Ik vroeg vrijdagnacht aan PR of ze actief was in bed (..) en toen zei ze dat ze niet van lieviepieviesex hieldquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wie kan de topic titel ff uitleggen? Wat is lieviepieviesex?
Ik schud je zo wel weer wakker. Als ik zelf ook niet in slaap val natuurlijk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel switches to sleepmode![]()
uhuh, die kennen wequote:Op maandag 20 augustus 2007 10:45 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik ben maar even naar buiten gevlucht voor een frisse neus [afbeelding].
Aaaaaah hoi.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:21 schreef purplerose het volgende:
[..]
uhuh, die kennen weje hebt wel al het wit ff weggehaald voor je naar binnen kwam? ___________//
en hai lievjes
lieviepieviesex is dat je alleen maar aait en kust en zachjes en rustig batst ipv goeie ruige harde beuk sexquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja hoor
Wie kan de topic titel ff uitleggen? Wat is lieviepieviesex?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een purplerose-stoned titel. Daar valt weinig aan te snappen...
Rooney![afbeelding]
Ik slaap nog ff verder, als ik dit zo hoor. Ook al een weinig (lees: totaal niet) inspirerende plaatquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik schud je zo wel weer wakker. Als ik zelf ook niet in slaap val natuurlijk.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:23 schreef purplerose het volgende:
lieviepieviesex is dat je alleen maar aait en kust en zachjes en rustig batst ipv goeie ruige harde beuk sex
Ja, klopt. En dan in dezelfde melodie verder gaan met "lalalala la laalalala" doet het ook altijd goedquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Is dat in ofzo, zes keer dezelfde zin achterelkaar?
Ja, maar niet de hele tijd dat je aan het batsen bent, knuffelen en strelen is lekker als begin en beetje tussendoor en als je klaar bent, tussendoor wil ik gewoon hard gebatst wordenquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Knuffelsex bedoel jeDaar is IMHO niets mis mee
Hoe was Flevo?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:36 schreef Glacier het volgende:
[..]
Knuffelsex bedoel jeDaar is IMHO niets mis mee
Leukquote:
Niets mis met wat geschreeuw op zijn tijd, maar die nieuwe LP is idd wel heel erg zwak.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een geschreeuw weer. Maak es muziek zeg. Ow, dat kunnen ze zeker niet. Ze komen niet verder dan als een ongeleid projectiel wat geluid door een microfoon te jagen
.
He, wat vervelend nouquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:52 schreef cosmick het volgende:
Live komt ook wel bijzonder vaak voorbij trouwens.
Ik had op Janet Jackson gestemdquote:
Ja, ze blijven een beetje hangen in dezelfde plaatjes.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:30 schreef Dylanesque het volgende:
Wordt er nu een beetje ziek van, hoor elke dag dezelfde playlist hier op m'n werk op 3FM..
Precies! Ik heb 3fm altijd wel gezien als een beetje alternatievere zender die niet bang is om wat af te wijken van de hitjes, maar je kan de klok gelijk zetten op de Arctic Monkeys, Mika, Sabya (of hoe ze ook heten) en de rest van de meuk die ik de hele dag aanhoor. Af en toe een ander plaatje erdoorheen, tuurlijk, maar wat deed die Peter Gelderblom er in godsnaam met z'n RHCP-remixquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:57 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ze blijven een beetje hangen in dezelfde plaatjes.
Er komt zo ontzettend veel leuke muziek uit die ook zeker geschikt is voor 3FM, maar nee. Dat vreselijke geschreeuw van Beyoncé en die supersaaie megahit genieten kennelijk de voorkeur.
Ja, "hits" moeten ze natuurlijk wel draaien, maar de rest is nogal vrij mainstream en weinig boeiend. Veel groepen met een lange historie worden standaard door 3FM geboycot.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Precies! Ik heb 3fm altijd wel gezien als een beetje alternatievere zender die niet bang is om wat af te wijken van de hitjes, maar je kan de klok gelijk zetten op de Arctic Monkeys, Mika, Sabya (of hoe ze ook heten) en de rest van de meuk die ik de hele dag aanhoor. Af en toe een ander plaatje erdoorheen, tuurlijk, maar wat deed die Peter Gelderblom er in godsnaam met z'n RHCP-remix![]()
Eddie z'n versie ken ik nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:06 schreef purplerose het volgende:
Bob Dylan the man, the myth
Eddie die masters of war doet
Plain White T's - Hey There Delilah (staat al wel op 3fmfan.nlquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:15 schreef Glacier het volgende:
Wat is de megahit? Op de site staat nog Saybia, maar dat was em vorige week
Ja, ook zo iets inderdaad. Van die groepen hebben ze alleen het eerste album lijkt het wel.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:13 schreef purplerose het volgende:
Ik wil meer pearl jam, ze bestaan verdorie al 15 jaar zeg wtf
En The levellers wil ik horen!
En en en en Tonic!
Sander de Heer vond ik pas echt mooi in de nacht na Pinkpop. Echt alles was goed volgens hem.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom moeten daags na een willekeurig festival eik allemaal nietszeggende reacties op dat festival op de radio worden uitgezonden? Ik zit daar niet op te wachten en zou graag muziek horen.
Precies, anders was ik er wel heengegaanquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Waarom moeten daags na een willekeurig festival eik allemaal nietszeggende reacties op dat festival op de radio worden uitgezonden? Ik zit daar niet op te wachten en zou graag muziek horen.
Niet?quote:
Ja, en laten ze dan ook gelijk 's wat andere bands draaien die daar opgetreden hebben (Loney Dear, The Answer, Motorhead, Sonic Youth, Arcade Fire, Kings of Leon, The Rakes, The Rifles om maar eens wat te noemenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ooh the 30th Anniversery Concert ken ik uiteraard wel jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
Niet?
Heel erg aan te raden om te checken
Hij heeft het toen akoestisch gedaan met mike uit hun band pearl jam op het 30jarig jubileum tribute thing voor Bob en de laatste jaren heeft die ook een bluesversie die die speelt
En dan steeds dezelfde nrs ervan draaien, rete irritant, alsof radio luisterend nederland niet een ander nr van die bepaalde groep aankan. Lijkt dat je juist op die manier goeie muziek aan de man kan brengen, door ze meer te laten voor een cd dan alleen de singles die uitgebracht zijn.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, ook zo iets inderdaad. Van die groepen hebben ze alleen het eerste album lijkt het wel.
Ja, maar die willen vast niet dat opnames worden uitgezonden. Stel je voor dat er wat reclame voor je eigen muziek gemaakt wordtquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:28 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, en laten ze dan ook gelijk 's wat andere bands draaien die daar opgetreden hebben (Loney Dear, The Answer, Motorhead, Sonic Youth, Arcade Fire, Kings of Leon, The Rakes, The Rifles om maar eens wat te noemen).
Hijs niet te missen met zn felblauwe trui en lang krulhaarquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ooh the 30th Anniversery Concert ken ik uiteraard wel jaIk zal m nog es bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |