quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarschuwing: De 3FM Webcams zijn down. Hierdoor zal uw FOK! 3FM Ervaring mogelijk niet volledig als gewenst zijn.
Dat, dus....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.quote:
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol isquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')
Ik ben er al een aantal onderweg. Je kan ze tegenwoordig weer op het balkon koelen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.
Jama Jama Jama, ik wou openenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol is
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Blond en ze helpen weer met de reality check![]()
De onderliggende gedachte was duidelijk dacht ik, maar....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten. [afbeelding]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop