Ja het is op TV. Maar het ligt dus niet aan de cams.quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:51 schreef Rojan_UK het volgende:
Is het nu wel op TV? Want, tenzij ze het licht in de studio hebben uitgedaan, zie ik op de webcams nog steeds nada...
Kennelijk niet. Maar ik zou zelf wel verwacht hebben dat als het aan de computer lag die de beelden processed, dat een bedrijf als 3FM deze inmiddels wel vervangen zou hebben. Jammer... de freaknacht is toch een heel andere ervaring zonder beelden...quote:Op zaterdag 17 november 2007 01:59 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja het is op TV. Maar het ligt dus niet aan de cams.
oohh jij hebt de fax dus ook al ontvangen maar schijnbaar is mijn fax niet heel snel..quote:Op zaterdag 17 november 2007 04:04 schreef Rojan_UK het volgende:
Vier uur en zoals iedere dag rebooten de servers en tadaa... de webcams doen het weer...
quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Sirolf en de rest hier vanuit Kampen! Het is helaas niet helemaal gelukt om op tv te komen, ook al zijn we de hele route afgelopen. Toen we het grote plein aan het einde van de route op kwamen lopen, begon net de adtiteling op tv...quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Dat is wel een beetje overdreven hoor, zelfs in Kampen vond ik het best meevallen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 14:56 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Fucking sinterklaashele kuttrein vol met die koters, teringherrie dat ze maken
en die ouders je raar aankijken als je zegt dat het ook wel wat rustiger mag
Nederland
Wat mooi weer die nieuwe Keane
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...quote:Op zaterdag 17 november 2007 12:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
oohh jij hebt de fax dus ook al ontvangen maar schijnbaar is mijn fax niet heel snel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |