Woesjjjjjj...quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...![]()
Dan zat je niet in dezelfde trein als ik. Ik probeerde een beetje te studeren, een conceptwoning te ontwerpen en dan heb ik ff m'n aandacht nodig. Dan verwacht ik in een stiltecoupé geen blerende kutkoters te hebben met tokkie-ouders die hun kind niet meer onder controle hebben. Mag hopen dat een piet een pepernoot keihard op hun voorhoofd heeft getyfd net zoals zo'n pikkebaas dat vanmiddag in het dorp bij mij deed toen ik van het station naar huis liepquote:Op zaterdag 17 november 2007 14:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven hoor, zelfs in Kampen vond ik het best meevallen.![]()
* jaloers is op de fax van Rojan *quote:Op zaterdag 17 november 2007 15:14 schreef Rojan_UK het volgende:
[..]
Mijn fax is zoooo snel... dat wil je niet weten...![]()
Helaas, het zat ons niet mee vandaag.quote:Op zaterdag 17 november 2007 13:15 schreef antiroos het volgende:
Halloooo antiroos en maricha hier! we hebben druk zitten kijken naar de sinterklaas intocht. we DENKEN dat we het spandoek zagen, maar helaas: het was niet goed in beeld. We zijn erg benieuwd naar jullie belevenissen!
Dat had je kunnen weten he, is altijd zo.quote:Op zaterdag 17 november 2007 17:55 schreef -Hans- het volgende:
Te gek man! uren luisteren en dan eindelijk de nummer 1. Wat zal het deze keer zijn, de Foo Fighters of misschien wel Groove Armada! Helaas, het is Jan Smit... Tsja.![]()
Vaak zijn het inderdaad de Nederlandse artiesten die op 1 staan. Nieuwe Megahit zou ook wel eens de nieuwe nummer 1 van Nederland kunnen worden. Top 10 van de hitlijsten is meestal niet zo heel spannend te noemen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 18:03 schreef Sirolf het volgende:
Dat had je kunnen weten he, is altijd zo.![]()
* Sirolf is nu ook onderweg naar huis, met de auto
Ik ben al bezig met het videomateriaal...quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:32 schreef Broekie het volgende:
Even een foto-teaser: Glacier, Sirolf en Broekie op het perron van NS Station Kampen, nadat ze beseften dat ondanks alle inspanningen de poster helaas niet op TV geweest is:
[ afbeelding ]
Maar, ondanks dat hebben we er toch een gezellige dag van gemaakt, toch?
En keurig netjes de bus met pepernoten pas open getrokken toen we telefonisch bevestiging hebben gekregen dat de Sint voet aan wal gezet had.
Mjah, en de foto's zal ik wel weer verzamelen.quote:Op zaterdag 17 november 2007 22:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik ben al bezig met het videomateriaal...
Achja, we hebben een leuke dag gehad. Ik heb net met een aantal mensen voetbal gekeken hier (nouja, meer gekletst, het voetbal was niet heel boeiend) en ik ga nu maar eens mijn bed opzoeken.quote:Op zaterdag 17 november 2007 19:01 schreef Broekie het volgende:
Zojuist even de intocht terug gekeken, de poster is alleen vanaf de zijkant heel even in beeld geweest, maar dat zie je alleen maar als je het weet. (Nadat de Huispiet en een andere piet aan een agent vragen of ze zijn paard mogen lenen, schakeld het beeld weer terug naar Sinterklaas en zie je rechts in beeld borden van een M&S. Daar stonden wij dus voor...).
Hadden we zo'n 100 meter de ene of de andere kant op gestaan waren we wel in beeld geweest. Puur een kwestie van ongelukkige timing wat betreft het overschakelen naar die andere pieten.
De poster zelf heeft het hele avontuur in ieder geval overleefd en ligt veilig bij mij thuis.
Misschien een idee om volgend jaar hem aan twee pieten mee te geven in de optocht zelf?
Hij's goedquote:Op zaterdag 17 november 2007 23:16 schreef Sirolf het volgende:
En hier het videomateriaal van vandaag: http://nl.youtube.com/watch?v=xRR-v9Px-3Q
quote:
quote:
In de eerste helft had het al 4-0 of 5-0 moeten staan voor Nederland. De eerste helft was best goed en ook leuk om naar te kijken. De tweede helft was beduidend minder en toen het in de 83e minuut nog steeds maar 1-0 was, werd Nederland nerveus en kreeg Luxemburg nog een paar flinke kansen op de gelijkmaker..quote:Op zondag 18 november 2007 12:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Om er na de eerste ronde al uit te liggen..heb gisteren toevallig wel het doelpunt gezien maar voor de rest heb ik het niet gezien. Hoor net wel op radio 1 dat het niet al te best was en dat we op het eind nog geluk hebben gehad.
Opzich hebben we wel goede aanvallers, maar ze scoren niet genoeg in Oranje..quote:Op zondag 18 november 2007 12:59 schreef borisz het volgende:
NL heeft een aanval om wereldkampioen mee te worden.
quote:Op zondag 18 november 2007 12:46 schreef Glacier het volgende:
In de eerste helft had het al 4-0 of 5-0 moeten staan voor Nederland. De eerste helft was best goed en ook leuk om naar te kijken. De tweede helft was beduidend minder en toen het in de 83e minuut nog steeds maar 1-0 was, werd Nederland nerveus en kreeg Luxemburg nog een paar flinke kansen op de gelijkmaker..
Misschien dat we de groepsfase doorkomen maar echt ver komen we denk ik niet, maar als ze het EK weten te winnen dan vind ik dat ook niet erg!quote:Ondanks dat ik het tegenovergestelde hoop, denk ik niet dat Oranje op het EK hoge ogen gaat gooien..hoewel we de groepsfase wel doorkomen denk ik
Dat ligt aan Marco, Ruud wordt topscoorder in Spanje, v persie schiet ze er in bij Arsenal. KJH bij ajax etc.quote:Op zondag 18 november 2007 13:19 schreef Glacier het volgende:
[..]
Opzich hebben we wel goede aanvallers, maar ze scoren niet genoeg in Oranje..
Dat denk ik ook, maar tot en met het EK zitten we aan Van Basten vast..quote:Op zondag 18 november 2007 13:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat ligt aan Marco, Ruud wordt topscoorder in Spanje, v persie schiet ze er in bij Arsenal. KJH bij ajax etc.
Ze was op vakantie, maar het is toch wel prettig voor het zicht dat ze er weer isquote:Op zondag 18 november 2007 16:46 schreef -Hans- het volgende:Annemic is weer terug op de radio!
![]()
Editors. Fijne nieuwe single! waarom worden dat soort platen nooit MH?!
Sluit ik mij graag bij aan!quote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
Ze was op vakantie, maar het is toch wel prettig voor het zicht dat ze er weer is
* Sirolf ziet een PALLET hormonen langsvliegen hier.quote:Op zondag 18 november 2007 16:51 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze was op vakantie, maar het is toch wel prettig voor het zicht dat ze er weer is
En dan heeft Barbara het ook nog eens over Vibo's en ander sex-gerelateerd speelgoed.quote:Op zondag 18 november 2007 17:40 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf ziet een PALLET hormonen langsvliegen hier.
Oeh, goeie plaat!quote:Op zondag 18 november 2007 19:16 schreef -Hans- het volgende:
Oeh, een juweeltje nu op de radio! U2 - Electrical Storm![]()
dan wordt het weer dag en nacht 3FM kijken!quote:
Oohh het glazen huis! Ja, dat gaat weer tof worden.quote:Op zondag 18 november 2007 19:58 schreef B.A.Trix het volgende:
[..]
dan wordt het weer dag en nacht 3FM kijken!![]()
![]()
![]()
![]()
Ah ok , nog even wachten dusquote:Op zondag 18 november 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
30 november
ken ik nietquote:
niet mijn bakkie theequote:Op zondag 18 november 2007 22:43 schreef borisz het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ocR1FCgS-1A
biertje?quote:
Heeey SC.quote:Op maandag 19 november 2007 09:53 schreef SilentChaos het volgende:
Goeiemorgen
Lekker weer aan't werk Cos?
Ha! Sta je niet bij stil als 'normaal' mens idd. Al heb ik twee maanden geleden al wel een kerst-site gemaakt... dus zat ik sneeuwpoppen te tekenen en teksten te voorzien van sneeuwquote:Op maandag 19 november 2007 10:30 schreef SilentChaos het volgende:
Kerstkaarten zijn een half jaar geleden geweest...Bij ons is't alweer zomer qua kaartenZelfs valentijn hebben we al gehad
Yeah, rijdt toch een stuk relaxter dan een 1 hoor. Veel stiller ook!quote:Doet je wagen het weer naar behoren? Kan je weer veilig stilstaan in de fileFile? Welke file
Ah da's idd niet tof... eerste keer dat je af moest rijden? En waar ben je op gezakt?quote:Op maandag 19 november 2007 11:06 schreef wolfrolf het volgende:
GoedemorgenZakken voor je rij examen is nooit grappig
2e keer examenquote:Op maandag 19 november 2007 11:09 schreef cosmick het volgende:
Ah da's idd niet tof... eerste keer dat je af moest rijden? En waar ben je op gezakt?
Misschien was het Michael Buble - Everything? Hoewel dat meer met iets van lalala ipv. love love is geloof ikquote:Op maandag 19 november 2007 13:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Hoe heet dat nummer wat ongeveer een half uur geleden werd gedraaid op 3fm ? volgens mij van Jack Johnson , het nummer eindigt met " love love love love love "
Kon ook weer niet anders, wat een ongelovelijk kutnummerquote:Op maandag 19 november 2007 14:19 schreef borisz het volgende:
rab heeft zijn laptop aangesloten
N trance nu![]()
niveau was weer bedenkelijk inderdaadquote:
Na 5 december pas!quote:Op maandag 19 november 2007 16:54 schreef SilentChaos het volgende:
Wanneer komen de kerstliedjes weer
Lekker meegillen met Slade:
It's Chriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiistmaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |