quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
chasing pavements... Bij de eerste aanslag hoorde je het al...
quote:
1 slokje en de 5de palm voor deze avond is weer op.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Hier is de eerste halve liter Alfa ook al weer op. Gaat wel heel snel zo
Gemiste kans dus! damn... Naja, veel drink plezier dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Had mij meegeholpen...
Ik moet de diepvries/ koelkast combi laten ontdooien morgen. Dus bier moest op....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef DaMook het volgende:
Niemand heeft trouwens gereageerd op mij toen ik Froukje als gast voorstelde. Ja ze heeft weer 3 jaar bij 538 getekend , maar mij lijkt het wel tof
.
Even gekeken op google maar ik kan eigenlijk bar weinig vinden over de re-release van het liedje. Ik meen het toch echt gehoord te hebben dat de plaat opnieuw zal worden uitgebracht. Wat mij niet onverstandig lijkt want echt veel heeft de plaat niet gedaan en nu naar buiten is gekomen dat CH heeft meegewerkt aan die fijne single van Kylie dan kan het zomaar zijn dat de plaat het wat beter gaat doen. Ik hoop echt dat ze de plaat opnieuw uitbrengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef Againzender het volgende:
ah. mooi. toen 'ie voor het eerst uit was draaide Stenders hem al erg vaak. Toen vond ik het een erg leuk nummer. Na een tip van Domien toen maar eens het hele album geluisterd: heerlijk!!!
Zou het kunnen, iemand die een contract bij 538 heeft uitnodigen in een 3fm programma ? Zal wel lastig worden hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, maar ik denk wel dat het een goed plan is
En 538 kennende wordt het helemaal lastigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou het kunnen, iemand die een contract bij 538 heeft uitnodigen in een 3fm programma ? Zal wel lastig worden he.
Ik vindt dat ze eens [jingleversie] Ron Brandsteder [jingleversie] uit moeten nodigen, froukje de both is niet zo erg leuk al speelt ze nu waarschijnlijk wel in de film van stenders hoorde ik vanmiddag toen ze te horen was op kx radioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En 538 kennende wordt het helemaal lastig
Toch jammerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En 538 kennende wordt het helemaal lastig
De nieuwe megahit is wel prettig, en 3fm kennende kan REM zomaar megahit zijn over 2 wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja goeie single he? hopelijk komt hij hier op de lijst. wel gek dat REM nog geen megahit is geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |