Ik vind de plaat eigenlijk best wel aardigquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:31 schreef SilentChaos het volgende:
Die megahit is mij echt te zoetsappig, wat een zeik nummerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Is'ie verliefd ofzoJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Flinke shitload aan Pearl Jam heb jijquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef purplerose het volgende:
eeeejjjjjom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heej welkom terug! goede vakantie gehad ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef wolfrolf het volgende:
Terug van vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HooiiiiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad... Ik vrees dat Rene dan een stuk of 1000 badeenden tegen zich aan gegooid krijgt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Rene Passet vond The Killers dus niet heel bijzonder. Laat Michiel het maar niet horen...
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef -Hans- het volgende:
Heej welkom terug! goede vakantie gehad ?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rene Passet vond The Killers dus niet heel bijzonder. Laat Michiel het maar niet horen...
Tis heel wat giegjes Eddie bij elkaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Flinke shitload aan Pearl Jam heb jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.En nieteens een vermelding van Bob in je favo artiestenlijstjeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb zo'n 50 gigjes aan Bobquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:38 schreef purplerose het volgende:
[..]
Tis heel wat gigjes Eddie bij elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eerlijk gezegd heb ik geen cd's van meneer Bobom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wbquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:34 schreef wolfrolf het volgende:
Terug van vakantieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.HooiiiiJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ah, dat vind ik ook niets. Zo'n semi-hip trendy popbandjequote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef purplerose het volgende:
We hadden toch een leuke megahit aan my chemical romance gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LOLquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef Sirolf het volgende:
Ah, wij hier?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Inderdaad... Ik vrees dat Rene dan een stuk of 1000 badeenden tegen zich aan gegooid krijgt.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ken het gebergte niet, maar geloof je direct als je zegt dat het heel mooi is.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:37 schreef wolfrolf het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies., het Morvan gebergte in Frankrijk isJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oei, zal Veenstra er een Rene Pa-slet grapje uitgooien?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
haha ik had m al gevonden, maar ik gebruikte Hey Ya even voor een late groetquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:01 schreef purplerose het volgende:
zo ook weer gevonden Dylanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neee die Rooney vind ik ook nix Toadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop