quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:04 schreef WebHawkjuh het volgende:
Waarschuwing: De 3FM Webcams zijn down. Hierdoor zal uw FOK! 3FM Ervaring mogelijk niet volledig als gewenst zijn.
Dat, dus....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.quote:
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:07 schreef Marc63 het volgende:
Ik dacht trouwens dat we in het 3FM-topic zaten. Niet het Dittopicmoetzosnelmogelijkdicht-topic.
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol isquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik dacht 15 posts voor het einde dat er nog maar iets van 5 posts moesten. Ik kan niet meetellen in de mobile layout:')
Ik ben er al een aantal onderweg. Je kan ze tegenwoordig weer op het balkon koelen...quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Wel een hele slechte, maar bier is wel een idee eigenlijk.
Jama Jama Jama, ik wou openenquote:Op vrijdag 16 november 2007 21:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon wachten tot ie echt vol is
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten.quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Blond en ze helpen weer met de reality check![]()
De onderliggende gedachte was duidelijk dacht ik, maar....quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gasten met een andere kleur haar moeten voortaan maar een pruik opzetten. [afbeelding]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is.quote:
quote:Op vrijdag 16 november 2007 21:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wel toepasselijk want ik zit net naar National Geographic te kijken waar een item over achtbanen bezig is. [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |