Oh?quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:24 schreef Sirolf het volgende:
Hee, die TT heb ik ergens eerder gezien.
het is al bijna morgenvroegquote:
quote:Op maandag 1 oktober 2007 23:57 schreef Againzender het volgende:
5-op-een-rij
Prima requestquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:02 schreef neilpad het volgende:
The Strokes![]()
Dat was mijn request.
Jammer dat me verrotte telefoon uitviel toen Niels me probeerde te bellen.
Ik ga denk ik maar een nieuwe halen voor me verjaardag.![]()
Ze is nu al goed!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:02 schreef Againzender het volgende:
Iets zegt mij dat roos er wel een goeie show van gaat maken
hehe, inside information zekerquote:
Marichaquote:
Was zij ook al te zien in de studio op pinkpop enzo ?quote:
Roosmarijn werkt al jaren bij 3FM, maar dan achter de schermen als coördinator van grote evenementen en als muziekpolitie.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:13 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Was zij ook al te zien in de studio op pinkpop enzo ?
Ergens herken ik haar en die stem ?
Snap er niets meer van
Zit zelfs in de studio! Maar moet van Roos zeggen dat ze vannacht nog niet op het forum gaat verschijnen. Geef haar ff een paar uitzendingen, ze laat zich vanzelf wel hier zien in de nacht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef Toad het volgende:
Heeey Maricha. Nachtbraker!
* Toad probeert Roos naar het forum te lokken.
Niet meer dan dan logisch dat ze zich nu even volledig op de uitzending richtquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zit zelfs in de studio! Maar moet van Roos zeggen dat ze vannacht nog niet op het forum gaat verschijnen. Geef haar ff een paar uitzendingen, ze laat zich vanzelf wel hier zien in de nacht!
Ja zie je welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Roosmarijn werkt al jaren bij 3FM, maar dan achter de schermen als coördinator van grote evenementen en als muziekpolitie.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zit zelfs in de studio! Maar moet van Roos zeggen dat ze vannacht nog niet op het forum gaat verschijnen. Geef haar ff een paar uitzendingen, ze laat zich vanzelf wel hier zien in de nacht!
Dank voor de tip over de smsquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:21 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ja zie je wel![]()
Kreeg gewoon ene bekend gevoel bij die stem haha.
(goed teken ook natuurlijk)
nee hoor, ik kan jullie aan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:28 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Trouwens, Maricha,Moet jij niet de komende 38 uur slapen? Om je lichamelijk en geestelijk voor te bereiden op woensdag?
Oke!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:17 schreef Maricha het volgende:
[..]
Dan ken jij de Hawk nog niet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:29 schreef Maricha het volgende:
[..]
nee hoor, ik kan jullie aan!(en dan heb ik ook weer een normale nacht geslapen)
Agree, de muziek is in ieder geval top! Vormgeving ook al, en de Presentatie ook... Blijft er nog iets over? Niet? Dan concluderen wij bij deze dat Roosmarijn het goed doet!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:30 schreef Againzender het volgende:
lekkere muziek voor de werkende mensch
Dan ken je mij nog nietquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Agree, de muziek is in ieder geval top! Vormgeving ook al, en de Presentatie ook... Blijft er nog iets over? Niet? Dan concluderen wij bij deze dat Roosmarijn het goed doet!
En anders kun je je altijd beroepen op de vvvvvvvvvvvveiligheid gastjes beneden in de halquote:
Daar heb ik nog wel een mooi verhaal over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En anders kun je je altijd beroepen op de vvvvvvvvvvvveiligheid gastjes beneden in de hal
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:37 schreef Sirolf het volgende:
(die startte gisteren een plaat dwars door het nieuws heen...).
![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 02:40 schreef WebHawkjuh het volgende:
Iemand nog wakker? (Maricha?)
Gepoogd maricha@3fm.nl in mn msn lijst te mikken. Kans van slagen?quote:
zie het net, en sorry, geen enkele kans van slagen.......(ook niet op mijn echt msn adresquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:01 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Gepoogd maricha@3fm.nl in mn msn lijst te mikken. Kans van slagen?
hahahaha, oke...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:05 schreef Maricha het volgende:
[..]
zie het net, en sorry, geen enkele kans van slagen.......(ook niet op mijn echt msn adres)
probeer het, je weet maar nooit!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:07 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
hahahaha, oke...
Is er op het forum misschien ruimte voor een piepklein requestje?
Mesa doet een schot: Madonna - Like a prayerquote:
Mogge; Jawel hoor. Het gaat hem om de trein die er komende woensdag naartoe gaat. Waar half fok in zitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:10 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Vraagje over TT: Bestaat die treinhalte niet meer bij het Mediapark? Is alweer 4 jaar geleden dat ik met Giel Beelen heb staan BBQ'en. (ging met de trein)
Fokmeeting bij MetMichiel. Zijn programma bestaat morgen 2 jaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Oh, wat is er te doen?
Bestaat dat gebouw nog? (en ligt het betreffende tegeltje er nog?)quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 03:21 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Lijkt me gezellig. Laatste keer dat ik bij de studio was, zaten ze nog in het oude pand. (met het tegeltje van Pim op de parkeerplaats)
Waren toen met een hele stel van de #gielbeelen chatbox eerst wat wezen drinken bij een chatter die vlakbij woont in een studentenwoning en toen met 30 man het Mediapark op.
Die typo is té vaud om te verbeteren. Clocks dus!quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
UND JETZT EINE DEUTSCHE SHALLPLÄTTE!
"Lesson Learned From Rocky I to Rocky III" is heeeelemaal gaaf. Al 600 keer op 3FM aangevraagd, maar helaasquote:
Noooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Lesson Learned From Rocky I to Rocky III" is heeeelemaal gaaf. Al 600 keer op 3FM aangevraagd, maar helaas.
quote:Door Michiel Veenstra, dinsdag 2 oktober om 07:21
En dus dachten we onlangs: die camera's die in de studio hangen voor de Freaknacht, kunnen we daar ook niet wat mee tijdens Ek-Stra Weekend?
En dus presenteren we (op voorlopige en experimentele basis: drie uur Ek-Stra Weekend in 12 minuten Youtube!
quote:Door Domien Verschuuren, dinsdag 2 oktober om 08:49
Omdat die luxe (Freakn8-)camera's toch standaard in de studio van 3FM hangen, bedachten we onlangs op de redactie dat we die best eens konden gebruiken tijdens Ekstra Weekend. Zo gezegd, zo ge-diggi-daan!
Zie daar: Ekstra Weekend van afgelopen vrijdag, geregistreerd door de aanwezige camera's! Voorlopig is het nog een tijdelijk en experimenteel project, maar de pilot van twaalf minuten is er!
Gaaf! Nu nog even kijken of ze niet DWDD op vrijdag kunnen vervangen en ik ben blij!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:38 schreef Broekie het volgende:
Van de weblogs van zowel Michiel als Domien: Ekstra Weekend TV.
[domienmeuq]
[veenstrameuq]
Zeker. Bekijk hem straks even helemaal: "Ekstraweekend zit geloof ik niet in je lesstof?"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:48 schreef Broekie het volgende:
Ja, dat mogen ze vaker doen, Ekstra TV maken.
Lijkt mij toch een mooie samenvatting van de uitzending die ik heb moeten missen
Heejquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Glacier het volgende:
Enne trouwens: hoi DaMook, Broekie, Areyoutalkingtome, Webhawkjuh, Roel, Cosmick, alwaysleft, Againzender en Litton-Lane
Wat jij zegt inderdaadquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:43 schreef Againzender het volgende:
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
Haiquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Glacier het volgende:
Enne trouwens: hoi DaMook, Broekie, Areyoutalkingtome, Webhawkjuh, Roel, Cosmick, alwaysleft, Againzender en Litton-Lane
Mogge!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Glacier het volgende:
Yooooquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 10:41 schreef Glacier het volgende:
Had net een of andere muts aan de lijn die wat wilde verkopen die me nog een fijne avond wenstequote:
Dat is zo'n zaadplaat iddquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:43 schreef borisz het volgende:
*zet radio aan, die stond nog op radio1(oog enzo)
en daar I wish i was a punkrocker
Ik vind hem wel geinig eerlijk gezegd. Maar dat zal wel aan de geile stem liggen ofzoquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:55 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dat is zo'n zaadplaat idd
Ja, ik wil zo graag een punkrocker zijn en daarom maak ik het meest zeikerige liedje ooit!
http://ekstraweekend.hyve(...)tos/67122006/0/9wVq/quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 11:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
Goed. Idee voor een mini-dinsdagmiddag projectje. Wie heeft het logo van ekstraweekend / waar kan ik het vinden?
En vlak http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42431.jpg niet uit (ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
http://ekstraweekend.hyve(...)tos/67122006/0/9wVq/
Ahh, jah, die is toch wel iets groterquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
En vlak http://michielveenstra.nl/media/db_images/original/42431.jpg niet uit (ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor)
Blijf daar dan ook van afquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 13:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hoooow noodrem met de trein brb
Thuis. Wat er nou was weet ik niet, maar nog op station arnhem stopte de trein met de noodrem en even later zag ik een conducteur voorbij rennen (buiten).quote:
Ik zeg niet wat het precies wordt, dat laat ik woensdag zienquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:33 schreef MichielV het volgende:
[..]
(ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor)
Dat dusquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:48 schreef Broekie het volgende:
Ja, dat mogen ze vaker doen, Ekstra TV maken.
Lijkt mij toch een mooie samenvatting van de uitzending die ik heb moeten missen
Ik ga zo ook even naar beneden lopen, me nieuwe dvd van pearljam ligt erinquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:11 schreef MutZ het volgende:
Weet je dat je soms heel blij kan worden van je brievenbus? Vond daar net iets in voor morgenavond
Das balen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even naar beneden lopen, me nieuwe dvd van pearljam ligt erin![]()
edit: geen dvd nog![]()
Raar aangezien ik gister van bol.com een mailtje kreeg dat het verstuurd was en dan is het er altijd de andere dag
Mja, soms is de post weleens sloom. Zolang het gegeven Track&Trace-nummer nog niet werkt is het pakketje nog niet onderweg (heb ik ook weleens last van gehad bij Bol).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ga zo ook even naar beneden lopen, me nieuwe dvd van pearljam ligt erin![]()
edit: geen dvd nog![]()
Raar aangezien ik gister van bol.com een mailtje kreeg dat het verstuurd was en dan is het er altijd de andere dag
Ja klopt, toen discusseerden wij er nog even overquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:29 schreef EdvandeBerg het volgende:
Moby- Porcelain
Hoorde ik gister (of was het vrijdag?) ook nog op 3fm.
Konden ze niet een variant maken met de titel 'Instant Uitslag'...?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:15 schreef cosmick het volgende:
Tokio Hotel die "Instant karma" speelt.
Rabbering, doe is normaal man. Voorzover mogelijk.
Hoi Glacierquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:28 schreef Glacier het volgende:
Zo, ik heb net gezorgd dat de opdrachten deadline voor morgen ook weer gehaald is
Middag allemaal
En hoi MutZ
Opzich weten we nu wel dat er een aantal mensen zijn die C&S niet leuk vinden hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:46 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
lekker Veronicaluisteren ipv C&S
en ik ga hem uitzetten, want ik ga naar huisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:57 schreef borisz het volgende:
ik heb hem op 1 staan.
Ik ben benieuwd!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Mijn miniprojectje wordt al mooi!
Die fax had ik inderdaad ook al ontvangen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:01 schreef MutZ het volgende:
Weet je, ik heb zo'n vaag vermoeden dat het hier morgenavond best rustig gaat worden...
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die fax had ik inderdaad ook al ontvangen...
Of -Hans- en consorten moeten hier 10 posts op een rij gaan maken.
Vlak RJ ook niet uitquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vlak RJ ook niet uit
Is al een beetje schijnheilig in de post boven mij aan het doen
Roel warmt alvast op! Zijn er wel modjes op nieuwe topics te openen?quote:
Te sluiten bedoel jequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Roel warmt alvast op! Zijn er wel modjes op nieuwe topics te openen?
Zou wel grappig zijnquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef Sirolf het volgende:
Het gaat om morgenavondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Geluk voor jullie: ben naar een verjaardag, dus pas later vanavond terug.
.
Ja dat bedoelde ikquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:37 schreef MutZ het volgende:
[..]
Te sluiten bedoel jeIedereen kan topics openen
Dat wist ik alquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:43 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben weer thuis. Weer een dag werken erop. Maar morgen middag vrij!
quote:
Klopt, maar dan heb ik iig niet de mogelijkheid om alvast vanavond te beginnen met spammenquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar dan heb ik iig niet de mogelijkheid om alvast vanavond te beginnen met spammen.
.
Have funquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Klopt, maar dan heb ik iig niet de mogelijkheid om alvast vanavond te beginnen met spammen.
.
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:52 schreef Glacier het volgende:
[..]
Goed, genoeg knikkende smileys denk ik
quote:
moet ik zo ook maar eens gaan doen...quote:
Ah, we gaan nu over op de zwaaismileyquote:
Goh, ik hier?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
Haaaaaaaaaiiiiiii! Komen jullie hier vaaaaaaaaaaaker?
Dat...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
Ik neem ook wel genoegen met 3quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Willen jullie soms nog 4 delen vol krijgen voor morgenavond ofzo...
Ja?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Je moet niet over je afwas heenkotsen, met water wordt het beter schoon
Ik? Neuh...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
Ja..ik heb zelf van alles geprobeerd..maar de combinatie water en afmasmiddel werkt toch het beste voor mijquote:
En het is ook effectiever als je het station gewoon uitloopt, in plaats van erbovenop gaan zitten.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:10 schreef Glacier het volgende:
[..]
*proest*quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En het is ook effectiever als je het station gewoon uitloopt, in plaats van erbovenop gaan zitten.
Ook dat heb ik proefondervindelijk uitgevondenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:12 schreef Sirolf het volgende:
En het is ook effectiever als je het station gewoon uitloopt, in plaats van erbovenop gaan zitten.
Aight!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
Bijna welquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:05 schreef MichielV het volgende:
Electriciteitsmastquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:15 schreef WebHawkjuh het volgende:Die electrischiteitsmast is zo saai!
Edit: Ik kom dus niet uit het woord hierboven :S Hoe de fuck moet hij nou?
www.vandale.nlquote:
Hij kent hem nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:18 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
www.vandale.nl
Oja, afwassen. Want als we op het refrein van Robyn moeten wachten, zit ik er morgen nog...
Wel een lekker nummer!![]()
Juist ja.quote:
Ze namen dit nummer te letterlijk, en dan zie je zo moeilijk waar je moet klikken om te posten...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef Broekie het volgende:
En toen was het ineens stil hier?
Ik was ff wat aan het opzoekenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef Broekie het volgende:
Nog steeds aan de afwas!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef Broekie het volgende:
Ik hoop alleen dat de machinist morgen niet dit nummer gaat luisteren en opvolgen...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi(* -Hans- is ook net klaar met de afwas)
Roel daar is Jewel!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moest even denken, maar weet nu welke mailquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:31 schreef Egamer het volgende:
Ha Michiel en Maricha!Maricha, nog bedankt voor de mail!
AZ is er nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]ben me al mentaal aan het voorbereiden op een zware avond.
![]()
zal wel saai worden als jullie allemaal weg zijn! gelukkig gaat niet iedereen dus helemaal stil zal het wel niet zijn.
Hehe dat is inderdaad niet te hopen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:39 schreef Sirolf het volgende:
Ik hoop alleen dat de machinist morgen niet dit nummer gaat luisteren en opvolgen...
Gelukkig wel! en vast nog wel een aantal.quote:
Ik ben aan het zorgen dat ik geen deadline ga missenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:30 schreef Broekie het volgende:
Afwassen met Michiel...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:38 schreef -Hans- het volgende:
Ook hoi(* -Hans- is ook net klaar met de afwas)
Roel daar is Jewel!
Ik kom je rond 9 uur een handje helpen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]ben me al mentaal aan het voorbereiden op een zware avond.
![]()
zal wel saai worden als jullie allemaal weg zijn! gelukkig gaat niet iedereen dus helemaal stil zal het wel niet zijn.
RJ ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gelukkig wel! en vast nog wel een aantal.![]()
"Haaai, met Againzender van FOK!"quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
Wel allemaal requestjes sturen he morgen![]()
Niet met een afwasborsteltje? Gaat vast beter...quote:
heb internet op m'n mobielquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef borisz het volgende:
Wel allemaal requestjes sturen he morgen![]()
Even een stoere jingle laten inspreken door Maricha, afgalmen en je hebt er eenquote:
super!quote:
ik zal morgenavond trouwens druk bezig zijn een nieuwe TV te zoeken, dus ik denk dat ik niet zo heel actief zal zijn op het forum.quote:
Gaat Roel niet dan!?? dan zou het wel tof zijn als hij ook hier even langskomt.quote:
Maar op AR heb je de nieuwe single van Mika weer niet.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:47 schreef Glacier het volgende:
[..]
Toffe plaat!
Al weken aan te vragen op ActionRadio btw
Dit vond ik wel een treffende opmerking afgelopen nacht:quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 01:34 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Agree, de muziek is in ieder geval top! Vormgeving ook al, en de Presentatie ook... Blijft er nog iets over? Niet? Dan concluderen wij bij deze dat Roosmarijn het goed doet!
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een treffende opmerking afgelopen nacht:
[..]
Positief dus en dat voor de eerste aflevering, niet slecht!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dit vond ik wel een treffende opmerking afgelopen nacht:
Ik ben er ook speciaal voor wakker geblevenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Positief dus en dat voor de eerste afl, niet slecht!![]()
WebHawkjuh
je had je wekker verkeerd ingesteldquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 19:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik ben er ook speciaal voor wakker gebleven
Zit er geen UIT-knop op dan...?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
LeukEen telefoon van de zaak. En maar blijven bellen. De hele dag door....
![]()
Is die weer bezig?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Nee hoor! Zeker nietquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:03 schreef Toad het volgende:
Maricha was zeker vandaag wel ietsje later... ?
Ben je dan nog wel vrolijk of al een beetje moe aan het worden?quote:
Voel prima en ben (nu nog) niet moe! Het is maar 1 nachtje geweest....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:09 schreef Toad het volgende:
[..]
Ben je dan nog wel vrolijk of al een beetje moe aan het worden?
De Foo Fighters maken je wel denk ik redelijk wakker.....Blijft een toffe plaat.
![]()
Check www.d-log.nlquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:15 schreef IedeK. het volgende:
Michiel!
Nieuwe animatiefilm komt er: Wall-E
Trailer
Zoiets maakte ik idd ook al op uit de blogs.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:18 schreef Sirolf het volgende:
Morgen is trouwens ook de 90s Request-clip opname. Bij de clip van Giel, Gerard en Michiel gaat Roosmarijn deuithangen.
Hij doet het iig wel goed heb ik zojuist gemerktquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:01 schreef Litton-Lane het volgende:
![]()
Nee, die buurman hoor ik bijna niet meer.quote:
Dat was prive. Die moet je gescheiden houdenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:22 schreef MutZ het volgende:
[..]
Hij doet het iig wel goed heb ik zojuist gemerkt
Die kan je ook zelf even uit het vorige topic trekken hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Request: Repost van het actule stationslijstje met tijden
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose,webhawkjuhquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
Request: Repost van het actule stationslijstje met tijden
Die was niet actueel meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:42 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die kan je ook zelf even uit het vorige topic trekken hoor.
17.18 - Leiden Centraal - MissHobje, purplerose,webhawkjuh
17.28 - Nieuw Vennep
17:33 - Hoofddorp - Sirolf
17.40 - Schiphol
17.48 - A'dam Zuid - Marc63
17.51 - A'dam RAI
17.56 - Duivendrechtgl
17.59 - Diemen Zuid
18.13 - Weesp - Glacier, MutZ, Toad
18.20 - Naarden-Bussum
18.23 - Bussum Zuid
18.27 - Hilversum Noord
Helemaal achterin de trein instappen!
Zorg je wel dat je op tijd komt dan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Auto, geen trein voor mij vanuit Brabant.![]()
Ja, jij ook neem ik aan?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef Toad het volgende:
MutZ en Glacier, stappen jullie op A'dam CS op?
In mijn lijstje sta je er wel bijquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:44 schreef borisz het volgende:
Ik sta daar niet bij, Ik kom erbij in ZUid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |