Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmutsquote:
Ja, dat maakt de boel een stuk duidelijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmuts![]()
hoeft ook niet.quote:
Dat bedoel ikquote:
Je kunt vast wel wat beters verzinnenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Welkom!
Misschien kom je wel in aanmerking voor de OP (openingspost)!
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..quote:Wat doe je bij de NPS?
De mijne is zwartquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:01 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
hoeft ook niet.
hoe zit dat met je wagen nou dan
Niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zeg, niet zo he
Van jou heb ik ook nog geen voorstelpost gezien trouwens
Was jij toevallig in het weekend aan het werk in de studio met je laptop toen de uitzending op locatie (zwarte cross) bezig was??quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nou, waarschijnlijk heb je mij niet zien lopen... morgen maar even kijken naar iemand met een rode puntmuts![]()
Zoietsquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
geobsedeerd door Eddie Vedder (maar doe geen Qweatjes)
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Ah, ben jij dat! Hallooooo..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..
met die eerste 3 zinnetjes was je al wel klaar toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Domienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat! Hallooooo..
aaaaaaaaaaaaaaaaah.......m aar dan snap ik je topic nietquote:
He Domien, lang niet gezienquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:04 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ah, ben jij dat! Hallooooo..
Je vergeet een paar dingen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:03 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
vrouw
beetje raar
likes it rough
Transformers
kitkat chunky white
Care bears
Zoiets?
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Domien, had je niet ff naar de beste man toe kunnen lopen en hem een kopje koffie aan kunnen bieden?
Die auto is gestolen. Welk gedeelte snap je niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaaaaaaah.......m aar dan snap ik je topic niet
Koffiemetietslekkers punt en-el-hel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dít jouw request dennis![]()
wtf man gayplaat.
ja dat snap ik, maar het is jouw wagen niet, who cares? ik ga toch ook niet topics maken die niet over mij gaanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die auto is gestolen. Welk gedeelte snap je niet?
We zetten namelijk alle 3FM medewerkers die ook op FOK posten in de openingspost van ieder 3FM topic. Maar als je er maar twee weekjes bent.... dan is het bijna de moeite niet joh!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:02 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Je kunt vast wel wat beters verzinnen![]()
[..]
Ik val twee weekjes in en help achter de schermen bij Michiel en co ..
qwea is onze fok psychopate die dr ex stalkte toen het uit gingquote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mét een koekje natuurlijk, of een bak Ben&Jerry's ijs als je die nog over hebt.![]()
Nee. Lois heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben je er i.v.m. de ambitieuze plannen voor MetMichiel?
Nope, had nog niks te doen in mn vakantie (heb nu 2 weken vrij van mn werk)quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Toad het volgende:
[..]
We zetten namelijk alle 3FM medewerkers die ook op FOK posten in de openingspost van ieder 3FM topic. Maar als je er maar twee weekjes bent.... dan is het bijna de moeite niet joh!
Ben je er i.v.m. de ambitieuze plannen voor MetMichiel?
Oude nineties cd gevonden die ik deze week één voor één aanvraagquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:08 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
is dít jouw request dennis![]()
wtf man gayplaat.
Dus als je het zelfde doet ben je een qweatje, oké!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
qwea is onze fok psychopate die dr ex stalkte toen het uit ging
Bij Eddie houdt het eigenlijk wel op hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:06 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
met die eerste 3 zinnetjes was je al wel klaar toch?![]()
![]()
Jij maakt alleen topic die over jezelf gaan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar het is jouw wagen niet, who cares? ik ga toch ook niet topics maken die niet over mij gaan
Domien, staat deze wagen toevallig op het parkeerterrein?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Één van onze redacteuren heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!
Ja, alleen in kalagbaak, en dan nog wat bagger in ONZ.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Jij maakt alleen topic die over jezelf gaan?
Kom op PR. Houdt jezelf niet voor de gek! Er zijn wat verslavingen meen ik....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef purplerose het volgende:
[..]
Bij Eddie houdt het eigenlijk wel op he
Toad wat!?
Oh, Domien is onze eigen FOK-NPS-Insider!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Één Lois heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!
Die spoort idd niet neequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef purplerose het volgende:
[..]
qwea is onze fok psychopate die dr ex stalkte toen het uit ging
Lavalamp, versta jij dat ook?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:12 schreef purplerose het volgende:
Lavalamp!
Ben en Jerry's chocolate chip cookie dough omg glij
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:09 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Nee. Lois heeft, net als Maricha, vakantie. Alexander is de vervanger!
Ah op die manier!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:10 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Nope, had nog niks te doen in mn vakantie (heb nu 2 weken vrij van mn werk)
Je klaagt over jezelf?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Ja, alleen in kalagbaak, en dan nog wat bagger in ONZ.
Eh. Nee!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Domien, staat deze wagen toevallig op het parkeerterrein?![]()
[afbeelding]
Nu zingt ie het weer "Your lavalaaaaamp!"quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef purplerose het volgende:
Idd Feivel
Hoe kon ik het vergeten Toadterwijl ik vanmiddag nog een Xtal gr via de TNT verstuurd heb gekregen
only in holland
![]()
![]()
ik wist het toen ik dat typtequote:
Dat weet ik maar hoor toch ook lavalampquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lavalamp, versta jij dat ook?
Ze zingen: "Your love alone is not enough"
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:00 schreef Toad het volgende:
Slim die Rachid Finge. Begint direct het nieuws te lezen nu we hier een poll hebben.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
ow, jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:14 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik wist het toen ik dat typteik ga het niet uitleggen
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!
Oh, dan zit ik hier precies goed....quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:20 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Sorry, je zit fout, dit is niet het grote test-mijn-smiley-central-emoticons-topic!
johquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:13 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Lavalamp, versta jij dat ook?
Ze zingen: "Your love alone is not enough"
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...
Of zou ik soms een fax gemist hebben?![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding]
Of hij staat misschien op de kabelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Misschien een lange kabel aan de fax zitten die voor vertraging zorgt?![]()
Vooral "cosmic girl" vind ik erg goed.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef purplerose het volgende:
Ik vind die Jamierooookwaaaaaaai steeds beter eigenlijk
Nee, ik val alleen 2 weekjes inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
ik heb geen zin om terug te lezen wekko, maar jij werkt bij 3fm heb ik dat goed opgevangen nou![]()
Erg lekkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef cosmick het volgende:
Da's trouwens Alyssa Milano bovenin Fok! hè. Alleen in spiegelbeeld.
[afbeelding]
[afbeelding]
Idd, jullie zijn me lievjesquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[afbeelding] Heej lieverd (hihi, zo noem je ons ook altijd [afbeelding])
http://domienverschuuren.nl/cms/entry.php?id=498&w=domienverschuurennl#commquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
OF een draadloze fax? (dan wil je ook nog wel eens achterlopenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:23 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Of hij staat misschien op de kabel![]()
Nachtdienst!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:24 schreef purplerose het volgende:
[..]
Idd, jullie zijn me lievjes
Is die buurman aan het schreeuwend bellen of is die op vakantie en zit die daar hard te bellen
Nu je 't zegt, volgens mij is m'n kabel naar de Palestijnen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:22 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Soms verdwijnen ze nog wel es zomaar hequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens de laatste fax die ik heb ontvangen toch echt wel hoor...
Of zou ik soms een fax gemist hebben?![]()
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op [quote=michiel]Alles wat michiel opnoemde[/quote]quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:26 schreef Litton-Lane het volgende:
[afbeelding] de popkwis!
Had ik al een tijdje niet gedaan....
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op [quote=michiel]Alles wat michiel opnoemde
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op [quote=michiel]Alles wat michiel opnoemde
Zoiets dus inderdaadquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Feivel1 het volgende:
Dan kunt u nu bellen, en kans maken op (michiel)Alles wat michiel opnoemde
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZES
Na de Popkwis-aankondiging was dat opzich wel zo toepasselijk, niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:27 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
schreeuwplaat blegh
Toevallig, beiden tegelijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Toad het volgende:
wwwwwwwwwwwwwoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
John Mayer
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Een grote NULNEGENNULNEGENEENDRIEDRIEZES
Wat toevallig dat je hier opeens bent...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef JeroenV het volgende:
Wow
Bigger than my body![]()
Wist niet dat het ooit een single was![]()
Ik zet net de radio aan en val binnen met de eerste tonenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef Toad het volgende:
[..]
Wat toevallig dat je hier opeens bent...
NULNEGERNULNEGEREENDRIEDRIEZESquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:30 schreef Feivel1 het volgende:
[..]ik las neger, ik durf niet meer BRRRRRRRRRRR
wat is vmware? shcuilnaam voor tweakers ofzo ?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
Loop werkelijk alleen maar te switchen tussen VmWare en dit topic.. gaat hard vanavond.![]()
Draag jij Michiel's hoofd ofzo?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Na de Popkwis-aankondiging was dat opzich wel zo toepasselijk, niet?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |