Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:37 schreef Toad het volgende:
Nog even over John Mayer. Die pino speelt nu 2x in de UK in september....
En NL dan????
Da's geen excuusquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..
Ze klonk wel heel jong jaquote:
Lief dat je je eerst in mijn topic melddequote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:39 schreef Glacier het volgende:
* Glacier meldt zich ook maar in dit topic
D'r zijn er weer eens 2
Zoals ik al zei, INSIDER!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...
ik ook, weet ik veel of het achterloopt, ik hoor het maar op 1 manierquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Zo te horen is ze ook nog niet heel oud en was de plaat ouder dan de deelnemer..
Edit; merk dat ik 1 van de weinig ben die via internet luister... loop iets achter..
*wacko gaat een korter snoertje halen*
Uiteraardquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Da's geen excuus
Yesterday van de Beatles ken je vast ook wel?
Denk je dat het er nog wel aan zit te komen in de winter oid? Jullie zijn volgens mij wel redelijk op de hoogte.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Volgens de platenmaatschappij heeft het vooral te maken met het feit dat 'ie touren niet zo leuk vindt en dus alleen naar de big-booming-sales-landen gaat...
2/3 seconden, meer zal het niet zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
ik ook, weet ik veel of het achterloopt, ik hoor het maar op 1 manier
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar (al zeg ik het zelf) ik heb ook wel een redelijke platenkennis.... (moet ook wel bij de radio etc)
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Denk je dat het er nog wel aan zit te komen in de winter oid? Jullie zijn volgens mij wel redelijk op de hoogte.
Denk dat hij er ook op gokt dat echte fans wel naar UK komen. Wat als het zo blijft wel het geval zal zijn.
Daar heb je gelijk inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamen
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen? Ik kan bijvoorbeeld bijna alles meezingen (collega's vinden dat minder) Veronica zing ik sowieso alles mee en 3fm glipt nog wel eens dansplaat tussendoor, maar titels zou ik heeel weinig zo op weten te noemen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef WackoDacko het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Maar (al zeg ik het zelf) ik heb ook wel een redelijke platenkennis.... (moet ook wel bij de radio etc)
5e keer dan maar?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Ik heb het dit jaar al zeker 4 keer gevraagd... De nieuwe single laat ook op zich wachten.![]()
Naja. Die vent doet niet anders dan touren.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:40 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Opnoemen, meezingen etc..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
[..]
Niveau van 'oja' of echt veel kunnen opnoemen?
quote:
http://en.wikipedia.org/wiki/John_mayerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:43 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
5e keer dan maar?
En geduld is een schone zaak, zegt mams altijd
Ben jij Beatleman of Stonesvent?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik ook, maar vind toch dat iedereen die dat niet kent zich moet gaan zitten schamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |