Ik ben 'm nu toch wel zat hoor, heb 'm te vaak gehoord en zo bijzonder is 'ie niet.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet echt een super nieuwe plaat, maar het liedje vind ik wel aardig.![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:37 schreef Sirolf het volgende:
Wolfrolf, je hebt de OP van de verkeerde plek gehaald!
http://fok.3fmfan.nl/op
Die jij hebt is verouderd.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:38 schreef Sirolf het volgende:
Roosmarijn komt boos binnenstormen, en Michiel begrijpt er HE-LE-MAAL NIKS van.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/03/thumb/img15.jpg]afbeelding][/url]
Om 12 uur mocht ik lekker al stoppen... Maandag om 7 uur weer beginnenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Okay dan!
Harry de beuker.
omg die Hans![]()
Lekker lang weekend dus en ook nog eens prima weer!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:58 schreef MutZ het volgende:
Om 12 uur mocht ik lekker al stoppen... Maandag om 7 uur weer beginnen
quote:3FM NOS Headlines eindredacteur Gerard de Kloet neemt vanmiddag na het nieuws van 17.00 uur uitgebreid de tijd om met je te videochatten!
Jij toch?! heb je de fax niet ontvangen ??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:14 schreef Sirolf het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] Krezip - Play This Game With Me [afbeelding] [afbeelding]
Wie doet vanavond eigenlijk de Ekstra Weekend-productie? Domien is op vakantie namelijk.
Ik heb alleen maar een fax ontvangen met deze tekst:quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jij toch?! heb je de fax niet ontvangen ??
Enjoy the silence
LOL ! ik had het plaatje al een beetje verwacht.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar een fax ontvangen met deze tekst:
[afbeelding].
Maricha is nog steeds op vakantie toch? Dan zal het wel Bart of nog iemand anders (zoals die producer van gisteravond, geen idee wie dat was) worden.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOL ! ik had het plaatje al een beetje verwacht.
Maaruh, geen idee eigenlijk wie Domien vervangt. Bart Arens of zouden ze het deze keer zonder producer doen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |