Dat valt ook wel mee hoor.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:07 schreef antiroos het volgende:
nu al slapen? Allemaal?! Wat ongezellig!
Mja, we hebben gedaan wat we konden, maar het mocht niet baten.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:14 schreef antiroos het volgende:
jammer van de sinterklaas intocht op tv he>?
Volgend jaar moet michiel even regelen met de nps of wat dan ook dat de spandoeken in beeld komenquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, we hebben gedaan wat we konden, maar het mocht niet baten.
Och, volgend jaar mogen jullie het zelf gaan proberen. Misschien hebben jullie dan meer geluk. [afbeelding]
Wie? Wat? Waar?quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Volgend jaar moet michiel even regelen met de nps of wat dan ook dat de spandoeken in beeld komen.
Sirolf we werden genoemd door roosje.
Hij zit/zat dus op een paar kilometer afstand van hier.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:29 schreef Marc63 het volgende:
Lol! Domien heeft zojuist een frappuccino gehaald
http://domienverschuuren.(...)4288/%0AGevonden%21/
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 november 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebelstopic Deel 7
Nogmaals, allemaal even mijn post lezen
.
Dank jequote:
Helaas was het vorige week weer een Hiro-loze aflevering. Ik vind sowieso dat zijn verhaallijn tot nu toe enorm zuigt. Nou ja... dat doen de meeste verhaallijnen tot nu toe. Dan leek er na 2 weken geleden eindelijk schot in de zaak te komen en dan krijg je weer zo'n Four Months Ago aflevering. Was wel boeiend, maar ik wilde toch graag weten hoe het nou verder ging met Peter en Adam.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:37 schreef antiroos het volgende:
ik heb eerlijk gezegd nooit gekeken, maar volgens mij komt ie pas rond zes uur smorgens onze tijd beschikbaar. die gasten aan de andere klant van de oceaan moeten m eerst omzetten naar internet files he? En dan een uurtje of zes tijdverschil.... ben wel benieuwd, ik zag al een paar verslagen staan online, maar heb ze maar gauw dichtgeklikt... spannend!
Dat laatste zal wel lukken denk ik.quote:Op dinsdag 20 november 2007 01:54 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga naar bed. Antiroos succes met het programma, DaMook succes met je appartement en Sirolf succes met... euhm... slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |