Dat dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag Ali B wel als persoon, ik vind'm wel komisch
Die zangeres van K's Choice, geniaal gezongen weer (Cos zal't wel weer te hijgerig vinden)...
Maar oh wat een lelijk wijfMeteen m'n hele beeld verpest bij zo'n geile stem!
13,50 gewonnen gister in de staatsloterij![]()
Was een cadeau van m'n zus, dat lot, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen!
Ali B kan helemaal niks, net zoals zo'n Lange Frans. Waarom al die aandacht?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
k mag Ali B wel als persoon, ik vind'm wel komisch
Die zangeres van K's Choice, geniaal gezongen weer (Cos zal't wel weer te hijgerig vinden )...
Maar oh wat een lelijk wijf Meteen m'n hele beeld verpest bij zo'n geile stem!
13,50 gewonnen gister in de staatsloterij Was een cadeau van m'n zus, dat lot, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen!
Dat dus
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, ondersteund met rechtbank documenten, waarom ik denk dat hij onschuldig is, maar dat laat ik maar ff zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen wisten we al die dingen nog niet.
Ik had er nachtmerries vannacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind dat ze niet alles moeten terughalen uit de 90's. Dat hakken van gister
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had er nachtmerries vannacht.
Toen ik trouwens gisteravond op Discovery zapte zag ik weer die kop van Elstak. Docu over voetbal hooligans
.
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had eergister ook gedroomd over de jaren 90. Ging over Sinterklaas.
Dat was een geniale aflevering van Debiteuren Crediteuren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?.
Nee, het was anders. Maar heel wazig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |