Rooney - When Did Your Heart Go Missingquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:48 schreef Markeerstift het volgende:
welke wordt het ?! (megahit)
Lantinga!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Rooney - When Did Your Heart Go Missing
Tenminste, als we Sander de Heer mogen geloven.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lantinga!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De Spits was minder positief. Maar die waren nergens enthousiast over. Maar goed ook, want Domien is nu in de waan dat ie niets gemist heeftquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Editorsom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja, dan had ik het ook wel geweten.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Editors scoren trouwens goed op 3 voor 12, een 8 !
Je weet nooit of Lantinga de waarheid spreekt (ik ook niet....want weet niet wat de MH wordtquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Lantinga!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik meende al eens gehoord te hebben dat de platenmaatschappijen op dinsdag langskomen met de nieuwe plaatjes. Dus tussen woensdag (als het MH-overleg is) en vrijdag komt dan niets nieuws meer.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom weten ze nu die megahit alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als er nou een super te gek nummer uitkomt dan is die weer een week later en blablaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mja, de vergadering waarin de Megahit wordt gekozen is altijd op woensdag. Echter, ze weten natuurlijk wel al van tevoren wat er uit gaat komen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:59 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Waarom weten ze nu die megahit alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.als er nou een super te gek nummer uitkomt dan is die weer een week later en blablaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is die alweer terug dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
LOLquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:52 schreef Marc63 het volgende:
De Spits was minder positief. Maar die waren nergens enthousiast over. Maar goed ook, want Domien is nu in de waan dat ie niets gemist heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mocht het in scene zijn gezet dan heeft hij het wel erg goed gedaan, maar we horen het vrijdag wel.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:55 schreef Maricha het volgende:
Je weet nooit of Lantinga de waarheid spreekt (ik ook niet....want weet niet wat de MH wordtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
LOLom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.! moet hij maar ook niet teveel naar de radio luisteren, geheid dat er nog zo'n (goede) opname van de Editors voorbij komt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jup, hij is weer terug. Er staat ook een foto van hem op 3FM.nl (The Eagle has landed).quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, de vergadering waarin de Megahit wordt gekozen is altijd op woensdag. Echter, ze weten natuurlijk wel al van tevoren wat er uit gaat komen, zodat ze daar rekening mee kunnen houden.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
Is die alweer terug dan?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mocht het in scene zijn gezet dan heeft hij het wel erg goed gedaan, maar we horen het vrijdag wel.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Overigens zou Michiel moeten weten of het Rooney verhaal klopt.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, maar dan loopt de zin niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:04 schreef Toad het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb het wel eens geprobeerd, maar hij laat echt niets los...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:05 schreef Sirolf het volgende:
Die zegt daar natuurlijk niks over, wat denk je zelf.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop