Je moet er inderdaad wel even voor zitten, maar als je het eenmaal doorhebt (en het is best te doen) dan gaat er een wereld voor je open!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:40 schreef D.Rose het volgende:
Ah, die
Ooit geinstalleerd, maar kwam er niet (helemaal) uit
ergens voor gaan zitten is niet bepaald mijn dingquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel even voor zitten, maar als je het eenmaal doorhebt (en het is best te doen) dan gaat er een wereld voor je open!
Dat kan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
ergens voor gaan zitten is niet bepaald mijn ding
Top-uitvoering iddquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Dat die blunt dat durft zeg. Wat een verkrachting van een fantastisch nummer. Vooral die live uitvoering tijdens live earth. Crowded House Fall at your feet
![]()
Voor straf helemaal draaien![]()
Kan je niet stilzitten als je naar DRIEEEEEEE luisterd?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
http://www.binaries4all.nl/quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je moet er inderdaad wel even voor zitten, maar als je het eenmaal doorhebt (en het is best te doen) dan gaat er een wereld voor je open!
Jij luistert beelden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ook vanwege de prachtige beelden.
Kippe(n)vel als het publiek meezingtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Top-uitvoering idd![]()
. Draai 'm hier iedere dag een keer
. Ook vanwege de prachtige beelden
.
Stilzitten?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Kan je niet stilzitten als je naar DRIEEEEEEE luisterd?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:46 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kippe(n)vel als het publiek meezingt![]()
Absoluut!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:45 schreef Litton-Lane het volgende:
http://www.binaries4all.nl/
Daar hebben we het toch over nu. Dat is eigenlijk heel makkelijk. Vooral met Grabbit. Ingebakken par en rar functie. FTD erbij/ Eweka ofzoiets en klaar... Toch...?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |