Ik kom je rond 9 uur een handje helpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]ben me al mentaal aan het voorbereiden op een zware avond.
![]()
zal wel saai worden als jullie allemaal weg zijn! gelukkig gaat niet iedereen dus helemaal stil zal het wel niet zijn.
RJ ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig wel! en vast nog wel een aantal.![]()
"Haaai, met Againzender van FOK!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
Wel allemaal requestjes sturen he morgen![]()
Niet met een afwasborsteltje? Gaat vast beter...quote:
heb internet op m'n mobielquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
Wel allemaal requestjes sturen he morgen![]()
Even een stoere jingle laten inspreken door Maricha, afgalmen en je hebt er eenquote:
super!quote:
ik zal morgenavond trouwens druk bezig zijn een nieuwe TV te zoeken, dus ik denk dat ik niet zo heel actief zal zijn op het forum.quote:
Gaat Roel niet dan!?? dan zou het wel tof zijn als hij ook hier even langskomt.quote:
Maar op AR heb je de nieuwe single van Mika weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toffe plaat!
Al weken aan te vragen op ActionRadio btw
Dit vond ik wel een treffende opmerking afgelopen nacht:quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Agree, de muziek is in ieder geval top! Vormgeving ook al, en de Presentatie ook... Blijft er nog iets over? Niet? Dan concluderen wij bij deze dat Roosmarijn het goed doet!
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een treffende opmerking afgelopen nacht:
[..]
Positief dus en dat voor de eerste aflevering, niet slecht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een treffende opmerking afgelopen nacht:
Ik ben er ook speciaal voor wakker geblevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Positief dus en dat voor de eerste afl, niet slecht!![]()
WebHawkjuh
je had je wekker verkeerd ingesteldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben er ook speciaal voor wakker gebleven
Zit er geen UIT-knop op dan...?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
LeukEen telefoon van de zaak. En maar blijven bellen. De hele dag door....
![]()
Is die weer bezig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Nee hoor! Zeker nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
Maricha was zeker vandaag wel ietsje later... ?
Ben je dan nog wel vrolijk of al een beetje moe aan het worden?quote:
Voel prima en ben (nu nog) niet moe! Het is maar 1 nachtje geweest....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben je dan nog wel vrolijk of al een beetje moe aan het worden?
De Foo Fighters maken je wel denk ik redelijk wakker.....Blijft een toffe plaat.
![]()
Check www.d-log.nlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:15 schreef IedeK. het volgende:
Michiel!
Nieuwe animatiefilm komt er: Wall-E
Trailer
Zoiets maakte ik idd ook al op uit de blogs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Morgen is trouwens ook de 90s Request-clip opname. Bij de clip van Giel, Gerard en Michiel gaat Roosmarijn deuithangen.
Hij doet het iig wel goed heb ik zojuist gemerktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Nee, die buurman hoor ik bijna niet meer.quote:
Dat was prive. Die moet je gescheiden houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij doet het iig wel goed heb ik zojuist gemerkt
Die kan je ook zelf even uit het vorige topic trekken hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Request: Repost van het actule stationslijstje met tijden
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose,webhawkjuhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Request: Repost van het actule stationslijstje met tijden
Die was niet actueel meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kan je ook zelf even uit het vorige topic trekken hoor.
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose,webhawkjuh
17.28 - Nieuw Vennep
17:33 - Hoofddorp - Sirolf
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Marc63
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrechtgl
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp - Glacier, MutZ, Toad
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
Helemaal achterin de trein instappen!
Zorg je wel dat je op tijd komt dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Auto, geen trein voor mij vanuit Brabant.![]()
Ja, jij ook neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
MutZ en Glacier, stappen jullie op A'dam CS op?
In mijn lijstje sta je er wel bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
Ik sta daar niet bij, Ik kom erbij in ZUid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |