Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmutsquote:
Ja, dat maakt de boel een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmuts![]()
hoeft ook niet.quote:
Dat bedoel ikquote:
Je kunt vast wel wat beters verzinnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Welkom!
Misschien kom je wel in aanmerking voor de OP (openingspost)!
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..quote:Wat doe je bij de NPS?
De mijne is zwartquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
hoe zit dat met je wagen nou dan
Niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet zo he
Van jou heb ik ook nog geen voorstelpost gezien trouwens
Was jij toevallig in het weekend aan het werk in de studio met je laptop toen de uitzending op locatie (zwarte cross) bezig was??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmuts![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
geobsedeerd door Eddie Vedder (maar doe geen Qweatjes)
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Ah, ben jij dat! Hallooooo..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..
met die eerste 3 zinnetjes was je al wel klaar toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Domienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat! Hallooooo..
aaaaaaaaaaaaaaaaah.......m aar dan snap ik je topic nietquote:
He Domien, lang niet gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat! Hallooooo..
Je vergeet een paar dingen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Domien, had je niet ff naar de beste man toe kunnen lopen en hem een kopje koffie aan kunnen bieden?
Die auto is gestolen. Welk gedeelte snap je niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaah.......m aar dan snap ik je topic niet
Koffiemetietslekkers punt en-el-hel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dít jouw request dennis![]()
wtf man gayplaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |