O, da's wel leuk natuurlijkquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Zo, ff requestje gedaan namens Fok
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komenquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:05 schreef Marc63 het volgende:
Heeft Veenstra de weg naar FOK! nog niet teruggevonden?
Hehe... welkom terug.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komen![]()
Briljant!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hehe... welkom terug.
Ik neem aan dat ik niet hoef te vragen hoe het was?
Dramaandag hèquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:15 schreef MichielV het volgende:
[..]
Ja hoor, zit al weer driftig mee te lezen. En nu ook weer posten. Duurt ff he, op gang komen![]()
Ik ben maar even naar buiten gevlucht voor een frisse neusquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik schiet spontaan in de slaapmodus![]()
.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:44 schreef Marc63 het volgende:
Lol, ik wilde net het volgende posten:
Hey dit is toch dat ene bandje van de vader van Joe Summer, of niet?
De muis stond al op de invoeren-button, maar Michiel was met net voor door iets soortgelijks te zeggen.quote:
Omg, QFT!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fiction plane is trouwens een anagram van Infant Police ....
Dit nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, dit is stukken beter!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |