mwoah, ze begonnen al na de Vodafone reclame volgens mij, maar na die mashup is het wel vaak raak ja.quote:Op woensdag 28 november 2007 15:39 schreef cosmick het volgende:
[..]
Die ze alleen maar draaien dankzij die "horny horny"-mass up.
Volgens mij hebben de "Get Off" ook wel eens gedraaid. Eerste 2,5 albums vind ik wel erg goed!quote:Op woensdag 28 november 2007 15:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah, ze begonnen al na de Vodafone reclame volgens mij, maar na die mashup is het wel vaak raak ja.
Gerard heb ik wel eens Not if you were the last junkie on earth horen draaien, dus ze hebben wel meer in de computer...
Iedereen al weggevlucht...?quote:Op woensdag 28 november 2007 16:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah. het totaal oninteressante irritante kutprogramma is weer begonnen.
quote:
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:00 schreef Maricha het volgende:
Halloooooooow
Altijd! Met Michiel is het elke dag feest!quote:
Gutentagquote:Op woensdag 28 november 2007 19:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo leute!
geen ideequote:Op woensdag 28 november 2007 19:41 schreef Broekie het volgende:
Wat deed Dalet nou net Michiel, gewoon het nummer twee keer gelijktijdig afspelen ofzo?
Ejquote:Op woensdag 28 november 2007 19:36 schreef Timo20 het volgende:
Yo![]()
Net als gisteren is weer Editors de eerste plaat die ik hoor wanneer ik de webcam aanzet![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 november 2007 19:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ej
Mag jij eens raden met welke plaat ik 's ochtends vroeg wakker werd '.Ik moest mezelf in bed stevig vasthouden om er niet uit te vallen want oh oh wat knalt de Megahit toch heerlijk uit de speakers. Wederom weer een erg fijne Megahit.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:09 schreef Marc63 het volgende:
Zo... ff op mmozone.nl gevraagd of er draagvlak is voor een Michiel-het-Glazen-Huis-in-promotie.
Verwacht vandaag of morgen nog wel een mailtje daarover. Ik doe de promotie dan wel voor mn eigen luisterplezier (Ekdom en Veenstra een week in 1 huisquote:
Staat ook op mn longlist voor de persoonlijke top10 van 2007. Gaat de shortlist en de top10 zelf vast ook nog wel halen.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Timo20 het volgende:
Waarschijnlijk de mooiste plaat van het jaar![]()
Dat nummer waarvan onze oudste zoon nu steeds zegt na twee tonen gehoord te hebben:quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Timo20 het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Staat ook op mn longlist voor de persoonlijke top10 van 2007. Gaat de shortlist en de top10 zelf vast ook nog wel halen.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat nummer waarvan onze oudste zoon nu steeds zegt na twee tonen gehoord te hebben:
"Dit liedje gaat over een meneer die een mevrouw kwijt is"
?
Weinig aan toe te voegen. Heb het meestal niet op van die langzame platen, maar die van John Mayer is echt gruwelijk mooi en ik vind het ook niet zo'n zeikplaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:36 schreef Timo20 het volgende:
ruim twee-en-een-half. Hij was al voor z'n eerste verjaardag op 3FM volgens mijquote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe oud is jullie oudste zoon? Je kunt nl. niet vroeg genoeg beginnen met een degelijk muzikale opvoeding
Ik moest ook een paar keer Continuum beluisteren voordat ie me op ging vallen. Ik vond bijvoorbeeld In Repair wel meteen een heule mooie plaat.quote:Op woensdag 28 november 2007 20:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]Dat dus. Het heeft wel een tijdje geduurd voordat het spreekwoordelijke kwartje viel (lees: 3 of 4 keer horen
) maar toen ie viel, viel ie ook echt keihard
![]()
Overigens, wat dat betreft kom ik uit een goed nest: mijn moeder nam mij op m'n 13de mee naar de Kuip voor Bruce Springsteenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Je kunt nl. niet vroeg genoeg beginnen met een degelijk muzikale opvoeding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |