Mwah, op wat uitzonderingen na vind ik het nog wel ok. Rabbering zal straks wel weer voor heel wat zapmomenten zorgen ben ik bangquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja gelukkig. Wat een zaadmuziek zeg, de afgelopen paar dagen. Ekdom spant de kroon vanochtend.
Een van de meest irritante, zeikerige, zeurderige nummers, zo niet het meest irritante, zeikerige en zeurderige nummer of all timesquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een van de meest irritante, zeikerige, zeurderige nummers, zo niet het meest irritante, zeikerige en zeurderige nummer of all times.
volgens mij kun jij beter Arrow luisteren en af en toe omzappen voor de DJ'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Nou liever jaren 90 hits, foute jaren 90 nummers dan de programmering die je standaard hoort eerlijkgezegd
Krijgen we straks weer Rihanne, The Opposites, 30 seconds to Mars, Good Charlotte en een hoop Engelse troep...Nou nee dank je
Ik luister eigenlijk alleen 3fm voor die paar leuke nummertjes die ze wel draaien...GnR, Pearl Jam en wat oude classics etc....
En de DJ's zijn wel leuk
Ben jij muziekhater ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef Qunix het volgende:
Grappig hoe de reguliere 3FM luisteraars zich ergeren nu
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben jij muziekhater ofzo?
Ik zie jou jubelen iedere keer dat ze van die goedkope achterbuurtbagger draaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Liefs uit Londennog steeds één van de leukste liedjes van Blof
Nee, ben ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie jou jubelen iedere keer dat ze van die goedkope achterbuurtbagger draaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Nog maar 2 dagen...'
Ja gelukkig. Wat een zaadmuziek zeg, de afgelopen paar dagen. Ekdom spant de kroon vanochtend.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Liefs uit Londennog steeds één van de leukste liedjes van Blof
Zekers.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Heren, heren, rustig. Kunnen we het er niet gewoon op houden dat er heel veel verschillende smaken zijn wanneer het komt op muziekkeuze, en dat 3FM juist heel goed haar best doet om een gevarieerd aanbod te doen zodat er voor bijna iedereen wat wils is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |