Dat dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:22 schreef SilentChaos het volgende:
Ik mag Ali B wel als persoon, ik vind'm wel komisch
Die zangeres van K's Choice, geniaal gezongen weer (Cos zal't wel weer te hijgerig vinden)...
Maar oh wat een lelijk wijfMeteen m'n hele beeld verpest bij zo'n geile stem!
13,50 gewonnen gister in de staatsloterij![]()
Was een cadeau van m'n zus, dat lot, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen!
Ali B kan helemaal niks, net zoals zo'n Lange Frans. Waarom al die aandacht?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
k mag Ali B wel als persoon, ik vind'm wel komisch
Die zangeres van K's Choice, geniaal gezongen weer (Cos zal't wel weer te hijgerig vinden )...
Maar oh wat een lelijk wijf Meteen m'n hele beeld verpest bij zo'n geile stem!
13,50 gewonnen gister in de staatsloterij Was een cadeau van m'n zus, dat lot, dus dat is dan wel weer mooi meegenomen!
Dat dus
Ik kan nu een heel verhaal gaan houden, ondersteund met rechtbank documenten, waarom ik denk dat hij onschuldig is, maar dat laat ik maar ff zittenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toen wisten we al die dingen nog niet.
Ik had er nachtmerries vannacht.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 09:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vind dat ze niet alles moeten terughalen uit de 90's. Dat hakken van gister
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik had er nachtmerries vannacht.
Toen ik trouwens gisteravond op Discovery zapte zag ik weer die kop van Elstak. Docu over voetbal hooligans
.
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:04 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik had eergister ook gedroomd over de jaren 90. Ging over Sinterklaas.
Dat was een geniale aflevering van Debiteuren Crediteuren!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?.
Nee, het was anders. Maar heel wazig.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:05 schreef cosmick het volgende:
[..]
Moest je in de zak? Of moest je bepaalde handelingen verrichten bij de Goed Heiligman?.
Met hier en daar een dieptepuntquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:13 schreef cosmick het volgende:
Hmm, de muziek is nu al leuker dan gisteren de hele dag.
+1 voorspelbaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Met hier en daar een dieptepunt.
quote:
Laat dan gelijjk dat Guns 'n Roses ook achterwege. Ik blijf mijn keel schrapen als ik naar die schreeuwlelijk moet luisterenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Geen lijst zonder U2? Nou echt wel, dat is namelijk een godsgeschenk, een lijst ZONDER U2
En toch vrees ik dat het niet gaat gebeuren...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Geen lijst zonder U2? Nou echt wel, dat is namelijk een godsgeschenk, een lijst ZONDER U2
Mwah, op wat uitzonderingen na vind ik het nog wel ok. Rabbering zal straks wel weer voor heel wat zapmomenten zorgen ben ik bangquote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ja gelukkig. Wat een zaadmuziek zeg, de afgelopen paar dagen. Ekdom spant de kroon vanochtend.
Een van de meest irritante, zeikerige, zeurderige nummers, zo niet het meest irritante, zeikerige en zeurderige nummer of all timesquote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:08 schreef cosmick het volgende:
[..]
Een van de meest irritante, zeikerige, zeurderige nummers, zo niet het meest irritante, zeikerige en zeurderige nummer of all times.
volgens mij kun jij beter Arrow luisteren en af en toe omzappen voor de DJ'squote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
Nou liever jaren 90 hits, foute jaren 90 nummers dan de programmering die je standaard hoort eerlijkgezegd
Krijgen we straks weer Rihanne, The Opposites, 30 seconds to Mars, Good Charlotte en een hoop Engelse troep...Nou nee dank je
Ik luister eigenlijk alleen 3fm voor die paar leuke nummertjes die ze wel draaien...GnR, Pearl Jam en wat oude classics etc....
En de DJ's zijn wel leuk
Ben jij muziekhater ofzo?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:11 schreef Qunix het volgende:
Grappig hoe de reguliere 3FM luisteraars zich ergeren nu
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ben jij muziekhater ofzo?
Ik zie jou jubelen iedere keer dat ze van die goedkope achterbuurtbagger draaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Liefs uit Londennog steeds één van de leukste liedjes van Blof
Nee, ben ik niet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zie jou jubelen iedere keer dat ze van die goedkope achterbuurtbagger draaien
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 10:56 schreef EdvandeBerg het volgende:
'Nog maar 2 dagen...'
Ja gelukkig. Wat een zaadmuziek zeg, de afgelopen paar dagen. Ekdom spant de kroon vanochtend.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef EdvandeBerg het volgende:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:21 schreef rubbereend het volgende:
Liefs uit Londennog steeds één van de leukste liedjes van Blof
Zekers.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Heren, heren, rustig. Kunnen we het er niet gewoon op houden dat er heel veel verschillende smaken zijn wanneer het komt op muziekkeuze, en dat 3FM juist heel goed haar best doet om een gevarieerd aanbod te doen zodat er voor bijna iedereen wat wils is?
De muziek is daarentegen fantastisch. Ben het er mee eens dat het niet allemaal even goed was toen, maar ik vind Naakt Onder De Hemel nog steeds het mooiste album van Bløf...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Blof has come a long way. Umoja is best te verteren, maar die ellende van vroeger...
De zoute zee slaakt een diepe zilte zucht![]()
Wat een sinterklaasniveau hedden die teksten destijds. Rijmelarij van likmevessie!
Laten we dat doenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Heren, heren, rustig. Kunnen we het er niet gewoon op houden dat er heel veel verschillende smaken zijn wanneer het komt op muziekkeuze, en dat 3FM juist heel goed haar best doet om een gevarieerd aanbod te doen zodat er voor bijna iedereen wat wils is?
Over goede smaak valt te twisten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Typische 3fm luisteraar die zijn eigen muzieksmaak beter vindt dan die van een ander...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Over goede smaak valt te twisten.
Het feit dat Rabbering denkt een teletubbie-middag te moeten lassen getuigt meer van wansmaak.
Ik hou van muziek idd en verdiep mij in de diverse genres. Altijd al gedaan. Dan kom je tot de ontdekking dat bijvoorbeeld die happy hardcore een grote gimmick is. Heb jij je verdiept in de house uit die tijd? Dan weet je toch ook dat het slappe aftreksels zijn van wel creatieve en innovatieve muziek. Gemaakt door mensen die wel hun hart en ziel in de muziek steken.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Typische 3fm luisteraar die zijn eigen muzieksmaak beter vindt dan die van een ander...
Het probleem bij jou is dat jij wat jij vindt als een feit ziet en niet als een mening. En dat is een beetje een nare eigenschap die helaas bij veel 3fm luisteraars terug te vinden is. Meestal worden deze luisteraars ook wel als alternatief aangewezen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:40 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik hou van muziek idd en verdiep mij in de diverse genres. Altijd al gedaan. Dan kom je tot de ontdekking dat bijvoorbeeld die happy hardcore een grote gimmick is. Heb jij je verdiept in de house uit die tijd? Dan weet je toch ook dat het slappe aftreksels zijn van wel creatieve en innovatieve muziek. Gemaakt door mensen die wel hun hart en ziel in de muziek steken.
Vanaf de nineties zijn we qua 3fm er zeker op vooruit gegaan, vooral als ik nu weer hoor wat voor poep er destijds doorging als 'popmuziek'.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:26 schreef Broekie het volgende:
Ja, als je van muziek houdt en verder kijkt dan je neus lang is dan ben je tegenwoordig alternatiefquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het probleem bij jou is dat jij wat jij vindt als een feit ziet en niet als een mening. En dat is een beetje een nare eigenschap die helaas bij veel 3fm luisteraars terug te vinden is. Meestal worden deze luisteraars ook wel als alternatief aangewezen.
Het 90's week isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ja, als je van muziek houdt en verder kijkt dan je neus lang is dan ben je tegenwoordig alternatief.
En jij luistert 3fm omdat?
Misschien dat alle leuke creatieve stromingen commercieel werden (house, hiphop waardoor er hiphouse ontstondquote:
Eng denkwereldje? Ik vind je een beetje raar. Als je goed leest, dan lees je dat ik alle genres luister omdat ik dat interessant vind. Pas dan kun je een mening vormen over muziek.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:52 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Het 90's week is.
Even serieus. Ik luister 3fm omdat ik een vrij brede muzieksmaak heb. Ik heb niets met r&b of rap, maar moet ik dan maar meteen concluderen dat dat geen goede muziek is? Jij doet dat wel, dat is een beetje een eng denkwereldje waar je in zit.
Een hele post gemaakt om vervolgens met deze zinnen exact te beschrijven wat ik bedoel.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef cosmick het volgende:
En ik hou van goede muziek, misschien dat je dat niet snapt. Als jij Paul Elstak goede muziek vind maken, dan zit er een steekje bij je los dude.
Hopelijk heb je wel verstand van voetbalquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:58 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een hele post gemaakt om vervolgens met deze zinnen exact te beschrijven wat ik bedoel.
Hulde.
en net op tijd gelukt dusquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:54 schreef rubbereend het volgende:ow shit ik moet nog even snel stemmen
Je hoefde niets terug te zeggen hoorquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:02 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hopelijk heb je wel verstand van voetbal.
Vind ik ook. Muziek voor elk moment en stemmingquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:18 schreef SilentChaos het volgende:
Of in ieder geval van elk genre wel iets
Een DVD van Pittige tijdenquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:34 schreef Qunix het volgende:
Pittige tijden.... Carlo en Irene waren wel mijn helden met Telekids
Hij haakte slim in op de hiphouse-rage maar gebruikte toch veel James-Brown- en swingbeatachtige samples. Erg leuk idd, vooral "the Chief". Daarvoor heeft ie wel wat "serieuzere" hiphopplaatjes gemaakt trouwens met Orlando "DJ Fix" Voorn.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:30 schreef Glacier het volgende:
Tony Scott
Vaag eigenlijk, ik ben geen rap/r&b fan, maar dit vind ik wel erg leuk om weer eens te horen
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:36 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke gaat uit d'r dak met cijfers: http://bartarens.nl.angry(...)gles%2C%20part%2010/
Early eighties Hazes heeft best goede momenten gehad; 'Gewoon André' is een leuke plaat.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind ik ook. Muziek voor elk moment en stemming. Alleen Hazes luister ik niet, maar zo'n nummer van de Drie J's (..) vind ik nog best geinig.
Verder zal ik er niet over zeuren omdat bepaalde mensen zonder smaak zich bijzonder aangevallen voelen.
Vraag me af wie hier een steekje los heeftquote:Op donderdag 11 oktober 2007 11:56 schreef cosmick het volgende:
[..]
Eng denkwereldje? Ik vind je een beetje raar. Als je goed leest, dan lees je dat ik alle genres luister omdat ik dat interessant vind. Pas dan kun je een mening vormen over muziek.
En ik hou van goede muziek, misschien dat je dat niet snapt. Als jij Paul Elstak goede muziek vind maken, dan zit er een steekje bij je los dude.
WHAHAHAHAAAquote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:36 schreef Sirolf het volgende:
Annemieke gaat uit d'r dak met cijfers: http://bartarens.nl.angry(...)gles%2C%20part%2010/
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 12:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Vind ik ook. Muziek voor elk moment en stemming. Alleen Hazes luister ik niet, maar zo'n nummer van de Drie J's (..) vind ik nog best geinig.
Verder zal ik er niet over zeuren omdat bepaalde mensen zonder smaak zich bijzonder aangevallen voelen.
Dit komt ook wel volwassen overquote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]. Je hebt het discussievermogen van een naaktslak. Kleutertje
.
Hou nou toch gewoon eens ff op met elkaar af te zeiken...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 13:16 schreef Da_Sandman het volgende:. Je hebt het discussievermogen van een naaktslak. Kleutertje
.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:23 schreef avw1982 het volgende:
De intro van Buddy Holly blijft geweldig.![]()
exact de post die ik in gedachte hoorde toen ik net bezig wasquote:
quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 15:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
exact de post die ik in gedachte hoorde toen ik net bezig was
Niet te zoetsappig?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het andere materiaal van Amanda Marshall is ook prima. 3 albums.
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
[..]![]()
.
Het andere materiaal van Amanda Marshall is ook prima. 3 albums.
Ja, geweldig. Ben benieuwd of die gasten nog actief zijn trouwensquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wow! Is dit Ocean Colour Scene?
Ze hebben in april dit jaar nog een album uitgebracht iigquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:30 schreef cosmick het volgende:
Ja, geweldig. Ben benieuwd of die gasten nog actief zijn trouwens.
"On The Leyline" zie ik idd. Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 oktober 2007 16:32 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ze hebben in april dit jaar nog een album uitgebracht iig
Kijk eens in je plaatselijke AH?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 18:11 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarom draaien ze die californiasoep reclame toch steeds. Die reclame is letterlijk zo uitgezonden in de jaren '60! (google maar op california soep commercial), maar dat hele spul wordt al jaren niet meer gemaakt!
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 23:22 schreef Broekie het volgende:
3FM 90s Request MetMichiel - Bloodhound Gang
3FM 90s Request MetMichiel Raggende Mannen.
Muziek!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:10 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ehm... Volgens mij heeft een piraat hier 3fm overgenomen... WAT IS DIT?
O yeah, super! Vooral met dat lange introquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:11 schreef Timo20 het volgende:
Aphex Twin![]()
Waarschijnlijk wel 1 van de beste clips van de 90`s![]()
![]()
ja!quote:
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
O yeah, super! Vooral met dat lange intro! Waanzinnig.
Die videoclip is geproduceerd door Chris "Rubber Johnny" Cunninham; hij heeft dit http://www.youtube.com/watch?v=0GTaqIwGpj8 ook gemaakt voor Squarepusherquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=1P3Wc-37pC4
De eerste stereo dj-tafelquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Wisten jullie dag het vandaag extra feest is op 3FM? http://www.rtvnoord.nl/home/home_dezedag.asp
dank voor de tip!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Wisten jullie dag het vandaag extra feest is op 3FM? http://www.rtvnoord.nl/home/home_dezedag.asp
Het is dat Herman van Veen - Hilversum III uit 1983 komt, anders had je die kunnen requesten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:26 schreef -Hans- het volgende:
Met verticale schuiven !quote:
En mijn mengpaneeltje ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar? Hebben mijn mixertjes ook:
Mag ik zeggen dat ik dat best een leuke plaat vind?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dat Herman van Veen - Hilversum III uit 1983 komt, anders had je die kunnen requesten.
Sprookjesmuziekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Oohhh maar Valencia - Gaia is best een leuke plaat hoor (vind ik dan he)
uuhhm, verdomd ja hebt gelijk...! en gezien het plaatje bedoelen ze ook niet horizontale schuiven, vaag..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar? Hebben mijn mixertjes ook:
Vooral het gedeelte waar hij in toonhoogte heel hoog gaat, geweldig !quote:
Daar ging de link naar de tv noord site ook over.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Vandaag is ook de dag dat 3FM officieel startte. (1965)
Dat bedoelden ze wel, want als je het onderschrift van de foto leest staat daar dat het een foto is van de eerste Stereo mixer. En de tekst verder naar beneden meldt:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, verdomd ja hebt gelijk...! en gezien het plaatje bedoelen ze ook niet horizontale schuiven, vaag..
Maar ik ben het met je eens, het staat er nogal krom. Nouja, er had dus gewoon "horizontaal" moeten staan.quote:De eerste d.j.-tafel was een monotafel die veel diskjockeys onhandig vonden omdat de schuiven verticaal bediend moesten worden. Bij latere (stereo-)tafels was dat euvel verholpen.
Heeft niet iedere serieus genomen DJ Tafel verticale schuiven?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met verticale schuiven !![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is zo'n vette plaat van Charly en Theo
Ja, die dingen zaten volgens mij altijd al verticaal. Misschien waren het vroeger draaiknoppen, daar kan ik mij nog wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Broekie het volgende:
Maar ik ben het met je eens, het staat er nogal krom. Nouja, er had dus gewoon "horizontaal" moeten staan.
En roken achter hun bureau jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze drinken zelfs bier en doen maffe dansjes, en worden er nog voor betaald ook.
Horizontale schuiven idd!!! Opzich heb je maar een "balance" nodig, dus ze zullen wel ergens anders voor dienenquote:
Bah, wat viesquote:
Bo-bo-bo-kito fuck the zoo..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat zingt dat mannetje nou? Blijdorp?
Probeer eens te solliciteren bij de lokale omroep!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bah, wat vies.
Dat van Sirolf wil ik ook wel als baan later.
Als Feivel groot is, wil Feivel achter een mengpaneel staan, en een microfoon voor z'n smoel.
Floooooooorisje! Ik ben 14.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer eens te solliciteren bij de lokale omroep!
Je moet ergens beginnen namelijk...
Zit ik al, morgen weer!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dus?
Dan probeer je een internetradiostation.
Eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Die brandmelder-reclame is IRRITANT trouwens...
Ik zette eergisteren de radio aan en 'viel midden in' dat piepje, ik dacht even dat 't laatste uur van m'n stereotorentje had geslagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Die brandmelder-reclame is IRRITANT trouwens...
Dus je belde de Expert die zei: "Nee, dat is de reclame maar".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zette eergisteren de radio aan en 'viel midden in' dat piepje, ik dacht even dat 't laatste uur van m'n stereotorentje had geslagen.![]()
Hij is zelfs op de TV te zien/horen (vóóral horen!)...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zette eergisteren de radio aan en 'viel midden in' dat piepje, ik dacht even dat 't laatste uur van m'n stereotorentje had geslagen.![]()
Nou, na een paar seconden had ik 't wel door hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je belde de Expert die zei: "Nee, dat is de reclame maar".
we zijn hier echt te druk! Michiel probeert wel te lezen, maar reageren lukt hem sowieso nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha, waar blijft Veenstra toch in ons topic?
Laat die mensen eens met rust, die zijn aan het werkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha, waar blijft Veenstra toch in ons topic?
Werkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat die mensen eens met rust, die zijn aan het werk
Robbie Valentine - Over and over againquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Welk nummer werd er nou iets voor half 8 gedraaid wat de file-meneer een radio 2 plaat vond en een kaasplaat ofzona freddy mercury dacht ik
Wie weet het?
Indatgeval zal ik wat flessen water klaarzetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
we zijn hier echt te druk! Michiel probeert wel te lezen, maar reageren lukt hem sowieso niet
Waar FOK!Ken een onderdeel van isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat die mensen eens met rust, die zijn aan het werk
jaaaaa i luv youquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Valentine - Over and over again
Beastie Boys don't you let the beat UNNNNNNNNDDDURRRRRRRRRRRRRROP!
echt niet.... dat doe ik uit vrije wil...staat niets over in mijn contractquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waar FOK!Ken een onderdeel van is![]()
Klopt! En dat al 20 jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Qunix het volgende:
Beastie Boys blijven goed.
Zou er wel inmoeten staan, word het een stuk gezelliger van!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
echt niet.... dat doe ik uit vrije wil...staat niets over in mijn contract![]()
Zag ik ook al op z'n schermquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Zeg Michiel, een beetje vieze foto's kijken hè!? Foei!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef Broekie het volgende:
Gevonden!
[ afbeelding ]
De channels liggen hier toch duidelijk horizontaal.
Dream onquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou er wel inmoeten staan, word het een stuk gezelliger van!
Die gast vond die plaat dus ook niet zoveel soepsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Flikker op met die klote spookrijder. Mafkees!!!!! (spookrijder dus)!!!
Tsja, schijnbaar..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:44 schreef cosmick het volgende:
Die gast vond die plaat dus ook niet zoveel soeps.
Irene moors had ook zoiets toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef Cee het volgende:
Je had toch ook nog een travestieten-versie, met Tina, Tessa en Toos?
Geen idee. 'k weet wel dat de meiden van KUS het nummer gecovered hebben op hun eerste album.quote:
Dat zal het zijn..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat Carlo en Irene het in Pittige Tijden eens gedaan hebben?
Take That? Nou, ik keek gisteren "Stardust" en tijdens de aftiteling werd er een aardig nummer voorgeschoteld.... bleek TT te zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Cee het volgende:
Ben er weer vandoor. Mocht dit uur nog *nsync of Take That worden gedraaid, ik was m'n handen in onschuld.![]()
Yep. Ben benieuwd waarmee Michiel afsluit. Hoop met z'n persoonlijke 90s favoriet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De laatste MetMichiel van de 90s Request!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |