quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarschuwing: De 3FM Webcams zijn down. Hierdoor zal uw FOK! 3FM Ervaring mogelijk niet volledig als gewenst zijn.
Dat, dus....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.quote:
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol isquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')
Ik ben er al een aantal onderweg. Je kan ze tegenwoordig weer op het balkon koelen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.
Jama Jama Jama, ik wou openenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol is
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Blond en ze helpen weer met de reality check![]()
De onderliggende gedachte was duidelijk dacht ik, maar....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten. [afbeelding]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is. [afbeelding]
Ben jij zo'n achtbaanfreak?! Leuk ja! Nou, ik zet nog maar net de tv aan enquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:21 schreef Litton-Lane het volgende:
Niet dat je dat eerder zegt!![]()
Ik ben echt een 8baanfreak!![]()
Té grappig gewoon!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
Samimterklaas op de achtergrond!
Het liefst zou ik de wereld over gaan om ze allemaal te doen. Vooral die King Da Ka! hoe vet. Ik had ook het geluk om bij de eerste 50 in de vliegende hollander te horen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben jij zo'n achtbaanfreak?! Leuk ja! Nou, ik zet nog maar net de tv aan en
puur bij toeval kwam ik op die zender uit. [afbeelding]
Damn die HIGH FIDELITY - SCREAM IF YOU WANT TO GO FASTER zou ik graag hebben... Arbeidsvitaminen verzamelcd dus.
Damn die Kingda Ka is wel gruwelijk! Mij niet gezien hoor...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:28 schreef Litton-Lane het volgende:
Het liefst zou ik de wereld over gaan om ze allemaal te doen. Vooral die King Da Ka! hoe vet.
Netjes!quote:Ik had ook het geluk om bij de eerste 50 in de vliegende hollander te horen...
Kan mij niet beter, hoger, sneller, gekker genoeg zijn. En ik heb aan de Hollander mee gewerkt, vandaar het geluk.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Damn die Kingda Ka is wel gruwelijk! Mij niet gezien hoor... [afbeelding]
[..]
Netjes! [afbeelding]
Dj Sandstorm jaarmix [afbeelding]
Vast een hele leuke ervaring? lijkt mij wel bijzonder om mee te maken.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:33 schreef Litton-Lane het volgende:
Kan mij niet beter, hoger, sneller, gekker genoeg zijn. En ik heb aan de Hollander mee gewerkt, vandaar het geluk.
Hey, Michael, leave our kids alone!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:42 schreef WebHawkjuh het volgende:
We dont need no education....
quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:49 schreef Timo20 het volgende:
[..]
[afbeelding] great minds think alike [afbeelding]
Ik heb diezelfde fax gehad inderdaad....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een fax binnen dat het echt niet goed gaat bij Domino Day, het veld met de afbeelding van de FAX is niet omgevallen [afbeelding]
Prima!quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:52 schreef Broekie het volgende:
Ik krijg net een fax binnen dat het echt niet goed gaat bij Domino Day, het veld met de afbeelding van de FAX is niet omgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |