Wat voor fan ben jijquote:
Er is geen muziekpolitie. Wel een muziekredactie die samen met de DJ's de muziek bepaalt die wordt gedraaid. Er wordt hierbij ook gekeken naar de mening van de luisteraars bij bijvoorbeeld de requests.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef lunko1979 het volgende:
Wat ik me afvroeg, wie bepaalt er welke bands er gedraaid wordt?
De muziekpolitie? Ik heb op Rock Werchter Enter Shikari aan het werk gezien en was meteen flabbergasted, en vind dat 3fm-muziek bij uitstek, waarom wordt deze band zo weinig gedraaid?
Misschien dat de 3fm-jocks of iemand anders hier een antwoord op heeft?
Alvast bedankt,
Prachtig gesprek had die soldaat met Giel, over.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Owja, Annemieke in de studio is wèl lekker wakker worden.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Sirolf het volgende:
"Gerard en Giel bellen de wegenwacht. Alleen Annemieke doet dat niet... die belt het leger."
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:55 schreef Sirolf het volgende:
"Gerard en Giel bellen de wegenwacht. Alleen Annemieke doet dat niet... die belt het leger."
Goeiedagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ken je deze, Roel?
[afbeelding].
.
Dat doet 'ie een paar maanden hoor, érg flauw!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:21 schreef Feivel1 het volgende:
Ik baal er weer van dat Stenders de cam wéér er af drukt.
Of zal z'n contract met TIEN voor "Stenders late vermaak" nóg niet verlopen zijn?
Qua computers en telefoons is 'ie wel technisch, maar als het op auto's aankomt blijkbaar niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:40 schreef Toad het volgende:
Michiel is niet zo techneut hebben wij al een keertje van Mariesj vernomen.
Ja, maar volgens mij moet je Michiel ook niet vragen om een middagje bij je thuis te komen klussen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:41 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Qua computers en telefoons is 'ie wel technisch, maar als het op auto's aankomt blijkbaar niet.
Welke single wordt door de platenmaatschappij gekozen...?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:40 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze zijn nu aan het vergaderen over de nieuwe ME-GA-HIT van volgende week. Wat zou het worden...?
Al lijkt het er soms op, ik vertrouw er wel op dat ze de Megahit zelf kiezen hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Welke single wordt door de platenmaatschappij gekozen...?
Of zou het stiekem Florent (zendercoördinator 3FM) zijn?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Wisten jullie dat JeroenV in het echt helemaal geen Jeroen heet! Mysterieuze jongen he, of zou het gewoon een chick zijn?!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Toad het volgende:
Wisten jullie dat JeroenV in het echt helemaal geen Jeroen heet! Mysterieuze jongen he, of zou het gewoon een chick zijn?!
Coen en Sander hebben volgens mij sowieso een afwijkende muzieksmaak dan de meeste Fokkers in dit topic. Dus het complot met de platenmaatschappij geloof ik niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al lijkt het er soms op, ik vertrouw er wel op dat ze de Megahit zelf kiezen hoor.
Deze week zou ik eigenlijk niet weten wat de Megahit zou kunnen worden... Afwachten dus maar. [afbeelding]
Das al snel! Een andere theorie: De Heer moest naar de WC en Paul moest naar de studio om zijn uitzending te doen? Anders kan Stenders niet mee stemmen over de megahit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:52 schreef Sirolf het volgende:
Paul Rabbering en Sander de Heer komen naar buiten (evenals de rest, zoals Ekdom en Veenstra), dus de vergadering is afgelopen.
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/aug/08/thumb/img19.jpg]afbeelding][/url]
Een halve minuut later zag ik Ekdom & Veenstra ook (uiteraard samen) naar buiten lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:54 schreef Toad het volgende:
[..]
Das al snel! Een andere theorie: De Heer moest naar de WC en Paul moest naar de studio om zijn uitzending te doen? Anders kan Stenders niet mee stemmen over de megahit!
Ze konden het niet eens worden en hebben om een time out gevraagd!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een halve minuut later zag ik Ekdom & Veenstra ook (uiteraard samen) naar buiten lopen.
Uitermate sympathiek dat ie dat deedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Againzender het volgende:
Benny Nijman in the studio!
Volgens mij is die vergadering altijd op hetzelfde tijdstip. Rob zal wel van tevoren zijn voorkeur doorgeven en evt. tijdens een plaat of het nieuws naar de vergadering toe lopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze konden het niet eens worden en hebben om een time out gevraagd!
Maar zou Stenders nooit bij die vergadering aanwezig zijn? Of zouden ze hem soms op het tijdstip van Rob houden en soms op het tijdstip van Paul? Want er wordt toch over meer gesproken dan alleen de MH...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |