En mijn mengpaneeltje ook.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar? Hebben mijn mixertjes ook:
Mag ik zeggen dat ik dat best een leuke plaat vind?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is dat Herman van Veen - Hilversum III uit 1983 komt, anders had je die kunnen requesten.
Sprookjesmuziekquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:39 schreef -Hans- het volgende:
Oohhh maar Valencia - Gaia is best een leuke plaat hoor (vind ik dan he)
uuhhm, verdomd ja hebt gelijk...! en gezien het plaatje bedoelen ze ook niet horizontale schuiven, vaag..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Da's toch niet zo raar? Hebben mijn mixertjes ook:
Vooral het gedeelte waar hij in toonhoogte heel hoog gaat, geweldig !quote:
Daar ging de link naar de tv noord site ook over.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef Feivel1 het volgende:
Vandaag is ook de dag dat 3FM officieel startte. (1965)
Dat bedoelden ze wel, want als je het onderschrift van de foto leest staat daar dat het een foto is van de eerste Stereo mixer. En de tekst verder naar beneden meldt:quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
uuhhm, verdomd ja hebt gelijk...! en gezien het plaatje bedoelen ze ook niet horizontale schuiven, vaag..
Maar ik ben het met je eens, het staat er nogal krom. Nouja, er had dus gewoon "horizontaal" moeten staan.quote:De eerste d.j.-tafel was een monotafel die veel diskjockeys onhandig vonden omdat de schuiven verticaal bediend moesten worden. Bij latere (stereo-)tafels was dat euvel verholpen.
Heeft niet iedere serieus genomen DJ Tafel verticale schuiven?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Met verticale schuiven !![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA dit is zo'n vette plaat van Charly en Theo
Ja, die dingen zaten volgens mij altijd al verticaal. Misschien waren het vroeger draaiknoppen, daar kan ik mij nog wat bij voorstellen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:44 schreef Broekie het volgende:
Maar ik ben het met je eens, het staat er nogal krom. Nouja, er had dus gewoon "horizontaal" moeten staan.
En roken achter hun bureau jaquote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze drinken zelfs bier en doen maffe dansjes, en worden er nog voor betaald ook.
Horizontale schuiven idd!!! Opzich heb je maar een "balance" nodig, dus ze zullen wel ergens anders voor dienenquote:
Bah, wat viesquote:
Bo-bo-bo-kito fuck the zoo..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wat zingt dat mannetje nou? Blijdorp?
Probeer eens te solliciteren bij de lokale omroep!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Bah, wat vies.
Dat van Sirolf wil ik ook wel als baan later.
Als Feivel groot is, wil Feivel achter een mengpaneel staan, en een microfoon voor z'n smoel.
Floooooooorisje! Ik ben 14.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Probeer eens te solliciteren bij de lokale omroep!
Je moet ergens beginnen namelijk...
Zit ik al, morgen weer!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja, dus?
Dan probeer je een internetradiostation.
Eens.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Die brandmelder-reclame is IRRITANT trouwens...
Ik zette eergisteren de radio aan en 'viel midden in' dat piepje, ik dacht even dat 't laatste uur van m'n stereotorentje had geslagen.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:04 schreef Sirolf het volgende:
Die brandmelder-reclame is IRRITANT trouwens...
Dus je belde de Expert die zei: "Nee, dat is de reclame maar".quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zette eergisteren de radio aan en 'viel midden in' dat piepje, ik dacht even dat 't laatste uur van m'n stereotorentje had geslagen.![]()
Hij is zelfs op de TV te zien/horen (vóóral horen!)...quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zette eergisteren de radio aan en 'viel midden in' dat piepje, ik dacht even dat 't laatste uur van m'n stereotorentje had geslagen.![]()
Nou, na een paar seconden had ik 't wel door hoor.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:07 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Dus je belde de Expert die zei: "Nee, dat is de reclame maar".
we zijn hier echt te druk! Michiel probeert wel te lezen, maar reageren lukt hem sowieso nietquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha, waar blijft Veenstra toch in ons topic?
Laat die mensen eens met rust, die zijn aan het werkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:15 schreef Feivel1 het volgende:
Maricha, waar blijft Veenstra toch in ons topic?
Werkquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat die mensen eens met rust, die zijn aan het werk
Robbie Valentine - Over and over againquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Welk nummer werd er nou iets voor half 8 gedraaid wat de file-meneer een radio 2 plaat vond en een kaasplaat ofzona freddy mercury dacht ik
Wie weet het?
Indatgeval zal ik wat flessen water klaarzetten.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:21 schreef Maricha het volgende:
[..]
we zijn hier echt te druk! Michiel probeert wel te lezen, maar reageren lukt hem sowieso niet
Waar FOK!Ken een onderdeel van isquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:22 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Laat die mensen eens met rust, die zijn aan het werk
jaaaaa i luv youquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Robbie Valentine - Over and over again
Beastie Boys don't you let the beat UNNNNNNNNDDDURRRRRRRRRRRRRROP!
echt niet.... dat doe ik uit vrije wil...staat niets over in mijn contractquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:26 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Waar FOK!Ken een onderdeel van is![]()
Klopt! En dat al 20 jaarquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:25 schreef Qunix het volgende:
Beastie Boys blijven goed.
Zou er wel inmoeten staan, word het een stuk gezelliger van!quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:28 schreef Maricha het volgende:
[..]
echt niet.... dat doe ik uit vrije wil...staat niets over in mijn contract![]()
Zag ik ook al op z'n schermquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:35 schreef Broekie het volgende:
Zeg Michiel, een beetje vieze foto's kijken hè!? Foei!
quote:Op donderdag 11 oktober 2007 19:54 schreef Broekie het volgende:
Gevonden!
[ afbeelding ]
De channels liggen hier toch duidelijk horizontaal.
Dream onquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Zou er wel inmoeten staan, word het een stuk gezelliger van!
Die gast vond die plaat dus ook niet zoveel soepsquote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:39 schreef -Hans- het volgende:
Flikker op met die klote spookrijder. Mafkees!!!!! (spookrijder dus)!!!
Tsja, schijnbaar..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:44 schreef cosmick het volgende:
Die gast vond die plaat dus ook niet zoveel soeps.
Irene moors had ook zoiets toch?quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:52 schreef Cee het volgende:
Je had toch ook nog een travestieten-versie, met Tina, Tessa en Toos?
Geen idee. 'k weet wel dat de meiden van KUS het nummer gecovered hebben op hun eerste album.quote:
Dat zal het zijn..quote:Op donderdag 11 oktober 2007 20:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien dat Carlo en Irene het in Pittige Tijden eens gedaan hebben?
Take That? Nou, ik keek gisteren "Stardust" en tijdens de aftiteling werd er een aardig nummer voorgeschoteld.... bleek TT te zijnquote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:07 schreef Cee het volgende:
Ben er weer vandoor. Mocht dit uur nog *nsync of Take That worden gedraaid, ik was m'n handen in onschuld.![]()
Yep. Ben benieuwd waarmee Michiel afsluit. Hoop met z'n persoonlijke 90s favoriet.quote:Op donderdag 11 oktober 2007 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
De laatste MetMichiel van de 90s Request!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |