O, da's wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ff requestje gedaan namens Fok
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Veenstra de weg naar FOK! nog niet teruggevonden?
Hehe... welkom terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komen![]()
Briljant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... welkom terug.
Ik neem aan dat ik niet hoef te vragen hoe het was?
Dramaandag hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komen![]()
Ik ben maar even naar buiten gevlucht voor een frisse neusquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de slaapmodus![]()
.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:44 schreef Marc63 het volgende:
Lol, ik wilde net het volgende posten:
Hey dit is toch dat ene bandje van de vader van Joe Summer, of niet?
De muis stond al op de invoeren-button, maar Michiel was met net voor door iets soortgelijks te zeggen.quote:
Omg, QFT!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fiction plane is trouwens een anagram van Infant Police ....
Dit nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dit is stukken beter!
Kaiser Chiefs zijn natuurlijk 1 van de bekendste en ze hebben net bekend gemaakt dat ze in november weer langs komen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef cosmick het volgende:
Wat wordt er toch altijd veel aandacht gegeven aan de Kaiser Chiefs.
Er stonden veel leukere en betere bands op LL m.i..
Idd:quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:29 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, goede tradities moeten bewaard blijven.
Wehehehequote:
Hej Michiel hebben jullie ook opnames gemaakt van Calvin Harris? Ik ben wel benieuwd hoequote:
rrrrrrrrrquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
Wehehehe.
Gisteren Marie Antoinette gezien.
Toch wel heeeel sweet hoor, Kirsten.
[afbeelding]
Ik kan dat nummer niet meer horen man. Al 16 jaar bijna dagelijks op de radio.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:07 schreef SilentChaos het volgende:
R.E.M.
Wat een nummerMooi met gevoel gezongen
Suc6 Marc !quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:09 schreef Marc63 het volgende:
Ik heb mn arbeidsvitaminen weer gehad, voordat ik weer in slaap val bij de verveelde stem van Stenders ga ik weer hard aan het werk met mn scrptie. Ik heb vandaag nog een deadline te halen.
nnnnDoei!
Inderdaad, 'Try Before You Die' werd bijna 'Try and Die' voor 'm...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:47 schreef Glacier het volgende:
Mogguh
* Glacier is terug van het Flevo festival en is nog wat gaar
Wat een verhaal trouwens, dat van Sander Lantinga zegHeb net ff het gesprek met Coen op Coen's weblog geluisterd
Ja hoorquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:50 schreef Sirolf het volgende:
Inderdaad, 'Try Before You Die' werd bijna 'Try and Die' voor 'm...![]()
Gezellig geweest op Flevo?
Het is een purplerose-stoned titel. Daar valt weinig aan te snappen...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ja hoor
Wie kan de topic titel ff uitleggen? Wat is lieviepieviesex?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een purplerose-stoned titel. Daar valt weinig aan te snappen...
LOL !quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een purplerose-stoned titel. Daar valt weinig aan te snappen...
Rooney![afbeelding]
Achja...quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:47 schreef Glacier het volgende:
Wat een verhaal trouwens, dat van Sander Lantinga zegHeb net ff het gesprek met Coen op Coen's weblog geluisterd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |