ALFAquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
@ TT![]()
Terug Vind Pils
Oh, by the by: de eerste halve liter Alfa van de avond is open
[ afbeelding ]
gaat lekker
dat dusquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:30 schreef borisz het volgende:
bier
Ze maakte die opmerking tijdens de Serious Request, toen Gerard een dag ofzo in het huis zat. Ze werd toen geinterviewdquote:
quote:1. Squeeze Me - Kraak & Smaak
2. Are You Afraid - Rooney
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
5. Time To Pretend - MGMT
6. You Gotta Come Down - The Solution
7. On My Way - Giovanca
8. Sensual Seduction - Snoop Dogg
9. Je T'aime - Armand Van Helden
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Look - Gem
4e flesje dommelsch begin ik aan en 5e is stand byquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:30 schreef Timo20 het volgende:
@ TT![]()
* Timo20 Meldt zich bij het verzamelpunt
Terug Vind Pils
Oh, by the by: de eerste halve liter Alfa van de avond is open
[ afbeelding ]
gaat lekker
www.uitzendinggemist.nl -> zoeken op 'serious request' -> laatste uitzending.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze maakte die opmerking tijdens de Serious Request, toen Gerard een dag ofzo in het huis zat. Ze werd toen geinterviewd.
Van Nederland idd.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALFA![]()
![]()
![]()
.
Samen met Brandhet beste bier van Nederland
![]()
!!!!!!!!!!!
Jah, toen nam ik de stream nog niet opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze maakte die opmerking tijdens de Serious Request, toen Gerard een dag ofzo in het huis zat. Ze werd toen geinterviewd.
Alfa ken ik niet echt. Brand isquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALFA![]()
![]()
![]()
.
![]()
!!!!!!!!!!!
Das een lekker nummer inderdaad...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
Waarschijnlijk de nieuwe Freak 11?
[..]
Sia - The Girl You Lost To Cocaine
Alfa is lekker!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Alfa ken ik niet echt. Brand is1 van de betere pilsen van dit land.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf komt NIET naar het verzamelpunt toe.
quote:
Squeeze Mequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
(ik slaap gemiddeld 3 tot 4 uur per nacht.......)
Uhuh!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Alfa ken ik niet echt. Brand is1 van de betere pilsen van dit land.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Van Nederland idd.
Krijg me toch opeens zin in een koude [ afbeelding ]![]()
Over bier gesproken: klik eens in m`n signature
Ik ongeveer 6 uurtjes. Zou willen dat ik minder nodig hadquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:34 schreef Litton-Lane het volgende:
St. Pattiesquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en zo verder.... Maandag St Patrick Day...
IERLANDquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
en zo verder.... Maandag St Patrick Day...
Nog eentje:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:33 schreef Timo20 het volgende:
Krijg me toch opeens zin in een koude [ afbeelding ]![]()
graagquote:
DAMNquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wat jij zegt en vereeuwigd in een tattoo.... (shamrock)
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAMN![]()
!!!!!!
Daar kan ik op een avond wel vijf van op! En dan de dag erna poepienuchter opstaan
![]()
.
Ooit eens in Dublin in een avond een stuk of 9 naar binnen gewerkt... Damn en de volgende ochtend vroeg op het vliegveld op de vlucht naar huis wachten....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
DAMN![]()
!!!!!!
Daar kan ik op een avond wel vijf van op! En dan de dag erna poepienuchter opstaan
![]()
.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]! dat vind ik knap. Heb afgelopen zomer in Planet Hollywood in Londen 1,5 uur gedaan over 1 pint
![]()
Nu weet ik het zeker, dat ik zo nog ga stappen, heb de fiets al klaar gezet!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:44 schreef Timo20 het volgende:
Oeh dat klinkt wel lekker
Een echt typische weekend plaat![]()
*
HAHAHA! Moooooie avonden zijn datquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ooit eens in Dublin in een avond een stuk of 9 naar binnen gewerkt... Damn en de volgende ochtend vroeg op het vliegveld op de vlucht naar huis wachten....Maar geen kater.....
![]()
Was een leuke avond, de pub baas deed de deur dicht en op slot en we zijn toen open gebleven tot 4 uur... Toen mocht dat nog maar tot 12 uur ofzo... En alles gratis... Heerlijke avond.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
lk klok een pint (lees: 0,56 liter) weg alsof 't een normaal klein pilsje is. Geen probleem
.
quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]! ik normaal ook, maar die Guinness vulde zo enorm
![]()
Straks hangen de ouders aan de lijn.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:48 schreef -Hans- het volgende:
Zulke vragen stellen aan chicks van 15 jaar oud
Ze gaan de ouders al bellenquote:
Er zijn zat radiomakers die hun accent hebben afgeleerd, zoals Michiel en Domien.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:49 schreef DaMook het volgende:
Eerst nederlands gaan praten dan, anders is de radio niets voor jou
.
quote:
quote:
Al z'n platen klinken hetzelfdequote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef borisz het volgende:
Gavin Degraw vind ik ook niks aan.
Moet eigenlijk wel een keer gebeuren hè.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
Wanneer gaan wij een keer bankgasten zijn ?.
tijdens de ekstra BBQ ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
Je kent hun deurbeleid hè?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
* Piles ziet z'n enige vrije dag weer als sneeuw voor de zon verdwijnenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:53 schreef Broekie het volgende:
* Broekie kijkt uit naar de Piles WebCam Compilatie.
Wanneer is die en wie mailt mij de uitnodiging doorquote:
Ow die kende ik nog nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kent hun deurbeleid hè?
Vrouw en laarzen.
Laat het dan een tijdje van tevoren weten dan kan ik tenminste vrij regelenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:52 schreef DaMook het volgende:
Michiel, Domien en Coen in ieder geval niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef borisz het volgende:
Zijn er ook DJ's die niet roken ?ja ekdom geloof ik nog steeds niet.
Rab rookt dus ook
Bel je mij als je gaat, haal ik je wel op!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef DaMook het volgende:
In de voorwaarden van hun hyves om langs te komen staat trouwens niets over rokjes en laarzen. Al wil ik gerust tussen een paar meiden met rokjes en laarzen op de bank zitten
.
Kan je wel stellen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:00 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen MYA met een fijne uuropener!
Woon jij zo dichtbij mij dan ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:01 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Bel je mij als je gaat, haal ik je wel op!
Dan moet je ze wel wat bier voerenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:59 schreef DaMook het volgende:
Al wil ik gerust tussen een paar meiden met rokjes en laarzen op de bank zitten.
Die willen zo ook wel langs me zitten hoop ikquote:
Denk je ?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die willen zo ook wel langs me zitten hoop ik.
Vast welquote:
Echt niet, Hertog Janquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ALFA![]()
![]()
![]()
.
![]()
!!!!!!!!!!!
Ik vind de pilsner uit fles matig maar de andere hertog jansquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Echt niet, Hertog Janis toch wel het beste bier van nederland, brand is misschien nummer 2
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:04 schreef Litton-Lane het volgende:
Over Guinness gesproken:
http://www.creativereview(...)ve-guinness-ad-ever/
Geweldig filmpjegoede uuropener!!
ik ookquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ben ook echt een geweldig grote fan van the Killers!!!
MGMT is echt topquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef -Hans- het volgende:
1. Squeeze Me - Kraak & Smaak
2. Are You Afraid - Rooney
3. The Way It Is - Nicole Atkins
4. The Girl You Lost To Cocaine - Sia
5. Time To Pretend - MGMT
6. You Gotta Come Down - The Solution
7. On My Way - Giovanca
8. Sensual Seduction - Snoop Dogg
9. Je T'aime - Armand Van Helden
10. Death To Los Campesinos - Los Campesinos
11. Look - Gem
[Gastonmode]Goeeeeeeeeeeedenavond[/Gastonmode]quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:06 schreef moveyourass-kevin het volgende:
goeienavond!!
Ik ben nog bezig een weekend kaart te krijgen, via mijn werk. Heb gisteren pas vrij gekregen. (De rotzakken)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef Timo20 het volgende:
Gaan er trouwens nog mensen hier naar Pinkpop?
Leven die nog?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kelly Family komt naar Maastricht.
Alweer?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:10 schreef moveyourass-kevin het volgende:
Kaiser Chiefs - Ruby
Uhuh. Niks mis meequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe Kylie vind ik echt leuk/ lekker....
Het moet echt niet gekker wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
The Kelly Family komt naar Maastricht.
HJ GP is 10%quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:07 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik vind de pilsner uit fles matig maar de andere hertog jans. GP of karakter
Thanks! leuke lijstquote:
Calvin Harris heeft zich er mee bemoeid en dat is te merken. Heerlijke plaat )quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:12 schreef Litton-Lane het volgende:
Die nieuwe Kylie vind ik echt leuk/ lekker....
Heb zelf die plaat volgens mij nog niet eerder gehoord maar die van Rooney al wel en die is wel erg goedquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:08 schreef TheZapster het volgende:
MGMT is echt topvandaag paar keer op kx gehoord, HEERLIJK
Die van rooney is ook erg lekker trouwens![]()
It was acceptable In The 80squote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Calvin Harris heeft zich er mee bemoeid en dat is te merken. Heerlijke plaat )
Nog eentje en dan omkleden en gaan fietsen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:19 schreef -Hans- het volgende:
En het is tijd voor bierrrrrrr![]()
Come on Grunn !
Die is echt heel vet ! geloof dat Acceptable de tweede single (re-release) van CH gaat worden.quote:
En dan niet alleen een hitje in the UK ermee, lekker nummer. Doet me weer denken aan in de zon rijden in Engeland tijdens werken daar dik jaartje terug...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is echt heel vet ! geloof dat Acceptable de tweede single (re-release) van CH gaat worden.
Nu pas?quote:
Leuke single inderdaad en herkenbaar Friska Viljor geluid. Kwartje is nog niet zo hard gevallen als Gold, maar dat kan nog komenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef moveyourass-kevin het volgende:
nieuwe friska viljor single...net zo leuk als Gold als je het mij vraagt!
Zou mooi zijn als het een grote hit gaat worden.. Plaat zit goed in elkaar en verveelt niet snel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Litton-Lane het volgende:
En dan niet alleen een hitje in the UK ermee, lekker nummer. Doet me weer denken aan in de zon rijden in Engeland tijdens werken daar dik jaartje terug...
Jup, is ook direct de laatstequote:
ah. mooi. toen 'ie voor het eerst uit was draaide Stenders hem al erg vaak. Toen vond ik het een erg leuk nummer. Na een tip van Domien toen maar eens het hele album geluisterd: heerlijk!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die is echt heel vet ! geloof dat Acceptable de tweede single (re-release) van CH gaat worden.
Had mij meegeholpen...quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
chasing pavements... Bij de eerste aanslag hoorde je het al...
quote:
1 slokje en de 5de palm voor deze avond is weer op.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Hier is de eerste halve liter Alfa ook al weer op. Gaat wel heel snel zo
Gemiste kans dus! damn... Naja, veel drink plezier dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Had mij meegeholpen...
Ik moet de diepvries/ koelkast combi laten ontdooien morgen. Dus bier moest op....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef DaMook het volgende:
Niemand heeft trouwens gereageerd op mij toen ik Froukje als gast voorstelde. Ja ze heeft weer 3 jaar bij 538 getekend , maar mij lijkt het wel tof
.
Even gekeken op google maar ik kan eigenlijk bar weinig vinden over de re-release van het liedje. Ik meen het toch echt gehoord te hebben dat de plaat opnieuw zal worden uitgebracht. Wat mij niet onverstandig lijkt want echt veel heeft de plaat niet gedaan en nu naar buiten is gekomen dat CH heeft meegewerkt aan die fijne single van Kylie dan kan het zomaar zijn dat de plaat het wat beter gaat doen. Ik hoop echt dat ze de plaat opnieuw uitbrengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef Againzender het volgende:
ah. mooi. toen 'ie voor het eerst uit was draaide Stenders hem al erg vaak. Toen vond ik het een erg leuk nummer. Na een tip van Domien toen maar eens het hele album geluisterd: heerlijk!!!
Zou het kunnen, iemand die een contract bij 538 heeft uitnodigen in een 3fm programma ? Zal wel lastig worden hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, maar ik denk wel dat het een goed plan is
En 538 kennende wordt het helemaal lastigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou het kunnen, iemand die een contract bij 538 heeft uitnodigen in een 3fm programma ? Zal wel lastig worden he.
Ik vindt dat ze eens [jingleversie] Ron Brandsteder [jingleversie] uit moeten nodigen, froukje de both is niet zo erg leuk al speelt ze nu waarschijnlijk wel in de film van stenders hoorde ik vanmiddag toen ze te horen was op kx radioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En 538 kennende wordt het helemaal lastig
Toch jammerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En 538 kennende wordt het helemaal lastig
De nieuwe megahit is wel prettig, en 3fm kennende kan REM zomaar megahit zijn over 2 wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja goeie single he? hopelijk komt hij hier op de lijst. wel gek dat REM nog geen megahit is geweest.
Het is inderdaad een beetje rustig hier..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Zo en alleen hans blijft weer over lijkt het
Ik lul nog mee terwijl ik een andere zender luisterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje rustig hier..
Er zijn hier meer die REM graag als Megahit hadden gehad, helaas.. de plaat is nu eigenlijk al te lang uit om nog Megahit te maken. Nieuwe Megahit is trouwens wel OK.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja goeie single he? hopelijk komt hij hier op de lijst. wel gek dat REM nog geen megahit is geweest.
Als ik het goed begrepen heb is de nieuwe mh versneld op single uitgebracht, de planning was van de zomer maar op kxradio werd hij al gekgedraaid o.a door roosmarijn en nu toch op single al uitgebrachtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn hier meer die REM graag als Megahit hadden gehad, helaas.. de plaat is nu eigenlijk al te lang uit om nog Megahit te maken. Nieuwe Megahit is trouwens wel OK.
Meen je nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef TheZapster het volgende:
Ik lul nog mee terwijl ik een andere zender luister
REM nu nog Megahit maken zou inderdaad achter de feiten aanlopen worden... Dan liever écht nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn hier meer die REM graag als Megahit hadden gehad, helaas.. de plaat is nu eigenlijk al te lang uit om nog Megahit te maken. Nieuwe Megahit is trouwens wel OK.
Tja sorry , ik ben echt kxradio verslaafd tegenwoordig, luister alleen nog ekdom stenders en corton tegenwoordig de rest skip ik al is mya een moeilijke keuze want jullie draaien erg leuke muziekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Ah, Chemical Brothers.. ben benieuwd.
beide zenders zijn ook terug te luisterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tja sorry , ik ben echt kxradio verslaafd tegenwoordig, luister alleen nog ekdom stenders en corton tegenwoordig de rest skip ik al is mya een moeilijke keuze want jullie draaien erg leuke muziek
Moet je er alleen nog de tijd voor zien te vinden om ook daadwerkelijk de terugluisterstream te starten en af te luisteren...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
beide zenders zijn ook terug te luisteren
mya luister ik ook nog wel regelmatig terug de rest van 3fm sla ik over, irriteeer me alleen maar aan rabbering , c & s en zelfs giel tegenwoordig, zelfs michiel is op het randjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
beide zenders zijn ook terug te luisteren
dat is het punt meestal jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je er alleen nog de tijd voor zien te vinden om ook daadwerkelijk de terugluisterstream te starten en af te luisteren...
Giel luister ik eigenlijk alleen zo om 0100, dan is hij op zijn best, de ochtendshow is te autopiloot. Rab luister ik soms, ik gooi soms radio 1 aan smiddagsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
mya luister ik ook nog wel regelmatig terug de rest van 3fm sla ik over, irriteeer me alleen maar aan rabbering , c & s en zelfs giel tegenwoordig, zelfs michiel is op het randje
Ach, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Tja sorry , ik ben echt kxradio verslaafd tegenwoordig, luister alleen nog ekdom stenders en corton tegenwoordig de rest skip ik al is mya een moeilijke keuze want jullie draaien erg leuke muziek
Michiel irriteert me af en toe omdat hij te enthousiast is over slechte platen waar ik het gevoel heb dat hij ze helemaal niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel luister ik eigenlijk alleen zo om 0100, dan is hij op zijn best, de ochtendshow is te autopiloot. Rab luister ik soms, ik gooi soms radio 1 aan smiddags, C&S mag ik niks over zeggen
, Michiel
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn ding.![]()
Ken kxradio verder niet echt maar misschien moet ik ook maar eens gaan luisteren. Hoor trouwens positieve geluiden over de nieuwe ochtendshow van Ruud de Wild.
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix)![]()
eens, leuk plaatje voor 2 weken. daarna kan die de prullenbak in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van September (Can't Get Over) al gehoord trouwens? Ik vind 'm niet zo sterk als de vorige single, te commercieel (maar misschien denken jullie daar anders over).
http://nl.youtube.com/watch?v=slzEYV0ZbLM
Klinkt goed. Toch een keer even checken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Als je echt van oude meuk houd en hits die pas een paar weken later echt een hit worden omdat ze dan pas op single uitkomen is kxradio je ding, niet de minste namen op kxradio die in hun vrije tijd radio maken, stenders, van inkel , henk westbroek, wouter van der goes, leo blokhuis.
Gerard Ekdom helaas niet meer
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:Hot Chip - Ready For The Floor
Vooralsnog geen hit geworden helaas...
Zelfde met Room Eleven. Ze staan de komende weken door heel NL in meerdere uitverkochte zalen (Tivoli zelfs 2 dagen achter elkaar uitverkocht) maar op 3FM hoor ik er bijna nooit wat van, wat toch echt heel erg jammer is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!
Je moet gewoon langzaam aan beginnen met de uren die qua muziek en dj's wat minder zijn op 3fm , dus tussen 1400 en 1900 en langzamerhand word je kxradio verslaafd :pquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klinkt goed. Toch een keer even checken.![]()
Zometeen Rudy's Guilty Pleasure
Daar is het toch een Guilty Pleasure voor?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ALVAST EXCUSES VOOR DE GUILTY PLEASURE
16:00 - 18:00 lijkt mij wel een aardig moment.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:01 schreef TheZapster het volgende:
Je moet gewoon langzaam aan beginnen met de uren die qua muziek en dj's wat minder zijn op 3fm , dus tussen 1400 en 1900 en langzamerhand word je kxradio verslaafd :p
Theo Nabuurs dus.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:03 schreef borisz het volgende:
Deze plaat is dus gemaakt door Mentale theo.
voor de afwisseling is het goed ja ipv 8x op een dag paniek in de disco.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Theo Nabuurs dus.
Tijd voor een rijtje van artiesten die te weinig op de radio (en 3FM) te horen zijn...
- Room Eleven
- The Feeling
- CSS
En nog een boel meer, zoals de laatste single van Kate Nash (een paar keer gehoord op 3, meer niet)
Woensdag 1200-1400 is ook altijd leuk, margje teeuwen de vriendin van rob op de radio ze haalt altijd 1 of andere streek uit met robquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:06 schreef borisz het volgende:
Zaterdag om 1000 is leuk op KX
Marlous op de radio
ja ze waren dus gisteren in hetzelfde pand in rotterdam, waar ook LLiNK zit. maar 'k heb ze gemist want ging naar hot chip.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:09 schreef -Hans- het volgende:
Editors zaterdag in Raymann is laat?! Cool, zeker even checken dus.
Pand in Rotterdam? Lijkt me best onhandig om dan naar de studio in Hilversum te gaan vanuit kantoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ja ze waren dus gisteren in hetzelfde pand in rotterdam, waar ook LLiNK zit. maar 'k heb ze gemist want ging naar hot chip.
Of 2 keer op een avond Ruby...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:07 schreef borisz het volgende:
[..]
voor de afwisseling is het goed ja ipv 8x op een dag paniek in de disco.
Wel wat aan de stevige kant, maar klinkt niet slecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:15 schreef moveyourass-kevin het volgende:
volgende plaat, the black box revelation, even checken. ben benieuwd wat jullie daar van vinden...
Lijkt me best geinig om die gasten van de Editors tegen het lijf te lopenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja ze waren dus gisteren in hetzelfde pand in rotterdam, waar ook LLiNK zit. maar 'k heb ze gemist want ging naar hot chip.
zag de cd gister al bij de concerto liggen in amsterdam, dus hij is idd al uitquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef TheZapster het volgende:
Is Nick Cave & the bad seeds - dig lazarus dig al officieel uit kevin ? Echt een verdomd goed nummer.
Morgen maar eens een platenzaak opzoeken dan, nu nog wachten tot 3fm hem gaat draaienquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:24 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
zag de cd gister al bij de concerto liggen in amsterdam, dus hij is idd al uit
Cool ! heb ik morgen wat te bekijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef moveyourass-kevin het volgende:
filmpje Hit Me TV bij MoveYourAss:
http://www.youtube.com/watch?v=sZJkHEFjhgw
en meer nieuwe filmpjes op http://www.youtube.com/moveyourass3fm
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cool ! heb ik morgen wat te bekijken.![]()
Ah, Milow met het nog steeds fijne You don't know
Zelfde met Sara Bareilles, dat was vorig jaar al een grote hit in de VS...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit was
Helaas al zakkend in de Mega top 50 (19 naar 22). In Vlamingen was het volgens mij een vette nummer 1 hit maar hier zit dat er helaas niet in.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bijna beschamend dat dat nummer nu pas een hit hier is terwijl het bij de vlamingen een jaar ofzo geleden al een hit was
V.S vind ik nog heel iets anders dat heeft te maken met platenmaatschappijen, als ik wat ik vandaag op kxradio hoorde moet geloven was die sara gepland als zomer hit maar omdat er toch wel heel veel vraag naar is wordt het nu uitgebracht.Een hit in belgie of hier hoort geen jaar tussen te zitten lijkt mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met Sara Bareilles, dat was vorig jaar al een grote hit in de VS...
Eerst even snel het groene kleed ophangen! 01:15 haal ik waarschijnlijk nog welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:37 schreef jmac het volgende:
We beginnen om 01:15 vannacht!
Yep, is gelukt. Straks zie je wel waaromquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eerst even snel het groene kleed ophangen! 01:15 haal ik waarschijnlijk nog wel
Haha zie nu waarom. Leuk effect zo !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:49 schreef jmac het volgende:
[..]
Yep, is gelukt. Straks zie je wel waarom
hier helaas geen tv...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:41 schreef Krambo het volgende:
pfff.. die camster in het midden rechts
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:49 schreef TheZapster het volgende:
Keep on rocking in the free world!! wat een nummer zeg
Oei verkeerde zender :p
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:02 schreef Toad het volgende:
Roel
Is iedereen een beetje blij met de MH?
Zo niet, dan straf!
Vanmorgen toen om 7:15 m'n wekker ging hoorde ik iemand iets roepen over Room Eleven, maar omdat ik nog verder wilde slapen heb ik hem snel uit gezet.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde met Room Eleven. Ze staan de komende weken door heel NL in meerdere uitverkochte zalen (Tivoli zelfs 2 dagen achter elkaar uitverkocht) maar op 3FM hoor ik er bijna nooit wat van, wat toch echt heel erg jammer is.
Moi Glacier !quote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:11 schreef Glacier het volgende:
Hee Broekie, Roel en Hans
Hey Hey Hey hoor je toch wel eens voorbij komen op 3FM?
Denk dat je deze bedoeld: http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:03 schreef TheArt het volgende:
Ik weet dat het al honderden keren gevraagd is, maar kan iemand mij de link geven van het archief van de uitzendingen van de 3fm programma's. En dan bedoel ik niet die van alleen afgelopen week, maar die weken, maanden en zelfs jaren teruggaat.
Dankquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat je deze bedoeld: http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Timur draaide vanochtend Room Eleven - Bitch (voor de eerste keer op 3FM te horen volgens mij).quote:Op zaterdag 15 maart 2008 11:08 schreef Broekie het volgende:
[..]
Vanmorgen toen om 7:15 m'n wekker ging hoorde ik iemand iets roepen over Room Eleven, maar omdat ik nog verder wilde slapen heb ik hem snel uit gezet.
Volgens mij heb ik die één keer voorbij horen komen. Maar weet niet meer precies bij welk programmaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hey Hey Hey heb ik nog nóóit op 3FM gehoord.
Ik zag 'm nog niet in m'n statistieken-DB staan iig.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die één keer voorbij horen komen. Maar weet niet meer precies bij welk programma.
tja Ik hoorde bij Timur vanmorgen heel kort iets, iets met omelette du fromage ofzoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:03 schreef Cee het volgende:
Zeer professionele nieuwe zaterdagochtend-dj draait eerst Cornflake Girl van Tori Amos, kondigt het af met Professional Widow.
Zal zo even kijkenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 17:56 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://clare.gekzijnisgezond.nl/3fmbeertje.wmv
dit is wat je krijgt als je om half 4 snachts webcammers op 3fmtv laat zien.
vanaaf rond 10 uur gaat ie van de site af (feel free to rip and put it up somewhere else)
Annemieke denkt er zo te horen niet veel anders over (optreden dus)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[Hot Chip]
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!
* Sirolf zet Sersjee in een vliegtuig om te gaan parachutespringen met een stuk vrije val.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 20:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik had het nooooooooit gedaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |