quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:02 schreef Toad het volgende:
Roel
Is iedereen een beetje blij met de MH?
Zo niet, dan straf!
Vanmorgen toen om 7:15 m'n wekker ging hoorde ik iemand iets roepen over Room Eleven, maar omdat ik nog verder wilde slapen heb ik hem snel uit gezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met Room Eleven. Ze staan de komende weken door heel NL in meerdere uitverkochte zalen (Tivoli zelfs 2 dagen achter elkaar uitverkocht) maar op 3FM hoor ik er bijna nooit wat van, wat toch echt heel erg jammer is.
Moi Glacier !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:11 schreef Glacier het volgende:
Hee Broekie, Roel en Hans
Hey Hey Hey hoor je toch wel eens voorbij komen op 3FM?
Denk dat je deze bedoeld: http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:03 schreef TheArt het volgende:
Ik weet dat het al honderden keren gevraagd is, maar kan iemand mij de link geven van het archief van de uitzendingen van de 3fm programma's. En dan bedoel ik niet die van alleen afgelopen week, maar die weken, maanden en zelfs jaren teruggaat.
Dankquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoeld: http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Timur draaide vanochtend Room Eleven - Bitch (voor de eerste keer op 3FM te horen volgens mij).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vanmorgen toen om 7:15 m'n wekker ging hoorde ik iemand iets roepen over Room Eleven, maar omdat ik nog verder wilde slapen heb ik hem snel uit gezet.
Volgens mij heb ik die één keer voorbij horen komen. Maar weet niet meer precies bij welk programmaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hey Hey Hey heb ik nog nóóit op 3FM gehoord.
Ik zag 'm nog niet in m'n statistieken-DB staan iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die één keer voorbij horen komen. Maar weet niet meer precies bij welk programma.
tja Ik hoorde bij Timur vanmorgen heel kort iets, iets met omelette du fromage ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:03 schreef Cee het volgende:
Zeer professionele nieuwe zaterdagochtend-dj draait eerst Cornflake Girl van Tori Amos, kondigt het af met Professional Widow.
Zal zo even kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://clare.gekzijnisgezond.nl/3fmbeertje.wmv
dit is wat je krijgt als je om half 4 snachts webcammers op 3fmtv laat zien.
vanaaf rond 10 uur gaat ie van de site af (feel free to rip and put it up somewhere else)
Annemieke denkt er zo te horen niet veel anders over (optreden dus)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[Hot Chip]
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!
* Sirolf zet Sersjee in een vliegtuig om te gaan parachutespringen met een stuk vrije val.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik had het nooooooooit gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |