Bron: RadioFreakquote:Eric Corton mag eenmalig een huwelijk sluiten
3FM-dj Eric Corton zal voor de Gemeente Den Haag op zondag 23 december eenmalig optreden als bijzonder ambtenaar van de burgerlijke stand en een huwelijk in het Glazen Huis inzegenen tijdens 3FM Serious Request. Al twee keer eerder werd er getrouwd in het Glazen Huis in gezelschap van de 3FM-dj’s, die zes dagen niet eten en 24 uur per dag radio maken. Vorig jaar bracht de bijzondere bruiloft 10.000 euro op voor de slachtoffers van landmijnen, het doel van de actie vorig jaar.
Het complete huwelijkspakket, inclusief trouwjurk, kostuum, bloemen, taart, honeymoon, vervoer en een Eric Corton als ambtenaar is georganiseerd door een professionele weddingplanner en wordt vanaf 10 december aangeboden op de Serious Request veiling via eBay.
Corton is nauw betrokken bij de actie waarbij 3FM jaarlijks aandacht vraagt en geld inzamelt voor een stille ramp. De dj reist traditioneel naar een locatie ergens ter wereld van waaruit hij voor de 3FM luisteraars verslag doet van de situatie ter plaatse om inzicht te geven in de problematiek. Zo ging hij in 2004 naar Darfur, in 2005 naar Congo en vorig jaar naar Cambodja. Onlangs reisde hij samen met het Rode Kruis naar de Centraal Afrikaanse Republiek om te ervaren wat de gevolgen zijn van gebrek aan schoon drinkwater op het dagelijkse leven.
3FM Serious Request staat dit jaar in het teken van water. Schoon water is van levensbelang, maar voor ruim één miljard mensen ter wereld niet vanzelfsprekend.
Als je C&S had geluisterd, had je het een uur geleden al gewetenquote:Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef Sirolf het volgende:
Corton heeft er een nieuw bijbaantje bij!
[..]
Bron: RadioFreak
Ik kijk wel uit!quote:Op maandag 19 november 2007 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je C&S had geluisterd, had je het een uur geleden al geweten
quote:Op maandag 19 november 2007 17:52 schreef Sirolf het volgende:
Vanochtend kwam ik toevallig de herhaling van het SchoolTV Weekjournaal tegen.
Raad eens wat er voor muziek zat achter een item met sinterklaas-blunders (van het paard af vallen e.d.)? Juist, Samimterklaas!
quote:
Zoals Jurre me terug smste: dat was voor de oplettende kijkerquote:
"Kijk jongens, en meisjes; dit is Veenstra Veenstra's schuld, door die pepernoten-boycot is de Sint teveel afgevallen"quote:Op maandag 19 november 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoals Jurre me terug smste: dat was voor de oplettende kijker
Zijn die bussen al op trouwens...?quote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef Broekie het volgende:
* Broekie deelt Bolletje Kruidnoten uit.
Nu mogen ze immers geknaagt worden! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef Broekie het volgende:
* Broekie deelt Bolletje Kruidnoten uit.
Nu mogen ze immers geknaagt worden! [ afbeelding ]
Neuh, die ene van zaterdag is nu half leeg en staat op m'n werk, de andere heb ik net hier thuis open gemaakt. Vandaar dat ik ook uitdeelquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die bussen al op trouwens...?
bijna..... (hebben vandaag uitgedeeld hier)quote:Op maandag 19 november 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Maricha/Michiel, is de 5 kilo-zak al op?
Nee helaas, ik heb er nog expliciet om gevraagd bij de platenmaatschappij, maar geen single...quote:Op maandag 19 november 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Brengen The Killers eigenlijk nog een single uit nu Sawdust in de winkels ligt? Ik heb inmiddels al Tranquilize (feat. Lou Reed), Sam's Town (Abbey Road Version) en Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) op de radio gehoord. Die laatste trouwens ook op MTV gezien.
text_only en mobile zijn pas snel!quote:Op maandag 19 november 2007 19:59 schreef Glacier het volgende:
Ik heb inmiddels de layout teruggezet op silver..gaat allemaal wat sneller
Dat wordt dan maar weer aanvragen geblazenquote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb er nog expliciet om gevraagd bij de platenmaatschappij, maar geen single...
O?quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb er nog expliciet om gevraagd bij de platenmaatschappij, maar geen single...
woopsquote:Op maandag 19 november 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Ennehm... Michiel, wat is NoorpoolFM (in je forumsig)?
Moet daar niet nog een D tussen...?
Heeft iemand een tijdmachine?quote:Op maandag 19 november 2007 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Bron: http://alternative.blog.n(...)_nederland_in_de_hmh
Het is nog even afwachten wanneer Mojo Concerts meer details over het concert bekend maakt. Volgens de mailing begint de normale voorverkoop voor de Nederlandse show op zaterdag 18 november. Met deze opmars richting wereldfaam kan het niet anders of we komen the Killers volgend jaar ook op alle grote zomerfestivals tegen. Ben jij deze week ook al bij het concert in Paradiso? Laat hier vooral weten wat je ervan vond en of de show beter was dan dat vreselijke, nieuwe album van ze.
Over single gesproken, wanneer komt Samimterklaas in de winkels te liggen?quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Och, zolang ze de DVD niet integraal gaan uitzenden op 3FM (zonder beeld dusquote:Op maandag 19 november 2007 20:30 schreef Timo20 het volgende:
Daar zitten we op te wachten: een dvd van Tokio Hotel![]()
![]()
Whehe ja das dan ook weer waarquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang ze de DVD niet integraal gaan uitzenden op 3FM (zonder beeld dus) heb ik er geen problemen mee...
Komt die niet uit '05?quote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Rise up!![]()
Zag laatste de eerste single van mr LaRock. Wist niet dat die plaat van Yves LaRock was, maar nu Rise Up zo'n hit is geworden zei de naam bij de aftiteling mij wat meer.Zou mij niets verbazen als Zookey (Lift your leg up) opnieuw wordt uitgebracht.
Klopt helemaal!quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Komt die niet uit '05?
quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
3FM zoekt nog een vette MH voor week 48?! Zoek niet verder, u hoort 'm nu op de radio !
Editors
quote:
quote:
Ik denk altijd als ik Krezip hoor, waaaar is die afstandsbedieningquote:Op maandag 19 november 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Moet bij de nieuwe single van Krezip telkens aan de Pinkpop uitvoering denken.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik de mannen die zaterdag naar Kampen zijn geweest, enorme helden vind! Echt top! Dank dank dank dank dank
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik de mannen die zaterdag naar Kampen zijn geweest, enorme helden vind! Echt top! Dank dank dank dank dank
Ik sluit me helemaal bij Floris aan. Al had ik dan iets anders gedaan dan het hele weekend op FOK! rondhangen als ik niet naar Kampen geweest wasquote:Op maandag 19 november 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
We vonden het zelf ook erg leuk om te doen, 't is weer eens wat anders dan het hele weekend op FOK! rondhangen.
Jij was gaan uitslapen tot een uur of 15?quote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me helemaal bij Floris aan. Al had ik dan iets anders gedaan dan het hele weekend op FOK! rondhangen als ik niet naar Kampen geweest was.
Graag gedaanquote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef cosmick het volgende:
Ik denk altijd als ik Krezip hoor, waaaar is die afstandsbediening.
Nee, dat zeker niet. Misschien was ik gaan thermaalbadderen en anders had ik me thuis vermaakt met uiteraard de Intocht op TV en nog wat DVD's die ik gekocht heb de afgelopen weken maar nog niet gekeken hebquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij was gaan uitslapen tot een uur of 15?
niks mis met dat briesjequote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Goed nieuws: Geen superstorm komend weekend
Of slecht nieuws natuurlijk voor de mensen die van een stevige wind houden (die lucht!!).
Als er maar niets kapot gaat enzo.quote:
Hoi borisz!quote:avond
Maar wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet hier [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |