Niet te hard zeggen...!quote:Op woensdag 28 november 2007 20:53 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat dit van de Sugababes![]()
damn, de snelheid van Fok! is echt geweldig.. eindelijk weer eens surfen zonder irritatie omdat het 'weer' eens traag is of omdat reacties kwijt raken vanwege stomme time-out errors.
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Tsja, als niemand anders 'm opent...
En dan gaat iedereen naar elkaar zitten kijkenquote:Op woensdag 28 november 2007 20:53 schreef Againzender het volgende:
Ik kan overigens geen nieuwe openen als dit de sluiter is.....
Zal het inderdaad niet al te hard zeggen..quote:
ik kon gisteren niet eens gedag zeggen...totaal onbereikbaarquote:Op woensdag 28 november 2007 20:59 schreef Sirolf het volgende:
Tsja, als niemand anders 'm opent...
[..]
Niet te hard zeggen...!
FOK! Downtime deze avondquote:Op woensdag 28 november 2007 21:06 schreef Maricha het volgende:
[..]
ik kon gisteren niet eens gedag zeggen...totaal onbereikbaar
Waarom een dure sysadmin nodig? Yvonne heeft "gewoon" wat glassex in de bakken gegoten en het is nu echt een stuk sneller.quote:
Ja dat was de oplossing dusquote:Op woensdag 28 november 2007 21:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waarom een dure sysadmin nodig? Yvonne heeft "gewoon" wat glassex in de bakken gegoten en het is nu echt een stuk sneller.
Andere Angrylogs wel?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:25 schreef borisz het volgende:
[..]
in vuurvos en IE kom ik niet op domiens log.
quote:
Dus....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:26 schreef iteejer het volgende:
oh ja het is zeker een verbetering, maar we zijn er nog lang niet. het einddoel ligt echt vele malen hoger. trage momenten zoals nu mogen er absoluut niet meer zijn.
rick v v doet het, Veenstra ook, Swijenberg, antiroos doen het jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:28 schreef Piles het volgende:
[..]
Andere Angrylogs wel?
Een vriend van me kan op geen één Angrylog (en zelfde provider)
quote:Op woensdag 28 november 2007 20:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
ruim twee-en-een-half. Hij was al voor z'n eerste verjaardag op 3FM volgens mij
Ik gok dat ze het wel weer even mooi hebben gevonden en vannacht alleen Domien er is.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Zou vannacht Annemieke weer te horen zijn?
nee CocoDomien toch ?quote:Op woensdag 28 november 2007 21:38 schreef Marc63 het volgende:
Zou vannacht Annemieke weer te horen zijn?
Normaal is het druk in de vorm van 'erg veel mensen', nu is het druk in de vorm van 'de spitstrein tussen Haarlem en Amsterdam' (daar moeten regelmatig mensen blijven wachten op de volgende trein, omdat ze er niet meer in passenquote:Op woensdag 28 november 2007 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Goh, ik dacht dat het elke week propvol zat bij Club Desmet.
't Is vanaf a.s. vrijdagochtend.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Broekie het volgende:
Zeg, wanneer mogen we nou gaan stemmen voor het glazen huis?
Ik meen van de week hier ergens "vanaf vrijdag" gelezen te hebben, maar hoorde vandaag op de radio "vanaf maandag"...
Viel me ook al op jaquote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Broekie het volgende:
maar hoorde vandaag op de radio "vanaf maandag"...
Vanaf vrijdag. 7uur las ik ergens. Lijkt mij erg vroeg, maar dat tijdens GIEL het startschot gegeven gaat worden klinkt erg logisch.quote:Op woensdag 28 november 2007 21:53 schreef Broekie het volgende:
Zeg, wanneer mogen we nou gaan stemmen voor het glazen huis?
Ik meen van de week hier ergens "vanaf vrijdag" gelezen te hebben, maar hoorde vandaag op de radio "vanaf maandag"...
Wat Sirolf dus zegt... goed weekend Marisj!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:56 schreef Sirolf het volgende:Maricha & Michiel en de rest
* Sirolf gaat voor de TV hangen
Hans, 't is pas woensdag hoor!quote:Op woensdag 28 november 2007 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat Sirolf dus zegt... goed weekend Marisj!
En ik me maar af vragen wat ik gemist had als reden waarom Maricha er morgen niet zou zijn....quote:Op woensdag 28 november 2007 21:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
f*ck ! dat bedenk ik mij nu ooktot morgen dus..
quote:Op woensdag 28 november 2007 22:10 schreef Broekie het volgende:
En ik me maar af vragen wat ik gemist had als reden waarom Maricha er morgen niet zou zijn....
Niet dat Maricha ons een reden zou moeten geven voor een vrije avond natuurlijk.
quote:Nouja..., eigenlijk wel
volkomen terecht naturulijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |