quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:33 schreef Litton-Lane het volgende:
chasing pavements... Bij de eerste aanslag hoorde je het al...
quote:
1 slokje en de 5de palm voor deze avond is weer op.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:36 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
Hier is de eerste halve liter Alfa ook al weer op. Gaat wel heel snel zo
Gemiste kans dus! damn... Naja, veel drink plezier dan maarquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:32 schreef Litton-Lane het volgende:
Had mij meegeholpen...
Ik moet de diepvries/ koelkast combi laten ontdooien morgen. Dus bier moest op....
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:24 schreef DaMook het volgende:
Niemand heeft trouwens gereageerd op mij toen ik Froukje als gast voorstelde. Ja ze heeft weer 3 jaar bij 538 getekend , maar mij lijkt het wel tof
.
Even gekeken op google maar ik kan eigenlijk bar weinig vinden over de re-release van het liedje. Ik meen het toch echt gehoord te hebben dat de plaat opnieuw zal worden uitgebracht. Wat mij niet onverstandig lijkt want echt veel heeft de plaat niet gedaan en nu naar buiten is gekomen dat CH heeft meegewerkt aan die fijne single van Kylie dan kan het zomaar zijn dat de plaat het wat beter gaat doen. Ik hoop echt dat ze de plaat opnieuw uitbrengen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:31 schreef Againzender het volgende:
ah. mooi. toen 'ie voor het eerst uit was draaide Stenders hem al erg vaak. Toen vond ik het een erg leuk nummer. Na een tip van Domien toen maar eens het hele album geluisterd: heerlijk!!!
Zou het kunnen, iemand die een contract bij 538 heeft uitnodigen in een 3fm programma ? Zal wel lastig worden hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Helemaal overheen gelezen, maar ik denk wel dat het een goed plan is
En 538 kennende wordt het helemaal lastigquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:46 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zou het kunnen, iemand die een contract bij 538 heeft uitnodigen in een 3fm programma ? Zal wel lastig worden he.
Ik vindt dat ze eens [jingleversie] Ron Brandsteder [jingleversie] uit moeten nodigen, froukje de both is niet zo erg leuk al speelt ze nu waarschijnlijk wel in de film van stenders hoorde ik vanmiddag toen ze te horen was op kx radioquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En 538 kennende wordt het helemaal lastig
Toch jammerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:47 schreef Piles het volgende:
[..]
En 538 kennende wordt het helemaal lastig
De nieuwe megahit is wel prettig, en 3fm kennende kan REM zomaar megahit zijn over 2 wekenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja goeie single he? hopelijk komt hij hier op de lijst. wel gek dat REM nog geen megahit is geweest.
Het is inderdaad een beetje rustig hier..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:31 schreef TheZapster het volgende:
Zo en alleen hans blijft weer over lijkt het
Ik lul nog mee terwijl ik een andere zender luisterquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het is inderdaad een beetje rustig hier..
Er zijn hier meer die REM graag als Megahit hadden gehad, helaas.. de plaat is nu eigenlijk al te lang uit om nog Megahit te maken. Nieuwe Megahit is trouwens wel OK.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef moveyourass-kevin het volgende:
ja goeie single he? hopelijk komt hij hier op de lijst. wel gek dat REM nog geen megahit is geweest.
Als ik het goed begrepen heb is de nieuwe mh versneld op single uitgebracht, de planning was van de zomer maar op kxradio werd hij al gekgedraaid o.a door roosmarijn en nu toch op single al uitgebrachtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn hier meer die REM graag als Megahit hadden gehad, helaas.. de plaat is nu eigenlijk al te lang uit om nog Megahit te maken. Nieuwe Megahit is trouwens wel OK.
Meen je nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef TheZapster het volgende:
Ik lul nog mee terwijl ik een andere zender luister
REM nu nog Megahit maken zou inderdaad achter de feiten aanlopen worden... Dan liever écht nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Er zijn hier meer die REM graag als Megahit hadden gehad, helaas.. de plaat is nu eigenlijk al te lang uit om nog Megahit te maken. Nieuwe Megahit is trouwens wel OK.
Tja sorry , ik ben echt kxradio verslaafd tegenwoordig, luister alleen nog ekdom stenders en corton tegenwoordig de rest skip ik al is mya een moeilijke keuze want jullie draaien erg leuke muziekquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Meen je niet![]()
Ah, Chemical Brothers.. ben benieuwd.
beide zenders zijn ook terug te luisterenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Tja sorry , ik ben echt kxradio verslaafd tegenwoordig, luister alleen nog ekdom stenders en corton tegenwoordig de rest skip ik al is mya een moeilijke keuze want jullie draaien erg leuke muziek
Moet je er alleen nog de tijd voor zien te vinden om ook daadwerkelijk de terugluisterstream te starten en af te luisteren...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
beide zenders zijn ook terug te luisteren
mya luister ik ook nog wel regelmatig terug de rest van 3fm sla ik over, irriteeer me alleen maar aan rabbering , c & s en zelfs giel tegenwoordig, zelfs michiel is op het randjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef borisz het volgende:
[..]
beide zenders zijn ook terug te luisteren
dat is het punt meestal jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:46 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je er alleen nog de tijd voor zien te vinden om ook daadwerkelijk de terugluisterstream te starten en af te luisteren...
Giel luister ik eigenlijk alleen zo om 0100, dan is hij op zijn best, de ochtendshow is te autopiloot. Rab luister ik soms, ik gooi soms radio 1 aan smiddagsquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
mya luister ik ook nog wel regelmatig terug de rest van 3fm sla ik over, irriteeer me alleen maar aan rabbering , c & s en zelfs giel tegenwoordig, zelfs michiel is op het randje
Ach, ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef TheZapster het volgende:
Tja sorry , ik ben echt kxradio verslaafd tegenwoordig, luister alleen nog ekdom stenders en corton tegenwoordig de rest skip ik al is mya een moeilijke keuze want jullie draaien erg leuke muziek
Michiel irriteert me af en toe omdat hij te enthousiast is over slechte platen waar ik het gevoel heb dat hij ze helemaal niet leuk vindt.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:50 schreef borisz het volgende:
[..]
Giel luister ik eigenlijk alleen zo om 0100, dan is hij op zijn best, de ochtendshow is te autopiloot. Rab luister ik soms, ik gooi soms radio 1 aan smiddags, C&S mag ik niks over zeggen
, Michiel
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn ding.![]()
Ken kxradio verder niet echt maar misschien moet ik ook maar eens gaan luisteren. Hoor trouwens positieve geluiden over de nieuwe ochtendshow van Ruud de Wild.
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix)![]()
eens, leuk plaatje voor 2 weken. daarna kan die de prullenbak in.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:52 schreef Sirolf het volgende:
Nieuwe single van September (Can't Get Over) al gehoord trouwens? Ik vind 'm niet zo sterk als de vorige single, te commercieel (maar misschien denken jullie daar anders over).
http://nl.youtube.com/watch?v=slzEYV0ZbLM
Klinkt goed. Toch een keer even checken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:56 schreef TheZapster het volgende:
Als je echt van oude meuk houd en hits die pas een paar weken later echt een hit worden omdat ze dan pas op single uitkomen is kxradio je ding, niet de minste namen op kxradio die in hun vrije tijd radio maken, stenders, van inkel , henk westbroek, wouter van der goes, leo blokhuis.
Gerard Ekdom helaas niet meer
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:57 schreef Sirolf het volgende:Hot Chip - Ready For The Floor
Vooralsnog geen hit geworden helaas...
Zelfde met Room Eleven. Ze staan de komende weken door heel NL in meerdere uitverkochte zalen (Tivoli zelfs 2 dagen achter elkaar uitverkocht) maar op 3FM hoor ik er bijna nooit wat van, wat toch echt heel erg jammer is.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:59 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[..]
ach dat vinden ze te obscuur hier, gisteren wel een uitverkochte paradiso en het was briljant!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |