??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Tuurlijk mag dat wel
Vond het alleen een rare eerste post. De meeste nieuwe stellen zich eerst even voor
Welkom! en uiteraard 3fmfan ook.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uhmm ja... dat mag niet?![]()
Kwam hier via 3fmfan... en dacht goh; wat leuk ....
Ik weet niet of 3fmfan ook een gebruiker is maar ik bedoelde de .nl uitvoering..quote:
Really? Coolquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:46 schreef D.Rose het volgende:
[..]
3 stuks
[..]
Heb het ooit geprobeerd, maar de plakband bleef niet zitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |