Klinkt goed. Toch een keer even checken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Als je echt van oude meuk houd en hits die pas een paar weken later echt een hit worden omdat ze dan pas op single uitkomen is kxradio je ding, niet de minste namen op kxradio die in hun vrije tijd radio maken, stenders, van inkel , henk westbroek, wouter van der goes, leo blokhuis.
Gerard Ekdom helaas niet meer
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:Hot Chip - Ready For The Floor
Vooralsnog geen hit geworden helaas...
Zelfde met Room Eleven. Ze staan de komende weken door heel NL in meerdere uitverkochte zalen (Tivoli zelfs 2 dagen achter elkaar uitverkocht) maar op 3FM hoor ik er bijna nooit wat van, wat toch echt heel erg jammer is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!
Je moet gewoon langzaam aan beginnen met de uren die qua muziek en dj's wat minder zijn op 3fm , dus tussen 1400 en 1900 en langzamerhand word je kxradio verslaafd :pquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt goed. Toch een keer even checken.![]()
Zometeen Rudy's Guilty Pleasure
Daar is het toch een Guilty Pleasure voor?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ALVAST EXCUSES VOOR DE GUILTY PLEASURE
16:00 - 18:00 lijkt mij wel een aardig moment.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:01 schreef TheZapster het volgende:
Je moet gewoon langzaam aan beginnen met de uren die qua muziek en dj's wat minder zijn op 3fm , dus tussen 1400 en 1900 en langzamerhand word je kxradio verslaafd :p
Theo Nabuurs dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:03 schreef borisz het volgende:
Deze plaat is dus gemaakt door Mentale theo.
voor de afwisseling is het goed ja ipv 8x op een dag paniek in de disco.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Theo Nabuurs dus.
Tijd voor een rijtje van artiesten die te weinig op de radio (en 3FM) te horen zijn...
- Room Eleven
- The Feeling
- CSS
En nog een boel meer, zoals de laatste single van Kate Nash (een paar keer gehoord op 3, meer niet)
Woensdag 1200-1400 is ook altijd leuk, margje teeuwen de vriendin van rob op de radio ze haalt altijd 1 of andere streek uit met robquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef borisz het volgende:
Zaterdag om 1000 is leuk op KX
Marlous op de radio
ja ze waren dus gisteren in hetzelfde pand in rotterdam, waar ook LLiNK zit. maar 'k heb ze gemist want ging naar hot chip.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Editors zaterdag in Raymann is laat?! Cool, zeker even checken dus.
Pand in Rotterdam? Lijkt me best onhandig om dan naar de studio in Hilversum te gaan vanuit kantoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja ze waren dus gisteren in hetzelfde pand in rotterdam, waar ook LLiNK zit. maar 'k heb ze gemist want ging naar hot chip.
Of 2 keer op een avond Ruby...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
voor de afwisseling is het goed ja ipv 8x op een dag paniek in de disco.
Wel wat aan de stevige kant, maar klinkt niet slecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende plaat, the black box revelation, even checken. ben benieuwd wat jullie daar van vinden...
Lijkt me best geinig om die gasten van de Editors tegen het lijf te lopenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja ze waren dus gisteren in hetzelfde pand in rotterdam, waar ook LLiNK zit. maar 'k heb ze gemist want ging naar hot chip.
zag de cd gister al bij de concerto liggen in amsterdam, dus hij is idd al uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef TheZapster het volgende:
Is Nick Cave & the bad seeds - dig lazarus dig al officieel uit kevin ? Echt een verdomd goed nummer.
Morgen maar eens een platenzaak opzoeken dan, nu nog wachten tot 3fm hem gaat draaienquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zag de cd gister al bij de concerto liggen in amsterdam, dus hij is idd al uit
Cool ! heb ik morgen wat te bekijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
filmpje Hit Me TV bij MoveYourAss:
http://www.youtube.com/watch?v=sZJkHEFjhgw
en meer nieuwe filmpjes op http://www.youtube.com/moveyourass3fm
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! heb ik morgen wat te bekijken.![]()
Ah, Milow met het nog steeds fijne You don't know
Zelfde met Sara Bareilles, dat was vorig jaar al een grote hit in de VS...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit was
Helaas al zakkend in de Mega top 50 (19 naar 22). In Vlamingen was het volgens mij een vette nummer 1 hit maar hier zit dat er helaas niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit was
V.S vind ik nog heel iets anders dat heeft te maken met platenmaatschappijen, als ik wat ik vandaag op kxradio hoorde moet geloven was die sara gepland als zomer hit maar omdat er toch wel heel veel vraag naar is wordt het nu uitgebracht.Een hit in belgie of hier hoort geen jaar tussen te zitten lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met Sara Bareilles, dat was vorig jaar al een grote hit in de VS...
Eerst even snel het groene kleed ophangen! 01:15 haal ik waarschijnlijk nog welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef jmac het volgende:
We beginnen om 01:15 vannacht!
Yep, is gelukt. Straks zie je wel waaromquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerst even snel het groene kleed ophangen! 01:15 haal ik waarschijnlijk nog wel
Haha zie nu waarom. Leuk effect zo !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Yep, is gelukt. Straks zie je wel waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |