Wie is Rooney?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Een van de redenen waarom ik net een uur in de tuin heb gewerkt.. Maar helaas, het begon weer te regenen en onweren.
Rooney dus de nieuwe Megahit.... bedankt Sander voor de verspreking. Aardig liedje, maar je hoort 'm al erg veel op 3FM en dat zal dus alleen maar meer worden.![]()
Ik vind het een leuk nummer!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat vinden jullie van Kate Nash - Foundations ? hoorde het nummer voor het eerst op nederland 2 (3 voor 12) en hoor het nu regelmatig tijdens de show van Rob Stenders. Rob is heel enthousiast over de plaat en van een paar andere gasten weet ik dat ze ook weglopen met de plaat, maar ik heb er zelf niet zo heel veel mee. 't is niet mijn muziek..
En waarom is ie MH dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Matige voetballer van Manchester United..![]()
Ik had het nog goed ook.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij was het Everyday I Love You Less And Less, maar weet het niet helemaal zeker...
En inderdaad, ik ben nog steeds te lui om te SMSen.![]()
Ik ken het al een tijdje maar hmm hmm.. Wel leuk opzich; beetje musical-achtig die nummers. En dat zwaaare Engelse accent is ff wennen. Wel symthatiek en erg leuk dat 3FM het oppikt!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat vinden jullie van Kate Nash - Foundations ? hoorde het nummer voor het eerst op nederland 2 (3 voor 12) en hoor het nu regelmatig tijdens de show van Rob Stenders. Rob is heel enthousiast over de plaat en van een paar andere gasten weet ik dat ze ook weglopen met de plaat, maar ik heb er zelf niet zo heel veel mee. 't is niet mijn muziek..
Mn telefoon begint aan vervanging toe te komen, dus het lukt me niet om Everyday I love you less and less snel te sms'enquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Volgens mij was het Everyday I Love You Less And Less, maar weet het niet helemaal zeker...
En inderdaad, ik ben nog steeds te lui om te SMSen.![]()
Niet onaardig, maar niet meer dan datquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:33 schreef Toad het volgende:
[..]
Omdat When did your heart go missing het leukste liedje is van dit moment!![]()
Ze stond in de Juliet. En dat vind ik niet zo'n geslaagde tent. Dan moet je in de rij gaan staan enzo voor een plekje. En vlak daarna speelden Editors in de Alpha, dus ik heb daarvoor maar gekozen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heb jij haar nog gezien @ Lowlands ? krijgt een goede recensie op de 3 voor 12 site.
Ben ik net geweestquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ga maar even naar http://nl.youtube.com/watch?v=pJhrsotXHHk als je 'm nog niet kent.
Eens.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Niet onaardig, maar niet meer dan dat
3 voor 12 omschrijft het wel aardig: " Het lief-dagboek-gehalte is soms wel bijna ondraaglijk " en inderdaad het Engelse accent is wel even wennen. Misschien dat ik het na 10x horen wel aardig vind, maar denk eigenlijk van niet. Hier hou je van of niet en ik val denk ik onder de laatste categorie.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:35 schreef cosmick het volgende:
Ik ken het al een tijdje maar hmm hmm.. Wel leuk opzich; beetje musical-achtig die nummers. En dat zwaaare Engelse accent is ff wennen. Wel symthatiek en erg leuk dat 3FM het oppikt!
Wij hebben ook nog even in de rij gestaan....maar dat schoot echt niet op.....Erg jammer, had haar wel willen zienquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
[..]
Ze stond in de Juliet. En dat vind ik niet zo'n geslaagde tent. Dan moet je in de rij gaan staan enzo voor een plekje. En vlak daarna kwamen speelden Editors in de Alpha, dus ik heb daarvoor maar gekozen.
Editorsquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:36 schreef Toad het volgende:
Ze stond in de Juliet. En dat vind ik niet zo'n geslaagde tent. Dan moet je in de rij gaan staan enzo voor een plekje. En vlak daarna kwamen speelden Editors in de Alpha, dus ik heb daarvoor maar gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |