dan moest hij op vrijdag openquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
tvp![]()
Ik wou eigenlijk 'Met de stilte tijdens 3voor12' als OP, maar deze is ook goed.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:10 schreef borisz het volgende:
[..]
dan moest hij op vrijdag open
dit topic kan tenminste mee morgen![]()
Nog steedsquote:Op zaterdag 15 september 2007 22:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gisteren aan het bier, maar nu dan toch die héééérlijke Merlot van 2006.
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:18 schreef cosmick het volgende:
[..]. Misschien is het over tig jaar wel mogelijk om drank te downloaden
.
LOL. He-le-maal niets meer in huis dan?quote:Morgen maar even langs de Turk want een heel weekend geen alcohol drinken overleef ik niet denk ik.
Thee, melk, koffie en water. De sinasappelsap heb ik al op.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat zou handig zijn
.
[..]
LOL. He-le-maal niets meer in huis dan?
Was dat ff verkeerd ingeschatquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thee, melk, koffie en water. De sinasappelsap heb ik al op.
Ik was vrijdag laat thuis, te laat voor de AH en vandaag had ik geen zin om me in die drukte te mengen..
.. want ik dacht, ach een dagje zonder wijn moet toch kunnen.
Ik doe mee met een ordinaire sigaretquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
TeejVeejPeej
* purplerose lurkt aan bong en paast door
Druksquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:26 schreef purplerose het volgende:
TeejVeejPeej
* purplerose lurkt aan bong en paast door
Damn.... Er hoort toch minimaal één flesje rode wijn in het rekje en één flesje rosé en/of witte wijn in de koelkast te liggen. Die eerste alleen om nog ff lekker te rijpenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:27 schreef cosmick het volgende:
[..]
Thee, melk, koffie en water. De sinasappelsap heb ik al op.
Ik was vrijdag laat thuis, te laat voor de AH en vandaag had ik geen zin om me in die drukte te mengen..
.. want ik dacht, ach een dagje zonder wijn moet toch kunnen.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hoop dat je heel naar dronken wordt..
I know. Veel bezoek van de week gehadquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Damn.... Er hoort toch minimaal één flesje rode wijn in het rekje en één flesje rosé en/of witte wijn in de koelkast te liggen. Die eerste alleen om nog ff lekker te rijpen.
.
Met het handje op de vangrails de stad inquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:37 schreef DaMook het volgende:
9 is de teller op dit momentflesjes
Zo nog opstap.
Da's dan wel weer een geldige redenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:41 schreef cosmick het volgende:
[..]
I know. Veel bezoek van de week gehad.
Goed plan. Doe ik zo nog maar es een keer. Na Ilsequote:Ik knal Bruce er maar weer eens in.
En dan wijven lastig vallen in de kroeg met een dubbele tong en veel consumptiequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met het handje op de vangrails de stad in.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan wijven lastig vallen in de kroeg met een dubbele tong en veel consumptie.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
Wat heb je mooie ogen ( . )( . )
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
Hehe. Had ik ook ooit. Nieuwe Oor meegenomen op vakantie en dan lezen dat Liz Phair voor het eerst in de geschiedenis in Paradiso optreedt. Maar goed, toen had ik wel wijn gelukkig om dat verdriet weg te drinkenquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan vandaag erachter komen dat zowel Charlie Dée als Marike Jager afgelopen zondag gratis te zien waren hier in Maastricht (opening cultureel seizoen). Was toen nog aan 't terugknallen uit Noorwegen
.
Dorpquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Met het handje op de vangrails de stad in.
Ook dat valt wel meequote:Op zaterdag 15 september 2007 23:43 schreef cosmick het volgende:
[..]
En dan wijven lastig vallen in de kroeg met een dubbele tong en veel consumptie.
Dat dan weer welquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:45 schreef purplerose het volgende:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Leuke broek, is ie al ingeknepen?"
hehe. Fles na fles weggeklokt zekerquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hehe. Had ik ook ooit. Nieuwe Oor meegenomen op vakantie en dan lezen dat Liz Phair voor het eerst in de geschiedenis in Paradiso optreedt. Maar goed, toen had ik wel wijn gelukkig om dat verdriet weg te drinken.
Dank u.quote:Op zaterdag 15 september 2007 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/1/hi/scotland/glasgow_and_west/6996860.stm
Precies op de helftquote:Op zaterdag 15 september 2007 23:58 schreef cosmick het volgende:
Maar goed, weekend!
quote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
Waar hadden we het ook alweer over?
Owja! ( . )( . ) en ( Y )
Tieten en drankquote:Op zondag 16 september 2007 00:02 schreef purplerose het volgende:
Waar hadden we het ook alweer over?
Owja! ( . )( . ) en ( Y )
quote:Op zondag 16 september 2007 00:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik haal ondertussen nog wat herinneringen op aan de prachtige Noorse natuur.
quote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Weet wel een paar namen uit het huidige plaatje die plaats kunnen maken voor A & M.
Twee. En dan kunnenquote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Komen Annemieke en Martijn nog in het OP plaatje ?? Weet wel een paar namen uit het huidige plaatje die plaats kunnen maken voor A & M.
C&S eruitquote:Op zondag 16 september 2007 00:17 schreef -Hans- het volgende:
Komen Annemieke en Martijn nog in het OP plaatje ?? Weet wel een paar namen uit het huidige plaatje die plaats kunnen maken voor A & M.
Me tooquote:Op zondag 16 september 2007 11:33 schreef cosmick het volgende:
[..]
Morgen. En het eerste wat ik aanzwengel is .. Bruce.
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 16 september 2007 11:55 schreef cosmick het volgende:
[..]!. Gevolg door het wonderschone "midnight skies" van The Perishers. Een ultieme tear jerker
![]()
.
Hmm.. wel interessant. Iets meer gangbaar en poppy dan de muziek die ik doorgaans luister, maar ik ga er eens naar opzoek. Een beetje dance (die remixen) is af en toe ook wel lekkahquote:Op zondag 16 september 2007 12:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ik ben overgeschakeld naar Slovo. Paar wonderschone nummers. Al een paar jaartjes oud (2003 ofzo), maar blijft mooi
. Check m'n lastfm maar voor de nummers Killing Me, Weebles Fall, Come Down en Whisper; geloof dat je daar zelfs wat full-length materiaal kunt binnentrekken
.
Dat Slovo is een leuk project (weet niet of dat nu nog steeds loopt). Zie ook de officiële website voor een hele rij mp3's (inclusief remixen): http://www.slovo.co.uk/music.htm . Album nommo en de remixes daaronderquote:Op zondag 16 september 2007 12:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. wel interessant. Iets meer gangbaar en poppy dan de muziek die ik doorgaans luister, maar ik ga er eens naar opzoek. Een beetje dance (die remixen) is af en toe ook wel lekkah.
Nope. Helder als altijdquote:Geen hoofdpijn?.
Coolquote:Op zondag 16 september 2007 12:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat Slovo is een leuk project (weet niet of dat nu nog steeds loopt). Zie ook de officiële website voor een hele rij mp3's (inclusief remixen): http://www.slovo.co.uk/music.htm . Album nommo en de remixes daaronder.
[..]
quote:Op zondag 16 september 2007 12:19 schreef cosmick het volgende:
[..]
Cool. Altijd handig die download-them-all-add on in FireFox
.
Hoor ik hier Eddie?quote:Op zondag 16 september 2007 12:43 schreef Sirolf het volgende:
Perfect Exceeder in de Eddy gitaar-versie. Klinkt best goed!
Torrini ken ik dd wel.quote:Op zondag 16 september 2007 12:47 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Ben benieuwd of je 't wat vindt. Zitten een paar namen achter dat Slovo-project (en dan vooral de eerder genoemde nummers) die je wellicht kent: Emiliana Torrini en Kirsty Hawkshaw.
Fijne combinatie van Italiaans en IJslandsquote:
O god, Opus III!quote:Op zondag 16 september 2007 12:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Fijne combinatie van Italiaans en IJslands.
Kirsty Hawkshaw ken je wellicht ook, van 'vroeger': was de zangeres van Opus III die met It's A Fine Day een hit scoorde. En ze heeft voor Tiësto nog diverse nummers gedaan
.
Weebles Fall is dat, geloof ik. Die is door Torrini gezongenquote:Op zondag 16 september 2007 13:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
O god, Opus III!. Zo'n 'track 05" van Slovo vind ik wel heel mooi.
Nou ja, hoe oud een plaat is zegt natuurlijk niet zoveelquote:Op zondag 16 september 2007 13:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ondertussen even naar Cloudbusting van Kate Bush. Wat een ge-ni-aal nummer blijft dat. geen idee waardoor; het zit gewoon goed in elkaar
. En dat voor een nummer van 22 jaar oud ....
Eindeloos gejengel bedoel jequote:Op zondag 16 september 2007 13:14 schreef purplerose het volgende:
Ik luister Pearl Jam - Just a girl
Veel geschreeuw![]()
Ja, kan nog net. Komt alweer een beetje in de buurt van dat agrijselijke Iris en Huba Stankquote:Op zondag 16 september 2007 13:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nog zo'n - in mijn ogen - blijvend lekker plaatje:
The Verve Pipe - The Freshmen.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, kan nog net. Komt alweer een beetje in de buurt van dat agrijselijke Iris en Huba Stank.
Ach, voor dat geld krijg je in Noorwegen nog niet eens een biertjequote:4 blikjes Heineken voor ¤ 5,75.
quote:
Waat? En?quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens staat het nieuwe album van Bruce op m'n pc![]()
.
quote:Op zondag 16 september 2007 14:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En ineens staat het nieuwe album van Bruce op m'n pc![]()
.
Jezus, das dure bierquote:Op zondag 16 september 2007 14:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
4 blikjes Heineken voor ¤ 5,75.
Maar gelijk ook ff langst de Mac gereden na al die zware arbeid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |