Stondquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- had even een heerlijk verwarmde baguette met kruidenboter gescoord. Had nogal honger.
Ah de lampjes staan nog op 0 - 0
Shit !! doelpunt gemist want ik zat net Bodw te kijken.quote:
Gedaan!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:46 schreef Broekie het volgende:
[..]
Zorg je wel dat je op tijd komt dan?
Vanaf 17:30 kan je al bij mij terecht voor koffie/thee/computers.
Eigenlijk ook wel al daarvoor, maar dan zit ik nog te eten
Mail me anders even voor m'n mobiele nummer, e-mail adres staat in m'n profiel. Dan kan ik je ook het Mediacentrum in laten zeg maar...
Of vraag het even op IRC...
Op het dak lijkt me niet zo'n strak plan... Dat is zo hoog...quote:
nee hoor niet meerquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:57 schreef -Hans- het volgende:
* -Hans- had even een heerlijk verwarmde baguette met kruidenboter gescoord. Had nogal honger.
Ah de lampjes staan nog op 0 - 0
Geen idee... Mss omdat m'n broertje z'n tentamen zo verkloot heeft?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:58 schreef Glacier het volgende:
[..]
Lekker nummer idd
Alleen waarom maakt die man zich nou zorgen om Ray?
Oke! De ingang van de 'grote' stationshal naar het perron zegmaar.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:03 schreef MutZ het volgende:
[..]
Op het dak lijkt me niet zo'n strak plan... Dat is zo hoog...Zullen we afspreken bovenaan de roltrap bij spoor 13?
Wie vergeet er dan ook 3 vragenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef MutZ het volgende:
Geen idee... Mss omdat m'n broertje z'n tentamen zo verkloot heeft?
Die heb ik op single liggen, hier...quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef -Hans- het volgende:
Hopelijk klf - what time is love?
ned 3 !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Voetbal? Wie wat waar?
Was niet zo spannend, een penalty.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ned 3 !!![]()
borisz, klopt maar had het doelpunt gemist.
ned 3 !!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
Voetbal? Wie wat waar?
Ach jeetje zo'n cd heb ik hier ook nog ergens liggen.. de goede oude tijd toen muziek nog echt muziek was.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:06 schreef Litton-Lane het volgende:
Die heb ik op single liggen, hier...
Vanaf vrijdag weer alle jabbe dabbe dance cd`s weer uit de kast halen...![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ned 3 !!![]()
[..]
Ach jeetje zo'n cd heb ik hier ook nog ergens liggen.. de goede oude tijd toen muziek nog net echt muziek was.
Prima! Zie PM voor m'n 06quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:05 schreef Toad het volgende:
[..]
Oke! De ingang van de 'grote' stationshal naar het perron zegmaar.Zullen we afspreken om 17.40 uur?
Ontvangenquote:
Die is al oudquote:= leuk emo...
![]()
Domkamp maakte een foutjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ned 3 !!![]()
[..]
Ach jeetje zo'n cd heb ik hier ook nog ergens liggen.. de goede oude tijd toen muziek nog echt muziek was.
Hij Zijquote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:10 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ontvangen
[..]
Die is al oud
Dit is de opvolger:
[afbeelding]
Alweer? de vorige was hij toch ook de veroorzaker van een tegendoelpunt toen hij niet stond op te letten??quote:
Eensch en, Die nieuwe dansplaat (dit is toch die lekkere dansplaat) van Rihanna, is wel leuk.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:12 schreef Sirolf het volgende:
Hè, jammer... de oude Mika. De nieuwe is best wel leuk namelijk.
Al moet je 'm niet te vaak horen natuurlijk...
Ahh, kijk hier, de eerste klacht.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:![]()
Waarom staan de FOK!kers op de radio niet meer in de OP?
We maken zelf ook wel wat foto's hoorquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha kan jij of iemand anders morgen de webcam bedienen?? zal wel lachen zijn als er wat caps kunnen worden gemaakt van de Fokkers die te gast zijn.![]()
Helaas, dat kan ik niet....... en weet niet of er iemand anders aanwezig is die dat wel kanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef -Hans- het volgende:
Maricha kan jij of iemand anders morgen de webcam bedienen?? zal wel lachen zijn als er wat caps kunnen worden gemaakt van de Fokkers die te gast zijn.![]()
Nee hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, kijk hier, de eerste klacht.
Omdat:
1. het overzicht niet meer up-to-date was;
2. een hoop files al niet meer werken.
Hopelijk ben je er niet boos over?
Sh*t, ik had ook al 60 dagen niet meer naar mezelf geluisterd. Hij is er vanaf....quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:15 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ahh, kijk hier, de eerste klacht.
Omdat:
1. het overzicht niet meer up-to-date was;
2. een hoop files al niet meer werken.
Hopelijk ben je er niet boos over?
Ik ben mijn lenzen al aan het schoonmakenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:18 schreef Broekie het volgende:
[..]
We maken zelf ook wel wat foto's hoor
Tof!! maar het leek mij wel lachen om wat actie caps te maken.quote:
Jammer! naja, gelukkig hebben we de foto's dan nogquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
Helaas, dat kan ik niet....... en weet niet of er iemand anders aanwezig is die dat wel kan
IkkedoenIkkedoenIkkedoenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:19 schreef Maricha het volgende:
[..]
Helaas, dat kan ik niet....... en weet niet of er iemand anders aanwezig is die dat wel kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |