Whehe ja das dan ook weer waarquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang ze de DVD niet integraal gaan uitzenden op 3FM (zonder beeld dus) heb ik er geen problemen mee...
Komt die niet uit '05?quote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Rise up!![]()
Zag laatste de eerste single van mr LaRock. Wist niet dat die plaat van Yves LaRock was, maar nu Rise Up zo'n hit is geworden zei de naam bij de aftiteling mij wat meer.Zou mij niets verbazen als Zookey (Lift your leg up) opnieuw wordt uitgebracht.
Klopt helemaal!quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Komt die niet uit '05?
quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
3FM zoekt nog een vette MH voor week 48?! Zoek niet verder, u hoort 'm nu op de radio !
Editors
quote:
quote:
Ik denk altijd als ik Krezip hoor, waaaar is die afstandsbedieningquote:Op maandag 19 november 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Moet bij de nieuwe single van Krezip telkens aan de Pinkpop uitvoering denken.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik de mannen die zaterdag naar Kampen zijn geweest, enorme helden vind! Echt top! Dank dank dank dank dank
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik de mannen die zaterdag naar Kampen zijn geweest, enorme helden vind! Echt top! Dank dank dank dank dank
Ik sluit me helemaal bij Floris aan. Al had ik dan iets anders gedaan dan het hele weekend op FOK! rondhangen als ik niet naar Kampen geweest wasquote:Op maandag 19 november 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
We vonden het zelf ook erg leuk om te doen, 't is weer eens wat anders dan het hele weekend op FOK! rondhangen.
Jij was gaan uitslapen tot een uur of 15?quote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me helemaal bij Floris aan. Al had ik dan iets anders gedaan dan het hele weekend op FOK! rondhangen als ik niet naar Kampen geweest was.
Graag gedaanquote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef cosmick het volgende:
Ik denk altijd als ik Krezip hoor, waaaar is die afstandsbediening.
Nee, dat zeker niet. Misschien was ik gaan thermaalbadderen en anders had ik me thuis vermaakt met uiteraard de Intocht op TV en nog wat DVD's die ik gekocht heb de afgelopen weken maar nog niet gekeken hebquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij was gaan uitslapen tot een uur of 15?
niks mis met dat briesjequote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Goed nieuws: Geen superstorm komend weekend
Of slecht nieuws natuurlijk voor de mensen die van een stevige wind houden (die lucht!!).
Als er maar niets kapot gaat enzo.quote:
Hoi borisz!quote:avond
Maar wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet hier [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |