Dat dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag Ali B wel als persoon, ik vind'm wel komisch
Die zangeres van K's Choice, geniaal gezongen weer (Cos zal't wel weer te hijgerig vinden)...
Maar oh wat een lelijk wijfMeteen m'n hele beeld verpest bij zo'n geile stem!
13,50 gewonnen gister in de staatsloterij![]()
Was een cadeau van m'n zus, dat lot, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen!
Ali B kan helemaal niks, net zoals zo'n Lange Frans. Waarom al die aandacht?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
k mag Ali B wel als persoon, ik vind'm wel komisch
Die zangeres van K's Choice, geniaal gezongen weer (Cos zal't wel weer te hijgerig vinden )...
Maar oh wat een lelijk wijf Meteen m'n hele beeld verpest bij zo'n geile stem!
13,50 gewonnen gister in de staatsloterij Was een cadeau van m'n zus, dat lot, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen!
Dat dus
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, ondersteund met rechtbank documenten, waarom ik denk dat hij onschuldig is, maar dat laat ik maar ff zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen wisten we al die dingen nog niet.
Ik had er nachtmerries vannacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind dat ze niet alles moeten terughalen uit de 90's. Dat hakken van gister
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had er nachtmerries vannacht.
Toen ik trouwens gisteravond op Discovery zapte zag ik weer die kop van Elstak. Docu over voetbal hooligans
.
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had eergister ook gedroomd over de jaren 90. Ging over Sinterklaas.
Dat was een geniale aflevering van Debiteuren Crediteuren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?.
Nee, het was anders. Maar heel wazig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?.
Met hier en daar een dieptepuntquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef cosmick het volgende:
Hmm, de muziek is nu al leuker dan gisteren de hele dag.
+1 voorspelbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met hier en daar een dieptepunt.
quote:
Laat dan gelijjk dat Guns 'n Roses ook achterwege. Ik blijf mijn keel schrapen als ik naar die schreeuwlelijk moet luisterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Geen lijst zonder U2? Nou echt wel, dat is namelijk een godsgeschenk, een lijst ZONDER U2
En toch vrees ik dat het niet gaat gebeuren...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Geen lijst zonder U2? Nou echt wel, dat is namelijk een godsgeschenk, een lijst ZONDER U2
Mwah, op wat uitzonderingen na vind ik het nog wel ok. Rabbering zal straks wel weer voor heel wat zapmomenten zorgen ben ik bangquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja gelukkig. Wat een zaadmuziek zeg, de afgelopen paar dagen. Ekdom spant de kroon vanochtend.
Een van de meest irritante, zeikerige, zeurderige nummers, zo niet het meest irritante, zeikerige en zeurderige nummer of all timesquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een van de meest irritante, zeikerige, zeurderige nummers, zo niet het meest irritante, zeikerige en zeurderige nummer of all times.
volgens mij kun jij beter Arrow luisteren en af en toe omzappen voor de DJ'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Nou liever jaren 90 hits, foute jaren 90 nummers dan de programmering die je standaard hoort eerlijkgezegd
Krijgen we straks weer Rihanne, The Opposites, 30 seconds to Mars, Good Charlotte en een hoop Engelse troep...Nou nee dank je
Ik luister eigenlijk alleen 3fm voor die paar leuke nummertjes die ze wel draaien...GnR, Pearl Jam en wat oude classics etc....
En de DJ's zijn wel leuk
Ben jij muziekhater ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef Qunix het volgende:
Grappig hoe de reguliere 3FM luisteraars zich ergeren nu
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben jij muziekhater ofzo?
Ik zie jou jubelen iedere keer dat ze van die goedkope achterbuurtbagger draaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Liefs uit Londennog steeds één van de leukste liedjes van Blof
Nee, ben ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie jou jubelen iedere keer dat ze van die goedkope achterbuurtbagger draaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Nog maar 2 dagen...'
Ja gelukkig. Wat een zaadmuziek zeg, de afgelopen paar dagen. Ekdom spant de kroon vanochtend.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Liefs uit Londennog steeds één van de leukste liedjes van Blof
Zekers.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Heren, heren, rustig. Kunnen we het er niet gewoon op houden dat er heel veel verschillende smaken zijn wanneer het komt op muziekkeuze, en dat 3FM juist heel goed haar best doet om een gevarieerd aanbod te doen zodat er voor bijna iedereen wat wils is?
De muziek is daarentegen fantastisch. Ben het er mee eens dat het niet allemaal even goed was toen, maar ik vind Naakt Onder De Hemel nog steeds het mooiste album van Bløf...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Blof has come a long way. Umoja is best te verteren, maar die ellende van vroeger...
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht![]()
Wat een sinterklaasniveau hedden die teksten destijds. Rijmelarij van likmevessie!
Laten we dat doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Heren, heren, rustig. Kunnen we het er niet gewoon op houden dat er heel veel verschillende smaken zijn wanneer het komt op muziekkeuze, en dat 3FM juist heel goed haar best doet om een gevarieerd aanbod te doen zodat er voor bijna iedereen wat wils is?
Over goede smaak valt te twisten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Typische 3fm luisteraar die zijn eigen muzieksmaak beter vindt dan die van een ander...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over goede smaak valt te twisten.
Het feit dat Rabbering denkt een teletubbie-middag te moeten lassen getuigt meer van wansmaak.
Ik hou van muziek idd en verdiep mij in de diverse genres. Altijd al gedaan. Dan kom je tot de ontdekking dat bijvoorbeeld die happy hardcore een grote gimmick is. Heb jij je verdiept in de house uit die tijd? Dan weet je toch ook dat het slappe aftreksels zijn van wel creatieve en innovatieve muziek. Gemaakt door mensen die wel hun hart en ziel in de muziek steken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typische 3fm luisteraar die zijn eigen muzieksmaak beter vindt dan die van een ander...
Het probleem bij jou is dat jij wat jij vindt als een feit ziet en niet als een mening. En dat is een beetje een nare eigenschap die helaas bij veel 3fm luisteraars terug te vinden is. Meestal worden deze luisteraars ook wel als alternatief aangewezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hou van muziek idd en verdiep mij in de diverse genres. Altijd al gedaan. Dan kom je tot de ontdekking dat bijvoorbeeld die happy hardcore een grote gimmick is. Heb jij je verdiept in de house uit die tijd? Dan weet je toch ook dat het slappe aftreksels zijn van wel creatieve en innovatieve muziek. Gemaakt door mensen die wel hun hart en ziel in de muziek steken.
Vanaf de nineties zijn we qua 3fm er zeker op vooruit gegaan, vooral als ik nu weer hoor wat voor poep er destijds doorging als 'popmuziek'.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Ja, als je van muziek houdt en verder kijkt dan je neus lang is dan ben je tegenwoordig alternatiefquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het probleem bij jou is dat jij wat jij vindt als een feit ziet en niet als een mening. En dat is een beetje een nare eigenschap die helaas bij veel 3fm luisteraars terug te vinden is. Meestal worden deze luisteraars ook wel als alternatief aangewezen.
Het 90's week isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, als je van muziek houdt en verder kijkt dan je neus lang is dan ben je tegenwoordig alternatief.
En jij luistert 3fm omdat?
Misschien dat alle leuke creatieve stromingen commercieel werden (house, hiphop waardoor er hiphouse ontstondquote:
Eng denkwereldje? Ik vind je een beetje raar. Als je goed leest, dan lees je dat ik alle genres luister omdat ik dat interessant vind. Pas dan kun je een mening vormen over muziek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het 90's week is.
Even serieus. Ik luister 3fm omdat ik een vrij brede muzieksmaak heb. Ik heb niets met r&b of rap, maar moet ik dan maar meteen concluderen dat dat geen goede muziek is? Jij doet dat wel, dat is een beetje een eng denkwereldje waar je in zit.
Een hele post gemaakt om vervolgens met deze zinnen exact te beschrijven wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef cosmick het volgende:
En ik hou van goede muziek, misschien dat je dat niet snapt. Als jij Paul Elstak goede muziek vind maken, dan zit er een steekje bij je los dude.
Hopelijk heb je wel verstand van voetbalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een hele post gemaakt om vervolgens met deze zinnen exact te beschrijven wat ik bedoel.
Hulde.
en net op tijd gelukt dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:ow shit ik moet nog even snel stemmen
Je hoefde niets terug te zeggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel verstand van voetbal.
Vind ik ook. Muziek voor elk moment en stemmingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Of in ieder geval van elk genre wel iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |