quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarschuwing: De 3FM Webcams zijn down. Hierdoor zal uw FOK! 3FM Ervaring mogelijk niet volledig als gewenst zijn.
Dat, dus....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.quote:
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol isquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')
Ik ben er al een aantal onderweg. Je kan ze tegenwoordig weer op het balkon koelen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.
Jama Jama Jama, ik wou openenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol is
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Blond en ze helpen weer met de reality check![]()
De onderliggende gedachte was duidelijk dacht ik, maar....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten. [afbeelding]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is. [afbeelding]
Ben jij zo'n achtbaanfreak?! Leuk ja! Nou, ik zet nog maar net de tv aan enquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet dat je dat eerder zegt!![]()
Ik ben echt een 8baanfreak!![]()
Té grappig gewoon!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Samimterklaas op de achtergrond!
Het liefst zou ik de wereld over gaan om ze allemaal te doen. Vooral die King Da Ka! hoe vet. Ik had ook het geluk om bij de eerste 50 in de vliegende hollander te horen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n achtbaanfreak?! Leuk ja! Nou, ik zet nog maar net de tv aan en
puur bij toeval kwam ik op die zender uit. [afbeelding]
Damn die HIGH FIDELITY - SCREAM IF YOU WANT TO GO FASTER zou ik graag hebben... Arbeidsvitaminen verzamelcd dus.
Damn die Kingda Ka is wel gruwelijk! Mij niet gezien hoor...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Het liefst zou ik de wereld over gaan om ze allemaal te doen. Vooral die King Da Ka! hoe vet.
Netjes!quote:Ik had ook het geluk om bij de eerste 50 in de vliegende hollander te horen...
Kan mij niet beter, hoger, sneller, gekker genoeg zijn. En ik heb aan de Hollander mee gewerkt, vandaar het geluk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn die Kingda Ka is wel gruwelijk! Mij niet gezien hoor... [afbeelding]
[..]
Netjes! [afbeelding]
Dj Sandstorm jaarmix [afbeelding]
Vast een hele leuke ervaring? lijkt mij wel bijzonder om mee te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Kan mij niet beter, hoger, sneller, gekker genoeg zijn. En ik heb aan de Hollander mee gewerkt, vandaar het geluk.
Hey, Michael, leave our kids alone!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
We dont need no education....
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[afbeelding] great minds think alike [afbeelding]
Ik heb diezelfde fax gehad inderdaad....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een fax binnen dat het echt niet goed gaat bij Domino Day, het veld met de afbeelding van de FAX is niet omgevallen [afbeelding]
Prima!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een fax binnen dat het echt niet goed gaat bij Domino Day, het veld met de afbeelding van de FAX is niet omgevallen
Wellicht gaat SBS' eigen beeld via satteliet, en de duitsers via kabel/zender?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat het signaal van SBS iets achterloopt t.o.v. de Duitse RTL?! Vaag toch? Evenement is in Nederland maar toch loopt de Duitse RTL iets voor op SBS.
Zou heel goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wellicht gaat SBS' eigen beeld via satteliet, en de duitsers via kabel/zender?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat het signaal van SBS iets achterloopt t.o.v. de Duitse RTL?! Vaag toch? Evenement is in Nederland maar toch loopt de Duitse RTL iets voor op SBS.
dat is Radio Television Luxemburgquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
SBS gaat via luxemburg - sataliet weer terug naar Nederland toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
dat is Radio Television Luxemburg [afbeelding]
RTL schijnt het inderdaad zo te doen zoals jij beschrijft, maar misschien maakt het signaal van SBS ook wel een soort van "omweg". Kan mij nog wel voor de geest halen dat SBS en ook de Nederlandse RTL altijd iets achterlopen t.o.v. de Duitse RTL (F1 merk je dat altijd erg goed). Ik zal dat domino gedoe ook maar even gaan kijken, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja, sbs hoort niet bij de rtl group....![]()
Ik had het gehoord, maar dacht dat het een beetje overtrokken werd.... Schijnbaar niet dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Fijne plaat op TMF [afbeelding] (sharam - patt /party all the time)
Vermoed dat er weinig mensen zijn die nu 3FM luisteren. [afbeelding]
wtf?! Stilte voor de storm: Superstorm eind november? #3
Het is nog steeds die ene Engelse die het zegt, alle andere weermensen vinden hem nog steeds een idioot.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had het gehoord, maar dacht dat het een beetje overtrokken werd.... Schijnbaar niet dus.![]()
Tot morgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Tot morgen Broekie en Sirolf
Hey Hans!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Fijne plaat op TMF(sharam - patt /party all the time)
Vermoed dat er weinig mensen zijn die nu 3FM luisteren.
wtf?! Stilte voor de storm: Superstorm eind november? #3
Ik weet niet precies wat ik er van moet denken, maar het lijkt mij nogal overdreven. Afwachten wat het KNMI gaat roepen want daar heb ik wat meer vertrouwen in. Zeker als het Erwin Krol is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik had het gehoord, maar dacht dat het een beetje overtrokken werd.... Schijnbaar niet dus.![]()
Eej IedeK. !quote:
Tegen Lay-Back uit Kampen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik er van moet denken, maar het lijkt mij nogal overdreven. Afwachten wat het KNMI gaat roepen want daar heb ik wat meer vertrouwen in. Zeker als het Erwin Krol is.
[..]
Eej IedeK. !
omg wat is dat voor een monster uitslag zeg! tegen wie moest je spelen dan? Gezien de monsterlijke uitslag zal de derde helft ook wel gezellig zijn geweest.
Leuke naam, lay-back.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tegen Lay-Back uit Kampen.
En degene die het honderste punt maakte moest trakteren dus die derde helft was ook wel leuk idd.![]()
Maar wel zonder beeld... de webcam doet het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Straks lekker nachtegielen!
Ja het is op TV. Maar het ligt dus niet aan de cams.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:51 schreef Rojan_UK het volgende:
Is het nu wel op TV? Want, tenzij ze het licht in de studio hebben uitgedaan, zie ik op de webcams nog steeds nada...
Kennelijk niet. Maar ik zou zelf wel verwacht hebben dat als het aan de computer lag die de beelden processed, dat een bedrijf als 3FM deze inmiddels wel vervangen zou hebben. Jammer... de freaknacht is toch een heel andere ervaring zonder beelden...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja het is op TV. Maar het ligt dus niet aan de cams.
oohh jij hebt de fax dus ook al ontvangen maar schijnbaar is mijn fax niet heel snel..quote:Op zaterdag 17 november 2007 04:04 schreef Rojan_UK het volgende:
Vier uur en zoals iedere dag rebooten de servers en tadaa... de webcams doen het weer...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Sirolf en de rest hier vanuit Kampen! Het is helaas niet helemaal gelukt om op tv te komen, ook al zijn we de hele route afgelopen. Toen we het grote plein aan het einde van de route op kwamen lopen, begon net de adtiteling op tv...quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Dat is wel een beetje overdreven hoor, zelfs in Kampen vond ik het best meevallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Fucking sinterklaashele kuttrein vol met die koters, teringherrie dat ze maken
en die ouders je raar aankijken als je zegt dat het ook wel wat rustiger mag
Nederland
Wat mooi weer die nieuwe Keane
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh jij hebt de fax dus ook al ontvangen maar schijnbaar is mijn fax niet heel snel..
Woesjjjjjj...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...![]()
Dan zat je niet in dezelfde trein als ik. Ik probeerde een beetje te studeren, een conceptwoning te ontwerpen en dan heb ik ff m'n aandacht nodig. Dan verwacht ik in een stiltecoupé geen blerende kutkoters te hebben met tokkie-ouders die hun kind niet meer onder controle hebben. Mag hopen dat een piet een pepernoot keihard op hun voorhoofd heeft getyfd net zoals zo'n pikkebaas dat vanmiddag in het dorp bij mij deed toen ik van het station naar huis liepquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven hoor, zelfs in Kampen vond ik het best meevallen.![]()
* jaloers is op de fax van Rojan *quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...![]()
Helaas, het zat ons niet mee vandaag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Dat had je kunnen weten he, is altijd zo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Te gek man! uren luisteren en dan eindelijk de nummer 1. Wat zal het deze keer zijn, de Foo Fighters of misschien wel Groove Armada! Helaas, het is Jan Smit... Tsja.![]()
Vaak zijn het inderdaad de Nederlandse artiesten die op 1 staan. Nieuwe Megahit zou ook wel eens de nieuwe nummer 1 van Nederland kunnen worden. Top 10 van de hitlijsten is meestal niet zo heel spannend te noemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Sirolf het volgende:
Dat had je kunnen weten he, is altijd zo.![]()
* Sirolf is nu ook onderweg naar huis, met de auto
Ik ben al bezig met het videomateriaal...quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Broekie het volgende:
Even een foto-teaser: Glacier, Sirolf en Broekie op het perron van NS Station Kampen, nadat ze beseften dat ondanks alle inspanningen de poster helaas niet op TV geweest is:
[ afbeelding ]
Maar, ondanks dat hebben we er toch een gezellige dag van gemaakt, toch?
En keurig netjes de bus met pepernoten pas open getrokken toen we telefonisch bevestiging hebben gekregen dat de Sint voet aan wal gezet had.
Mjah, en de foto's zal ik wel weer verzamelen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het videomateriaal...
Achja, we hebben een leuke dag gehad. Ik heb net met een aantal mensen voetbal gekeken hier (nouja, meer gekletst, het voetbal was niet heel boeiend) en ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:01 schreef Broekie het volgende:
Zojuist even de intocht terug gekeken, de poster is alleen vanaf de zijkant heel even in beeld geweest, maar dat zie je alleen maar als je het weet. (Nadat de Huispiet en een andere piet aan een agent vragen of ze zijn paard mogen lenen, schakeld het beeld weer terug naar Sinterklaas en zie je rechts in beeld borden van een M&S. Daar stonden wij dus voor...).
Hadden we zo'n 100 meter de ene of de andere kant op gestaan waren we wel in beeld geweest. Puur een kwestie van ongelukkige timing wat betreft het overschakelen naar die andere pieten.
De poster zelf heeft het hele avontuur in ieder geval overleefd en ligt veilig bij mij thuis.
Misschien een idee om volgend jaar hem aan twee pieten mee te geven in de optocht zelf?
Hij's goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:16 schreef Sirolf het volgende:
En hier het videomateriaal van vandaag: http://nl.youtube.com/watch?v=xRR-v9Px-3Q
quote:
quote:
In de eerste helft had het al 4-0 of 5-0 moeten staan voor Nederland. De eerste helft was best goed en ook leuk om naar te kijken. De tweede helft was beduidend minder en toen het in de 83e minuut nog steeds maar 1-0 was, werd Nederland nerveus en kreeg Luxemburg nog een paar flinke kansen op de gelijkmaker..quote:Op zondag 18 november 2007 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om er na de eerste ronde al uit te liggen..heb gisteren toevallig wel het doelpunt gezien maar voor de rest heb ik het niet gezien. Hoor net wel op radio 1 dat het niet al te best was en dat we op het eind nog geluk hebben gehad.
Opzich hebben we wel goede aanvallers, maar ze scoren niet genoeg in Oranje..quote:Op zondag 18 november 2007 12:59 schreef borisz het volgende:
NL heeft een aanval om wereldkampioen mee te worden.
quote:Op zondag 18 november 2007 12:46 schreef Glacier het volgende:
In de eerste helft had het al 4-0 of 5-0 moeten staan voor Nederland. De eerste helft was best goed en ook leuk om naar te kijken. De tweede helft was beduidend minder en toen het in de 83e minuut nog steeds maar 1-0 was, werd Nederland nerveus en kreeg Luxemburg nog een paar flinke kansen op de gelijkmaker..
Misschien dat we de groepsfase doorkomen maar echt ver komen we denk ik niet, maar als ze het EK weten te winnen dan vind ik dat ook niet erg!quote:Ondanks dat ik het tegenovergestelde hoop, denk ik niet dat Oranje op het EK hoge ogen gaat gooien..hoewel we de groepsfase wel doorkomen denk ik
Dat ligt aan Marco, Ruud wordt topscoorder in Spanje, v persie schiet ze er in bij Arsenal. KJH bij ajax etc.quote:Op zondag 18 november 2007 13:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Opzich hebben we wel goede aanvallers, maar ze scoren niet genoeg in Oranje..
Dat denk ik ook, maar tot en met het EK zitten we aan Van Basten vast..quote:Op zondag 18 november 2007 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ligt aan Marco, Ruud wordt topscoorder in Spanje, v persie schiet ze er in bij Arsenal. KJH bij ajax etc.
Ze was op vakantie, maar het is toch wel prettig voor het zicht dat ze er weer isquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:Annemic is weer terug op de radio!
![]()
Editors. Fijne nieuwe single! waarom worden dat soort platen nooit MH?!
Sluit ik mij graag bij aan!quote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
Ze was op vakantie, maar het is toch wel prettig voor het zicht dat ze er weer is
* Sirolf ziet een PALLET hormonen langsvliegen hier.quote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze was op vakantie, maar het is toch wel prettig voor het zicht dat ze er weer is
En dan heeft Barbara het ook nog eens over Vibo's en ander sex-gerelateerd speelgoed.quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet een PALLET hormonen langsvliegen hier.
Oeh, goeie plaat!quote:Op zondag 18 november 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, een juweeltje nu op de radio! U2 - Electrical Storm![]()
dan wordt het weer dag en nacht 3FM kijken!quote:
Oohh het glazen huis! Ja, dat gaat weer tof worden.quote:Op zondag 18 november 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
dan wordt het weer dag en nacht 3FM kijken!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ok , nog even wachten dusquote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
30 november
ken ik nietquote:
niet mijn bakkie theequote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ocR1FCgS-1A
biertje?quote:
Heeey SC.quote:Op maandag 19 november 2007 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Lekker weer aan't werk Cos?
Ha! Sta je niet bij stil als 'normaal' mens idd. Al heb ik twee maanden geleden al wel een kerst-site gemaakt... dus zat ik sneeuwpoppen te tekenen en teksten te voorzien van sneeuwquote:Op maandag 19 november 2007 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Kerstkaarten zijn een half jaar geleden geweest...Bij ons is't alweer zomer qua kaartenZelfs valentijn hebben we al gehad
Yeah, rijdt toch een stuk relaxter dan een 1 hoor. Veel stiller ook!quote:Doet je wagen het weer naar behoren? Kan je weer veilig stilstaan in de fileFile? Welke file
Ah da's idd niet tof... eerste keer dat je af moest rijden? En waar ben je op gezakt?quote:Op maandag 19 november 2007 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
GoedemorgenZakken voor je rij examen is nooit grappig
2e keer examenquote:Op maandag 19 november 2007 11:09 schreef cosmick het volgende:
Ah da's idd niet tof... eerste keer dat je af moest rijden? En waar ben je op gezakt?
Misschien was het Michael Buble - Everything? Hoewel dat meer met iets van lalala ipv. love love is geloof ikquote:Op maandag 19 november 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ongeveer een half uur geleden werd gedraaid op 3fm ? volgens mij van Jack Johnson , het nummer eindigt met " love love love love love "
Kon ook weer niet anders, wat een ongelovelijk kutnummerquote:Op maandag 19 november 2007 14:19 schreef borisz het volgende:
rab heeft zijn laptop aangesloten
N trance nu![]()
niveau was weer bedenkelijk inderdaadquote:
Na 5 december pas!quote:Op maandag 19 november 2007 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer komen de kerstliedjes weer
Lekker meegillen met Slade:
It's Chriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
Bron: RadioFreakquote:Eric Corton mag eenmalig een huwelijk sluiten
3FM-dj Eric Corton zal voor de Gemeente Den Haag op zondag 23 december eenmalig optreden als bijzonder ambtenaar van de burgerlijke stand en een huwelijk in het Glazen Huis inzegenen tijdens 3FM Serious Request. Al twee keer eerder werd er getrouwd in het Glazen Huis in gezelschap van de 3FM-dj’s, die zes dagen niet eten en 24 uur per dag radio maken. Vorig jaar bracht de bijzondere bruiloft 10.000 euro op voor de slachtoffers van landmijnen, het doel van de actie vorig jaar.
Het complete huwelijkspakket, inclusief trouwjurk, kostuum, bloemen, taart, honeymoon, vervoer en een Eric Corton als ambtenaar is georganiseerd door een professionele weddingplanner en wordt vanaf 10 december aangeboden op de Serious Request veiling via eBay.
Corton is nauw betrokken bij de actie waarbij 3FM jaarlijks aandacht vraagt en geld inzamelt voor een stille ramp. De dj reist traditioneel naar een locatie ergens ter wereld van waaruit hij voor de 3FM luisteraars verslag doet van de situatie ter plaatse om inzicht te geven in de problematiek. Zo ging hij in 2004 naar Darfur, in 2005 naar Congo en vorig jaar naar Cambodja. Onlangs reisde hij samen met het Rode Kruis naar de Centraal Afrikaanse Republiek om te ervaren wat de gevolgen zijn van gebrek aan schoon drinkwater op het dagelijkse leven.
3FM Serious Request staat dit jaar in het teken van water. Schoon water is van levensbelang, maar voor ruim één miljard mensen ter wereld niet vanzelfsprekend.
Als je C&S had geluisterd, had je het een uur geleden al gewetenquote:Op maandag 19 november 2007 17:54 schreef Sirolf het volgende:
Corton heeft er een nieuw bijbaantje bij!
[..]
Bron: RadioFreak
Ik kijk wel uit!quote:Op maandag 19 november 2007 17:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Als je C&S had geluisterd, had je het een uur geleden al geweten
quote:Op maandag 19 november 2007 17:52 schreef Sirolf het volgende:
Vanochtend kwam ik toevallig de herhaling van het SchoolTV Weekjournaal tegen.
Raad eens wat er voor muziek zat achter een item met sinterklaas-blunders (van het paard af vallen e.d.)? Juist, Samimterklaas!
quote:
Zoals Jurre me terug smste: dat was voor de oplettende kijkerquote:
"Kijk jongens, en meisjes; dit is Veenstra Veenstra's schuld, door die pepernoten-boycot is de Sint teveel afgevallen"quote:Op maandag 19 november 2007 19:08 schreef Maricha het volgende:
[..]
Zoals Jurre me terug smste: dat was voor de oplettende kijker
Zijn die bussen al op trouwens...?quote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef Broekie het volgende:
* Broekie deelt Bolletje Kruidnoten uit.
Nu mogen ze immers geknaagt worden! [ afbeelding ]
quote:Op maandag 19 november 2007 19:20 schreef Broekie het volgende:
* Broekie deelt Bolletje Kruidnoten uit.
Nu mogen ze immers geknaagt worden! [ afbeelding ]
Neuh, die ene van zaterdag is nu half leeg en staat op m'n werk, de andere heb ik net hier thuis open gemaakt. Vandaar dat ik ook uitdeelquote:Op maandag 19 november 2007 19:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zijn die bussen al op trouwens...?
bijna..... (hebben vandaag uitgedeeld hier)quote:Op maandag 19 november 2007 19:32 schreef Sirolf het volgende:
Maricha/Michiel, is de 5 kilo-zak al op?
Nee helaas, ik heb er nog expliciet om gevraagd bij de platenmaatschappij, maar geen single...quote:Op maandag 19 november 2007 19:41 schreef Marc63 het volgende:
Brengen The Killers eigenlijk nog een single uit nu Sawdust in de winkels ligt? Ik heb inmiddels al Tranquilize (feat. Lou Reed), Sam's Town (Abbey Road Version) en Mr. Brightside (Thin White Duke Remix) op de radio gehoord. Die laatste trouwens ook op MTV gezien.
text_only en mobile zijn pas snel!quote:Op maandag 19 november 2007 19:59 schreef Glacier het volgende:
Ik heb inmiddels de layout teruggezet op silver..gaat allemaal wat sneller
Dat wordt dan maar weer aanvragen geblazenquote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb er nog expliciet om gevraagd bij de platenmaatschappij, maar geen single...
O?quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nee helaas, ik heb er nog expliciet om gevraagd bij de platenmaatschappij, maar geen single...
woopsquote:Op maandag 19 november 2007 20:09 schreef Sirolf het volgende:
Ennehm... Michiel, wat is NoorpoolFM (in je forumsig)?
Moet daar niet nog een D tussen...?
Heeft iemand een tijdmachine?quote:Op maandag 19 november 2007 20:23 schreef Feivel1 het volgende:
Bron: http://alternative.blog.n(...)_nederland_in_de_hmh
Het is nog even afwachten wanneer Mojo Concerts meer details over het concert bekend maakt. Volgens de mailing begint de normale voorverkoop voor de Nederlandse show op zaterdag 18 november. Met deze opmars richting wereldfaam kan het niet anders of we komen the Killers volgend jaar ook op alle grote zomerfestivals tegen. Ben jij deze week ook al bij het concert in Paradiso? Laat hier vooral weten wat je ervan vond en of de show beter was dan dat vreselijke, nieuwe album van ze.
Over single gesproken, wanneer komt Samimterklaas in de winkels te liggen?quote:Op maandag 19 november 2007 20:08 schreef MichielV het volgende:
[..]
Och, zolang ze de DVD niet integraal gaan uitzenden op 3FM (zonder beeld dusquote:Op maandag 19 november 2007 20:30 schreef Timo20 het volgende:
Daar zitten we op te wachten: een dvd van Tokio Hotel![]()
![]()
Whehe ja das dan ook weer waarquote:Op maandag 19 november 2007 20:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, zolang ze de DVD niet integraal gaan uitzenden op 3FM (zonder beeld dus) heb ik er geen problemen mee...
Komt die niet uit '05?quote:Op maandag 19 november 2007 20:45 schreef -Hans- het volgende:
Rise up!![]()
Zag laatste de eerste single van mr LaRock. Wist niet dat die plaat van Yves LaRock was, maar nu Rise Up zo'n hit is geworden zei de naam bij de aftiteling mij wat meer.Zou mij niets verbazen als Zookey (Lift your leg up) opnieuw wordt uitgebracht.
Klopt helemaal!quote:Op maandag 19 november 2007 20:51 schreef Feivel1 het volgende:
Komt die niet uit '05?
quote:Op maandag 19 november 2007 20:56 schreef -Hans- het volgende:
3FM zoekt nog een vette MH voor week 48?! Zoek niet verder, u hoort 'm nu op de radio !
Editors
quote:
quote:
Ik denk altijd als ik Krezip hoor, waaaar is die afstandsbedieningquote:Op maandag 19 november 2007 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Moet bij de nieuwe single van Krezip telkens aan de Pinkpop uitvoering denken.
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik de mannen die zaterdag naar Kampen zijn geweest, enorme helden vind! Echt top! Dank dank dank dank dank
quote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat ik de mannen die zaterdag naar Kampen zijn geweest, enorme helden vind! Echt top! Dank dank dank dank dank
Ik sluit me helemaal bij Floris aan. Al had ik dan iets anders gedaan dan het hele weekend op FOK! rondhangen als ik niet naar Kampen geweest wasquote:Op maandag 19 november 2007 21:52 schreef Sirolf het volgende:
[..]
![]()
We vonden het zelf ook erg leuk om te doen, 't is weer eens wat anders dan het hele weekend op FOK! rondhangen.
Jij was gaan uitslapen tot een uur of 15?quote:Op maandag 19 november 2007 21:55 schreef Broekie het volgende:
[..]
[..]
Ik sluit me helemaal bij Floris aan. Al had ik dan iets anders gedaan dan het hele weekend op FOK! rondhangen als ik niet naar Kampen geweest was.
Graag gedaanquote:Op maandag 19 november 2007 21:48 schreef Maricha het volgende:
quote:Op maandag 19 november 2007 21:49 schreef cosmick het volgende:
Ik denk altijd als ik Krezip hoor, waaaar is die afstandsbediening.
Nee, dat zeker niet. Misschien was ik gaan thermaalbadderen en anders had ik me thuis vermaakt met uiteraard de Intocht op TV en nog wat DVD's die ik gekocht heb de afgelopen weken maar nog niet gekeken hebquote:Op maandag 19 november 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Jij was gaan uitslapen tot een uur of 15?
niks mis met dat briesjequote:Op maandag 19 november 2007 19:15 schreef -Hans- het volgende:
Goed nieuws: Geen superstorm komend weekend
Of slecht nieuws natuurlijk voor de mensen die van een stevige wind houden (die lucht!!).
Als er maar niets kapot gaat enzo.quote:
Hoi borisz!quote:avond
Maar wel lekkerquote:
quote:Op dinsdag 20 november 2007 00:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben niet hier [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |