Prima!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een fax binnen dat het echt niet goed gaat bij Domino Day, het veld met de afbeelding van de FAX is niet omgevallen
Wellicht gaat SBS' eigen beeld via satteliet, en de duitsers via kabel/zender?quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat het signaal van SBS iets achterloopt t.o.v. de Duitse RTL?! Vaag toch? Evenement is in Nederland maar toch loopt de Duitse RTL iets voor op SBS.
Zou heel goed kunnen hoor.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:00 schreef WebHawkjuh het volgende:
Wellicht gaat SBS' eigen beeld via satteliet, en de duitsers via kabel/zender?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:59 schreef -Hans- het volgende:
Hoe is het toch mogelijk dat het signaal van SBS iets achterloopt t.o.v. de Duitse RTL?! Vaag toch? Evenement is in Nederland maar toch loopt de Duitse RTL iets voor op SBS.
dat is Radio Television Luxemburgquote:Op vrijdag 16 november 2007 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
SBS gaat via luxemburg - sataliet weer terug naar Nederland toch?
quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
dat is Radio Television Luxemburg [afbeelding]
RTL schijnt het inderdaad zo te doen zoals jij beschrijft, maar misschien maakt het signaal van SBS ook wel een soort van "omweg". Kan mij nog wel voor de geest halen dat SBS en ook de Nederlandse RTL altijd iets achterlopen t.o.v. de Duitse RTL (F1 merk je dat altijd erg goed). Ik zal dat domino gedoe ook maar even gaan kijken, ben benieuwd!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Oja, sbs hoort niet bij de rtl group....![]()
Ik had het gehoord, maar dacht dat het een beetje overtrokken werd.... Schijnbaar niet dus.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Fijne plaat op TMF [afbeelding] (sharam - patt /party all the time)
Vermoed dat er weinig mensen zijn die nu 3FM luisteren. [afbeelding]
wtf?! Stilte voor de storm: Superstorm eind november? #3
Het is nog steeds die ene Engelse die het zegt, alle andere weermensen vinden hem nog steeds een idioot.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik had het gehoord, maar dacht dat het een beetje overtrokken werd.... Schijnbaar niet dus.![]()
Tot morgenquote:Op vrijdag 16 november 2007 23:08 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat slapen
Tot morgen Broekie en Sirolf
Hey Hans!quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:35 schreef -Hans- het volgende:
Fijne plaat op TMF(sharam - patt /party all the time)
Vermoed dat er weinig mensen zijn die nu 3FM luisteren.
wtf?! Stilte voor de storm: Superstorm eind november? #3
Ik weet niet precies wat ik er van moet denken, maar het lijkt mij nogal overdreven. Afwachten wat het KNMI gaat roepen want daar heb ik wat meer vertrouwen in. Zeker als het Erwin Krol is.quote:Op vrijdag 16 november 2007 22:51 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik had het gehoord, maar dacht dat het een beetje overtrokken werd.... Schijnbaar niet dus.![]()
Eej IedeK. !quote:
Tegen Lay-Back uit Kampen.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat ik er van moet denken, maar het lijkt mij nogal overdreven. Afwachten wat het KNMI gaat roepen want daar heb ik wat meer vertrouwen in. Zeker als het Erwin Krol is.
[..]
Eej IedeK. !
omg wat is dat voor een monster uitslag zeg! tegen wie moest je spelen dan? Gezien de monsterlijke uitslag zal de derde helft ook wel gezellig zijn geweest.
Leuke naam, lay-back.quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Tegen Lay-Back uit Kampen.
En degene die het honderste punt maakte moest trakteren dus die derde helft was ook wel leuk idd.![]()
Maar wel zonder beeld... de webcam doet het nog steeds niet...quote:Op vrijdag 16 november 2007 23:57 schreef Toad het volgende:
Straks lekker nachtegielen!
Ja het is op TV. Maar het ligt dus niet aan de cams.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:51 schreef Rojan_UK het volgende:
Is het nu wel op TV? Want, tenzij ze het licht in de studio hebben uitgedaan, zie ik op de webcams nog steeds nada...
Kennelijk niet. Maar ik zou zelf wel verwacht hebben dat als het aan de computer lag die de beelden processed, dat een bedrijf als 3FM deze inmiddels wel vervangen zou hebben. Jammer... de freaknacht is toch een heel andere ervaring zonder beelden...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja het is op TV. Maar het ligt dus niet aan de cams.
oohh jij hebt de fax dus ook al ontvangen maar schijnbaar is mijn fax niet heel snel..quote:Op zaterdag 17 november 2007 04:04 schreef Rojan_UK het volgende:
Vier uur en zoals iedere dag rebooten de servers en tadaa... de webcams doen het weer...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Sirolf en de rest hier vanuit Kampen! Het is helaas niet helemaal gelukt om op tv te komen, ook al zijn we de hele route afgelopen. Toen we het grote plein aan het einde van de route op kwamen lopen, begon net de adtiteling op tv...quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Dat is wel een beetje overdreven hoor, zelfs in Kampen vond ik het best meevallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Fucking sinterklaashele kuttrein vol met die koters, teringherrie dat ze maken
en die ouders je raar aankijken als je zegt dat het ook wel wat rustiger mag
Nederland
Wat mooi weer die nieuwe Keane
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh jij hebt de fax dus ook al ontvangen maar schijnbaar is mijn fax niet heel snel..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |